Skocz do zawartości
CzerwonyA4

A4 B5 1.8T ANB - błedy sonda

Rekomendowane odpowiedzi

CzerwonyA4

Gaz w podłogę to otwarta czyli poziomo tak wg mnie ale Oświęć mnie


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak jest bez gazu to jest prawie całkowicie zamknięta. ( minimalna szczelina )

Im więcej dodajesz gazu to przepustnica się bardziej otwiera i klapa idzie w pion.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

No dobra to potraktuje ją zmywaczem trochę.

Intercooler- piach olej wypłukany

Wczoraj jeszcze tipa zrzuciłem i mam foto turbo - też WD potrakrowalem

SAI- zaślepiłem i wyrzuciłem dziurawe elementy.

Pokrywa zaworów- brak śladów łańcucha- moczy się do czystości.

Co by jeszcze ogarnąć jak mam rozebrany ryjek?

Jak najszybciej turbo wyrzucić gdybym chciał je wymoczyć?

 

Ten wężyk podcisnienia ma jakieś połączenie plastikowe, to może być jakiś zaworek czy tylko sztukowanie węźa?

6eccacad4eda221d8d7a8bc92a9e2bd8.jpg36b4d34761c5bd536de164f94b70cd26.jpg67c0b26176c8bec0db527251cf2923c7.jpgd806d2125ab5f4ed05d0d62953e535a5.jpg12d4c7ff5d544a356e5f205a174ca784.jpg49e0832409e71dd7d45ae27c752ebe3b.jpg172089211591c50bb8fb36f40654d7f4.jpg64ec76bb0b623332354b8bc32cf6b259.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
40 minut temu, CzerwonyA4 napisał:

ntercooler- piach olej wypłukany

Piach ??? To oznacza że gdzieś jest dziura i to spora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

I to sporo kilka razy ostro plukałem - gdzie w takim razie by dziura była?


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No teraz jak wszystko porozbierane to nie sprawdzisz . Sprawdź szczelność jak już wszystko poskładasz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Problem.
Po wymianie rozrządu, pompy cieczy i termostatu itp.
Pas przedni zostawiłem tylko na przewodach klimy - reszta rozłączone.

Dziś odpalam i w ciągu 10 minut na liczniku zaczyna ponad 90°C
a na kompie ~110°C
Zgasiłem, dolewalem wodę i odpalałem, gasiłem.
Brak ciepłego nawiewu.
Aktualnie zrobiłem 8km i co chwile widziałem jak wychyla się ponad 90st a na kompie 103-110°C
Otwieram korek zbiorniczka bo wyglądał na pusty - i ciśnienie zaczęło wybijać płyn na max.
Po chwili uspokoiło się i znowu na dnie zbiornika zostało.

Pod maską gorąco.
Górny wąż gorący, ten do turbiny też.
A np. LPG gdy auto stało i już miało 90st przełączać się dopiero później gdzie wcześniej po kilku minutach łapało LPG46caa243bb65af5efcb0abef6980d122.jpg1bb7f0be8520d0fd571b6fea0347d7cf.jpg91ecd18936826e0bf2265237ae0c5a2a.jpg6535870f2afd313d3a1d54d279ec64c9.jpg


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4
Objawy jak na zapowietrzonym układzie.
Jak odpowietrzyć ?


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

układ odpowietrzony  :hi:
a teraz hepi wracałem z garażu - umyłem auto i 500m przed domem zaczął mi szarpać
(kiedyś sie zdarzało- myślałem ze LPG- ale był też raz błąd wypadanie zapłonów cyl 4 - zamieniłem cewki 3 z 4 i był spokój.
teraz to wygląda tak, że jak złapało to ciągle na wolnych obrotach szarpie, nawet coś puka metalicznie(?) i po 1,3 obr wkręca się normalnie, ale nie jeżdżę.
po wykasowaniu błędu o 4 cyl - przełożyłem znowu cewki i brak nowych komunikatów, a dalej szarpie i nierówno pracuje..
jakiś związek ze świeżym rozrządem?
po przełączeniu na PB brak poprawy
cewki NGK U5004
co sprawdzić?

Edytowane przez CzerwonyA4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Przepływomierz sprawny ?

Sprawdź jak będzie ciemno czy Ci iskra nie wariuje pod maską.

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Odłączyłem przepływke - brak reakcji
w ciemności nic nie widać.
W końcu pojawił sie znowu błąd o wypadaniu zapłonu - tym razem na 3 cyl czyli tam gdzie zamieniłem 4 z 3.
Czyli co, cewka?
kilka filmików

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Drugi filmik to nie przypadkiem łańcuch ? 

Trzeci filmik albo masz zalane świece olejem albo gdzieś łapie lewe powietrze.

By wladi,

Przypominam że to temat o sondzie lambda jak chcecie uskuteczniać inne tematy niż ten proszę założyć odpowiedni temat w odpowiednim dziale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Czerwony w jednym temacie opisuje kilka przypadków, ja tylko odpowiadam ☺️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Nie mam pretensji do Ciebie tylko proszę więcej nie pisać w tym temacie o innych przypadkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4
Czerwony w jednym temacie opisuje kilka przypadków, ja tylko odpowiadam
Dostałem 2 cewki BERU z S4 za 50zl i to w Gdyni. Podmieniłem i wszystko gra!

A o co chodzi z upominaniem przez @wladi? Bo nie bardzo kumam.



Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Bo tworzysz kilka różnych tematów w temacie o sondzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
21 minut temu, CzerwonyA4 napisał:

Podmieniłem i wszystko gra!

Czyli temat uważam za zamknięty , a wobec tego zamykam .

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania