Skocz do zawartości
goldi

A4 B5 Po wymianie maglownicy kierownica cieżko pracuje

Rekomendowane odpowiedzi

goldi

Witam zaczne od początku ponad rok temu oddałem maglownice do regeneracji z racji że stukała  po tym zabiegu minął okres gwarancji magiel znowu zaczął stukać. Decyzja zapadła kupię drugą przekładnie  po regeneracji u kogo innego  i sam zamontuje po montażu i zalaniu nowym płynem ciężko pracuje kierownica na wolnych obrotach po dodaniu gazu chodzi lekko.Czyżby pompa wspomagania dała o sobie znać ale na poprzednim maglu chodziło wszystko normalnie. Oczywiście mam gwarancje na maglownice  tylko co robić  szukać pompy czy dzwonić do gościa od magla po niedzieli  

 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Poziom płynu Ok? Bo jak potrzeba większych obrotów to jakby było za mało zeby odpowiednie ciśnienie wytworzyć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Albo zapowietrzony układ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Poziom płynu Max  w układzie nie ma powietrza, podczas kręcenia kierownicą w lewo i prawo.Kiedyś  miałem podobny przypadek ale tak ciężko nie chodziła kierownica jak teraz na wolnych obrotach wtedy przyczyną była pompa wspomagania. Tylko ta sama pompa na poprzednim maglu była ok dodam gazu powyżej  3 tyś obr i kręcę jednym  palcem kierownicą 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No to objaw typowy jak by nie było wystarczające ciśnienie a co może być tym spowodowane...może gdzieś w układzie jest przedmuch


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Czyli zapowietrzał by się układ jak pisze Prezes.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Tak.jak pisze Wladi rozchodzilo by się o ciśnienie w układzie podczas dodania gazu jest wyższe i kierownica chodzi lekko a ma wolny obr bardzo ciężko tylko dlaczego na poprzedniej maglownicy było ok a na tej pompie już śmigam ładnych parę lat 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A pompa w jakim jest stanie ?  Może się pomału kończy ?? 

Na starym mailu było dobrze bo chodził po prostu luźno , teraz na tym nowym wszystko jest spasowane i pompa nie wyrabia.

To tylko takie przemyślenia więc nie linczujcie. :placz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Też mi po głowie chodzi pompa może jest tak jak piszesz Jacku zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Zapowietrzony układ i nic innego, nie wierze w to że chwile po założeniu nowego magla pompa zaczela sie kończyć. Co sie robi przy zmianie magla? Spuszcza płyn nic innego nie mogło się stać zakladając, że każdy przewód jest na swoim miejscu bo raczej lipy nie odwaliłeś. Przepusc przez uklad litr plynu do wspomagania a jestem pewny, że gdzies powietrze sie pokaze.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Oby tak było bo zawsze to mniej kasy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

pompa daje małe cisnienie, miałem tak u siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
4 godziny temu, mortek1986 napisał:

pompa daje małe cisnienie, miałem tak u siebie

Obawiam się właśnie tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

CO zostało zrobione do tej pory 

1. wyczyszczone sitko i umyty zbiorniczek od płynu do wspomagania 

2 wyczyszczony zaworek zwrotny  w pompie wspomagania 

dalej efektów brak 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Jutro zmieniam pompę wspomagania jak to nie to to jak wpadne do tych co sprzedali mi magiel  to :baseball:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No wtedy to zostaje tylko zwrot ujowego magla. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Podsumowując temat problemem braku wspomagania na wolnych obrotach okazała sie maglownice po regeneracji  dali mi drugą założyłem i po problemie czyli jeśli wszystko działą przed wymianą magla to ma działać po jego wymianie.Ja wymieniłęm przewody ,pompę wspomagania dobrze że to robiłem sam bo u mechanika bym popłynął 400 zł a efektu by nie było także jeśli macie możliwość to lepiej szukać używanej  wyjętej z auta 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Czy pompa ok. A tylko magiel był ujowy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

tak pompę założyłęm drugą i dalej to samo było winny magiel 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Czyli się wyjaśniło ale swoją drogą to jak mam to rozumieć dałeś magiel do regeneracji , firma  "zrobiła" wzięła kasę a magiel nie działa jak należy ???????

No coś tu nie halo. Albo reklamacja albo zwrot kasy bo w zasadzie to nic nie zrobili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Nie dałem swojego magla do regeneracji tylko wziałem już po regeneracji jak sie okazało że jest coś z nimi nie tak pojechałem do nich pokazałem że nie można ukrecić kierownicą na wolnych obrotach oni dali mi drugi magiel a po demontażu oddałem im ten wadliwy i zwrocili mi 100 zł i tyle a ten magiel co regenerowałem ponad rok temu na który skończyła mi się gwarancja leży u mnie i pójdzie na złom  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania