Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'A4 B5' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • FORUM OGÓLNE
    • Przywitania
    • Pasjonaci
    • Gadżety klubowe
    • Sprawy klubowe
    • REGULAMINY
  • FORUM HYDE PARK
    • Na każdy temat
    • Off-Top Auto-Moto
    • Sport, Hobby, Rozrywka, Muzyka, Film
    • Multimedia, PC, GSM, RTV, AGD, FOTO itp.
    • Nowości ze świata motoryzacji
    • Ubezpieczenia OC/AC, kolizje, wypadki
    • Kosz
  • FORUM ZLOTÓW I SPOTÓW
    • Zloty ogólnopolskie
    • Spoty lokalne
  • FORUM TECHNICZNE
    • Dane techniczne i instrukcje obsługi
    • Silniki benzyna i LPG
    • Silniki diesel
    • Układ chłodzenia, klimatyzacja, ogrzewanie
    • Układ dolotowy, wydechowy
    • Karoseria i nadwozie
    • Układ kierowniczy
    • Wyposażenie wnętrza
    • Hamulce, felgi, opony
    • Zawieszenie, podwozie
    • Uklad napędowy, skrzynia biegów
    • Elektryka, elektronika, oświetlenie
    • Oleje, smary
    • Car audio, CB, Navi
    • Tuning mechaniczny
    • Tuning wizualny, stylizacja
    • Detailing
    • Instrukcje ogólne i katalogi
    • Polecane warsztaty / serwisy
    • Diagnostyka VAG
    • Szukam warsztatu / zlecę naprawę
    • Numery części
  • FORUM OGŁOSZEŃ
    • Sprzedam
    • Kupię
    • Zamienię
    • Oddam
    • Zakup kontrolowany
    • OGŁOSZENIA KOMERCYJNE
    • Archiwum ogłoszeń

Kalendarze

  • Community Calendar

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 432 wyników

  1. Witam, mam silnik diesla 1.9 tdi 110km. Tutaj przy nadkolu na tym wężu co idzie do chłodniczki zbiera mi się dość dużo oleju (zdjęcie jest jak już wytarłem to szmatką i dałem inną opaskę ale nie wiele to pomaga) jak widać olej wypływa i po czasie cały wąż jest upaprany, z obydwu stron normalnie bym to olał ale diagnosta dwa dni temu na przeglądzie mi powiedział że "turbosprężarka przepuszcza olej" i mam ją wymienić bo ostatni raz mi podbija, że nie może tak być że jest upocone. Dodam że turbo kupiłem używkę z rozbitka , wyczyściłem geometrię i 2 lata już na nim śmigam, samochód nie dymi i dobrze jeździ, turbo wstaje z dołu, nie ubywa mi oleju na bagnecie ani nie przybywa, Jakie jest wasze zdanie? co myślicie? Skąd od razu ten wniosek u faceta że turbo? to stare auto przecież jest. A i odmę wymieniłem razem z tym wężem co wchodzi w blok silnika, co prawda chiński zamiennik ale jest- dla pewności. Czy działa? tego nie wiem. Proszę o porady.
  2. Hej wszystkim, posiadam od 2 lat audi a4 b5. Jest ono nieco podrasowane, takie już kupiłem. Posiada chip oraz większą turbinę (zapewne też pochodne, ale nie wymienię wszystkiego, ponieważ nie jestem mechanikiem). Łącznie ze 115km stockowych wzbiło się na 170/180km. Autko jest zrywne, nie chcę go wymieniać ale od pewnego czasu mam problem, który spędza mi sen z powiek. Auto zaczęło pyrkać/zrywać się. Na wolnych obrotach oraz przy dodawaniu gazu. Na początku z mechanikiem, który cały czas naprawiał to auto stwierdziliśmy, że to kwestia wtrysków. Wtryski wymienione zostały dwa i na mapie/wykresie chodziły i chodzą idealnie. Niestety auto nadal się wzdrygało. Przy niższych obrotach, w niefortunnym momencie potrafiło nawet zgasnąć przy dodaniu gazu. Po czasie zorientowałem się, że wskaźnik poziomu płynu chłodniczego borygo jest poniżej minimum. Mechanik polecił dolać i obserwować. Jak się okazało, silnik pobiera ten płyn i prawdopodobnie spala go. Nie jestem pewien, ponieważ nie dymi na żaden udziwniony kolor (nie biały, nie czarny, nie niebieski itd.) - czy to silnik zimny, czy nagrzany. Mechanik po tej informacji stwierdził, że to MUSI być uszczelka pod głowicą i konieczna jest wymiana silnika. Mimo wszystko myślę, aby udać się do innego mechanika aby spóbował to zdiagnozować. Ten może zwyczajnie chcieć zrobić remont, nie za darmo oczywiście - ale nie chcę wyciągać pochopnych wniosków. Stwierdziłem, że poczytam. Wpadłem na aukcję na allegro z płynem oraz zestawem, który sprawdza szczelność uszczelki pod głowicą. Po zamontowaniu na kurku wlewu płynu chłodniczego, na lekko podniesionych obrotach, powinien zmienić kolor z niebieskiego na zielony bądź żółty. Nic takiego się nie wydarzyło - kolor był identyczny jak na początku po 10ciu minutach (w instrukcji potrzebne jest 5min). I na zimnym i na nagrzanym. Oprócz tego jakiś czas temu rozszczelnił się w nim intercooler. Był on niewymieniany od początku, więc miał prawo, tym bardziej przy większej dostarczanej mocy względem fabrycznych ustawień. Nie wymieniałem go, bo sam mechanik stwierdził, że nie trzeba. Po prostu nie gazuję go na full i jeżdżę nie dając z niego 100%. Przy gazowaniu słychać wyraźny świst, który przypomina o szczelinie. Teoretycznie, wg mechanika nie ma to korelacji. Moim zdaniem też nie, ale warto o tym wspomnieć. Auto stało miesiąc, ponieważ wyjechałem w delegację. Co ciekawe, jak wróciłem i wymieniłem akumulator przez mróz, auto odpala znakomicie, jeździ tak samo dobrze, a pyrkanie/zrywanie się ustąpiło w 90%. Czasem dzieje się to, ale nie w niespodziewanych momentach. Raczej na biegu jałowym bądź podczas postoju na światłach. Moje pytanie: Czy spotkał się już ktoś z taką sytuacją? Jeśli tak - co zrobiłeś? Co sprawdziłeś? Jeśli trzeba było wymienić - ile to kosztowało? Jeśli nie spotkałeś się z taką sytuacją - jak sądzisz, co może być tego powodem? Płyn muszę dolewać regularnie. W ciągu 4 miesięcy dolałem już łącznie jedną butelkę - 1 bądź 1,5l, aby utrzymać wskaźnik ku max. Silnik oprócz tego nie wydaje żadnych innych oznak nieprawidłowości. Myślałem, że być może jest gdzieś nieszczelność. Tylko wówczas płyn uciekłby raczej cały. Węże teoretycznie były przez mechanika sprawdzone, ale mógł coś pominąć. Może jednak intercooler może być tego powodem? Zapraszam do dyskusji. Dziękuję z góry za odpowiedzi. Jeśli pominąłem jakąś istotną informację, proszę o komentarz. Pozdrawiam, Wojtek
  3. Mateuszz

    A4 B5 Nie działający pliot

    Witam! Mam problem z kluczem nie umiem zdalnie otworzyć ani zamknąć auta jedynie umiem poprzez klucz w drzwiach, byłem sprawdzić czy pilot jest sprawny i jest sprawny, wszystkie bezpieczniki są dobre. Co to może być? Pozdrawiam
  4. HermesDagon

    A4 B5 Uchwyt lamp audi a4 b5

    Witam, wie ktoś co ma byćw tym miejscu żeby lampa się trzymała? jakaś konkretna śruba lub cokolwiek innego? a4 b5 lft
  5. Panowie, Szukam katalizatora wraz z rurą kolektorową od silnika AVV (1.8 125KM, montowany w A4 B5) - z dziurą na drugą Lambdę. Może by podszedł od innego 1.8, ale nie w każdym jest miejsce na sondę za katem. Interesuje mnie sprawny katalizator, z działającą zawartością. Nie wypruty, oberwany, stopiony, zatkany ani wytłuczony - taki już mam. Żebym nie musiał cudować przy przeglądzie i kasować błędów co 80km. Mają z rury kwiatki lecieć 😉 . Poszukiwany zestaw ma mieć: flanszę na dwururkę kolektora, plecionkę i kata z rurą - jak na grafice poniżej, Plecionka nie musi być szczelna - wspawam nową. Numery to prawdopodobnie: 8E0 253 057 RX albo 8D0 253 095 GT. Kontakt przez "prywatną wiadomość".
  6. HermesDagon

    A4 B5 Kupię dolot z nierdzewki

    Kupię to co zaznaczone na zdjęciu z nierdzewki razem z kolankami gotowy do założenia oczywiście z miejscem na mapsensor. afn 1.9 tdi
  7. Witam, stuka mi w lewym nadkolu jakby ktoś młotkiem uderzał gdy na pełnym skręcie chcę ruszyć szybko (gdy ruszam powoli i spokojnie stuk nie występuje) ,czy to będzie przegub zewnętrzny/wewnętrzny a może półoś napędowa? Proszę o wskazówkę.
  8. Witam, zrobiłem logi przepływomierza grupy 003 w basic settings poprzez vcds. Nie umiem niestety wydobyć wykresu z tych logów, chciałbym prosić o opinie na temat tego, czy przepływomierz jest sprawny. Problem mam z autem, trzęsie budą przy ruszaniu. Sprzęgło ma 20 tys. przebiegu. rozrząd robiłem tyle co. Wymieniałem wiązke pompowtryskiwaczy. Umówiony jestem na poniedziałek na wymianę płynu hamulcowego i odpowietrzenie wraz ze sprzęgłem. trzęsie budą jak mu spasuje. Silnikiem nie rzuca, a buda skacze. Egr zaślepiony, wężyki od podciśnienia wymienione. Proszę o sprawdzenie loga i ewentualną podpowiedź co jeszcze mogę sprawdzić. Bujam się z tym problemem już kilka miesięcy, odłączenie wtyczki od przepływki nic nie daje. Błędów na kompie brak, tyle co mogłem sam zrobić to zrobiłem. Logi zamieszczam poniżej. https://log.tunezilla.com/s/2OCEOxW0
  9. HermesDagon

    A4 B5 Logi AFN 1.9tdi

    Witam, prosiłbym o ocenę logów, 008,010,011 robiłem pierwszy raz, mam nadzieję że do czegoś się nadają, błąd przeładowania (a turbina była regenerowana 4 miesiące temu-phi) podejrzewam zapieczoną geometrię lub sztanga stoi w miejscu. https://log.tunezilla.com/chart/547015#H8KLCADDnwERYgIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AnbDrG1KL8K6GcK6woA2wpLDhsOhw7bDtMKzCsODw4tzPsO+GMOhwqnDs0MqUzFdwpcGOCTDrMOnwqQmX8OeJ0LDocOKwpbCncOhwpTDumZzcsKlwo3DsibCvTjCmzzCjsO0w7lfYFJefiTCjcO9AnHDgMKAwrfChBAOw4zCq2tbJsOxbsOhwp7Dkg/Ck8KIwpRMwpMAAAA= https://log.tunezilla.com/chart/547023#H8KLCADDoAERYgIDTcOLQQrCgCAQwoXDocK7w4x6woTCpG4jLsKsBhvCsBQdwqE6fWnCm8KWw6/Dv3jDhsOAEsO3wpkPUj7Dh8KaCsOgYMKxw4UQM8Ofw7ROBE8HZScETcOcwrrCqkvCucKTS8K3w4x+wpMOwoXDpAdmw4DDkSLDqMOvUyXClhRYwprDqMOJw5oHRsOgesOldwAAAA== https://log.tunezilla.com/chart/547024#H8KLCADDoQERYgIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp/CnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA= I jeszcze mam takie pytanie czy w dieslu powyżej 3tyś obrotów na pierwszym biegu powinno odciąć paliwo? Przy ruszaniu spod świateł na jedynce przeciągnąłem go do 3tyś -zgasł momentalnie- chwilę pokręcił i odpalił. Nie wiem czy ma to jakiś związek czy silnik się kończy, albo jestem po prostu głupi i w dieslu tak robić nie wolno. Pozdrawiam
  10. elunia90

    A4 B5 Witam potrzebuje pomocy

    Witam. Czy zna się może ktoś na podłączeniu wyświetlacza małego od temperatury zewnętrznej co się znajduje między predkomierza a licznikiem. Proszę o pomoc
  11. Witam, Panowie, podpiąłem vaga i pokazuje mi na włączonym silniku 13,9 V, a na samym zapłonie 12V, chyba za mało dla rozruchu ? Regulator napięcia walnięty czy coś z alternatorem ?
  12. Witam wszystkich, mam wyciek płynu chłodniczego za silnikiem. Pod cisnieniem widać jak płyn strzela. Tak właściwie co tam się znajduje, jakiś wężyk po prostu? i jak tam się dostać? pozdrawiam
  13. Audi należało do Polskiej kadry (zarysowania w bagażniku od wożenia nart). Tam narobiło kilometrów na trasach Polska Szwajcaria, Włochy. Na początku sezonu 2020 znowu mocno doinwestowane, przygotowane do następnych wyjazdów szkoleniowych. Niestety koronawirus pokrzyżował plany. Auto prowadzi się bardzo dobrze. Rześko przyspiesza. Turbo przyjemnie ciągnie auto przed siebie. Napęd Quatrro szczególnie zimą to bajka. Trzyma się drogi jak przyklejony:) Z mankamentów.Auto nie wygra konkursu detailingu:) Rysy na lakierze. Rdza na lewych przednich drzwiach. Trochę prawym tyle i na tylnej klapie. Zsunęła mi się linka otwierania maski z rączki (ale maska otwiera się). Felgi proste, ale nie są piękne:) Brakuje tylnej wycieraczki. Pęknięte 2 osłonki głośników w tylnych drzwiach (ale działają).Schowek do naprawy. Środek w niezłym stanie. Bez przetarć. Przebieg: 421 tys km Największą zaletą tego auta (oprócz quatrro:) to, że w ostatnich dwóch latach zostało zrobione: - Wałek rozrządu z kompletem z krzywkami - Rozrząd+ pompa wody + pompa oleju - Sprzęgło Dwumasa - Turbo regeneracja - Sprężyny - Amortyzatory - Wahacz przód - wszystkie - Łożyska przód - Ksenony - wymieniona część gumowych przewody układu chłodzenia - Akumulator roczny Łącznie ponad 9 tys zł Do zrobienia, uszczelka pod klawiaturą, bo puszcza olej. Długie opłaty i przegląd. Zapraszam na przejażdżkę i sprawdzenie jak auto jeździ. Komplet świeżych zimowych opon na aluminiowych felgach Tel 504284954
  14. Dzień dobry, poszukuję dla siebie auta jak w temacie (z końca produkcji i z ESP w wypadku A4 B5 | a w wypadku A6 C5, S line mile widziany (wnętrze), rozważę też silnik 3.0). Dobra instalacja LPG na pokładzie mile widziana. Przebieg prawie bez znaczenia, ważne by autko było zadbane i nie zniszczone, bez rdzy, mechanicznie 100% sprawne (silnik, skrzynia, napęd, zawias - by było robione na bieżąco, a nie w ostatniej chwili). Może ktoś ma i chciałby się rozstać? Pozdrawiam, Doman.
  15. Witam, proszę o ocenę logów ponieważ pojawia mi się błąd: Logi Statyczne: 001 - Log #436129 003 - Log #436130 004 - Log #436131 013 - Log #436132 Logi Dynamiczne: 001 - Log #436134 003 - Log #436135 004 - Log #436136 008 - Log #436137 010 - Log #436138 011 - Log #436140 003-008-011 - Log #436141 003-011 - Log #436142 010-011 - Log #436143 Basic Settings: 000 - Log #436144 003 - Log #436145 004 - Log #436147 011 - Log #436148
  16. Witam mam problem (jak wszyscy) oprócz tego że padł fiss to jeszcze wskazówki zegarów są ciemne bo podświetlenie czerwone Led nie działa i nie wiem gdzie szukać i nie są to zimne luty . oświetlenie białe LED działa bez zarzutu ale czerwone przy zegarach nie .Ledy po podłączeniu miernika delikatnie świecą wiec nie są przepalone i mamy Hiuston ,może ktoś się już spotkał z takim kłopotem ? dziękuję za odpowiedzi bo mam nadzieje że będą.POZDRAWIAM
  17. Witam. Wiem jest dużo na ten temat ale ........ 😀 Nie ogarniam wszystkich tematów i się gubię bo są w różnych miejscach. . Chodzi mi o informacje nie dyskusje i nie chodzi mi o dziesięć różnych zdań i pomysłów . Chce wymienić turbo a przy okazji przygotować do podniesienia mocy , planuje na 200 - 210 KM , na samym programie . Mam nowe turbo , do turbinki znajomy robi mi Tipa ale padło pytanie czy wyjście do dolotu ma być grubości na serię czy na nową przepływkę 3 cale , i tu pytanie czy wymieniać przepływkę przy takiej mocy czy zostawić serię . Intercooler mam 550X140X65 wlot /wylot 57mm jakie rury wiadomo alu ale średnica jaka??? , dolot jaki ? myślałem o dolocie stożkowym , co jeszcze , musiał bym wymienić ......? prosze o konkrety dokładne informacje nie licytacje co lepsze . Pozdrawiam i prosze o pomoc
  18. Witam, jestem na forum nowy, więc chciałbym najpierw wszystkich bardzo serdecznie powitać. Od dłuższego czasu borykam się z problemem. Otóż od bardzo długiego czasu, moja Audi A4B5 1.6 ARM B+G wariuje na zimnym na niskich/jałowych obrotach. Problemem jest to, że po uruchomieniu samochodu obroty od razu wskakują na 2-2,5 tysiąca i spadają do zera, tak dwa trzy razy i po tym zaczynają falować od 200 do około 1800 obr/min. Dzieje się tak na zimnym silniku. Gdy silnik zaczyna się nagrzewać obroty falują w zakresie 600-1500 obr/min. Nie mam pojęcia gdzie mogę szukać przyczyny. Po podłączeniu do VAGa wyskakuje problem: 00516 - Closed Throttle (Idle) Posion Switch - 30-10 Oper or short to B+ 00537 - Lamdba (Oxygen Sensor) Regulation - 18-00 Upper Limit Pierwsze co to wyczyściłem przepustnice. Pomogło uregulować obroty na około jeden dzień. Wymieniłem odmę, bo miała nieszczelności. Sprawdziłem i uszczelniłem dolot. Wymieniłem świece. Gaz mam około 3 lata, STAGa. Dodam że mam nieszczelność (pękniecie nieduże) na kolektorze, przed sondą. Pytanie jeszcze czy jeśli po odłączeniu przepływomierza auto tylko odczuwa pojedynczy skok obrotów a nie się dusi, oznacza jego uszkodzenie? Dodatkowo powiem, że gdy wymontowałem przepustnice, słychać w niej stukanie przy potrząsaniu, jakby w tej dolnej części od jałowych obrotów. Przepustnice mam o nr: 058 133 063 H jednak wersja z gumową uszczelką w kształcie koła z dziubkiem. Proszę o jakieś rady, bo osobiście mi już ręce opadają ☹️
  19. Cześć. Może komuś się walają niepotrzebnie. Chętnie kupie do sedana. 8D5827347 - stop klapy bagażnika 8D5827348 - stop klapy bagażnika
  20. Witam. Mam problem z moją furką a mianowicie odkąd został zrobiony chip tuning doładowanie nie może osiągnąć wartości zadanej i nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. Wymieniłem już n75 2 razy i nic się nie zmieniło. podejrzewałem ze turbo nie daje rady więc zostało zregenerowane i logi wyglądają tak samo. Dolot sprawdzałem i jest szczelny. Macie panowie jakieś pomysły? Możliwe że tuner o czymś zapomniał robiąc ten program? załączam log dynamiczny grupy 11 http://vaglogger.apphb.com/log/5ee74b2ae1a51070bcaff6ec?AuthKey=d295efdb32674ef5bace4b6549f10c52
  21. Dostałem ostatnio pacjenta przy którym opadają mi ręce, z początku kompletne dno podobno kupione za 1800 peelenóf, wymienilismy zawieche oraz komplet serwisowy po kupnie, rozrząd płyny filtry i różne inne duperele, tydzień później urwał sie zaworek wydechowy trzeciego cylindra, skutek kaplica. Wrzucilismy nowy motorek (wydaje sie byc po regeneracji poniewaz na tlokach dalej byly oznaczenia mahle a glowica miala serwisówki niecałe pól roku temu naklejane) i po 400km zaczą on rzygać olejem przez każdą uszczelke pokrywy jak i korek... Odpiąłem odme od dolotu, cisnienie pod korkiem miało upust, nie wali spalinami ani przedmuchami, ezektor wymieniony a od strony zaworka zwrotnego w dolocie nabrało sie ciśnienie. Mam dzwonić z ryjem do dostawcy silnika że to padło nie chodzi czy doszukiwać sie błędu osprzętu? Dodam że po uwolnieniu odmy pod silnik lekki przedmuch jest ale do komory silnika a pod korkiem nie tworzy sie cisnienie.
  22. Na początek ściągamy dolot widoczny na rycinie żeby mieć dojście do mocowań. Zdejmujemy lampę z samochodu, dwa mocowania widoczne są zaraz po otworzeniu maski(nr 1 i nr 5), odkręcamy, ostatnie mocowanie jest za lampą schowane dość głęboko(nr 2), tutaj z pomocą przyjdzie długa przedłużka do rączki. Odpinamy wtyczki. Jest jeszcze jeden zaczep plastikowy przy chłodnicy, tutaj UWAGA LUBI PĘKAĆ, obchodzić się z nim ostrożnie, aby wyciągnąć lampę z tego zaczepu trzeba pociągnąć ją w stronę błotnika. Tutaj mała uwaga, po odkręceniu trzech śrub mocujących dobrze jest podłożyć szmatke miedzy zderzak a lampe, ponieważ będziemy nią manewrować przy wyciąganiu z zaczepu od chłodnicy i łatwo o porysowanie zderzaka. (schemat od B6 ale mocowania rozmieszczone w tych samych miejscach co w B5) Potrzebne będą: - folia samoprzylepna oracal pomarańczowa lub jakakolwiek inna z allegro w tym kolorze - szablon kierunkowskazu usa -> https://zapodaj.net/images/a28537f10ca78.jpg (jeżeli link wygaśnie prosze o info) - skalpel/ostry nóż/nożyk do cięcia tapet - drukarka :D Umyć dokładnie lampe, odtłuścić benzyną ekstrakcyjną lub spirytusem, ja osobiście używałem spirytu. Drukujemy szablon, folie przykładamy do szablonu, wycinamy dokładnie wzór i kleimy na lampie nic prostszego :msn-wink:. Folie kleimy na sucho i bez suszarki/opalarki, trzeba spasować to na zimno bo pod wpływem temp. rozjedzie sie kształt. Po przeklejeniu folie wygrzać żeby klej się dobrze rozpuścił. Do wszystkiego najlepiej jest ściągnąć reflektor tak jak opisałem wcześniej, robota będzie wygodniejsza i bardziej dokładna. Da sie to również zrobić na aucie ale nie polecam. Efekt końcowy [Dodano: 30 czerwca 2016 - 18:29] II. Kierunkowskazy przednie świecące tak jak amerykańskie Co jest potrzebne: 2 żarówki dwuwłóknowe 5W/21W z mocowaniem BAU15s Przewód Taśma izolacyjna Miernik (lub schemat kabli we wtyczce) Lutownica (chyba że ktoś woli tylko skręcić przewody) + dodatkowo przełącznik on/off (jak ktoś chce wersje z wyłącznikiem) Opis na przykładzie lampy Audi A4 B5 zespolonej po II lifcie. Na samym początku schemat przewodów, które idą do żarówek w lampie. Opcja 1 Święcący non stop kierunkowskaz i oryginalna żarówka postojowa Od przewodu zasilającego żarówkę postojową rozdzielamy przewodem napięcie, które pójdzie do włókna 5W żarówki kierunkowskazu (można lutować lub skręcić przewody). W przypadku, gdy nie wiemy który przewód idzie do żarówki postojowej, mierzymy miernikiem napięcie. Rozgałęziony przewód mocujemy/lutujemy do styku 5W żarówki dwuwłóknowej. Do styku 21W mocujemy/lutujemy przewód, który był przy poprzedniej żarówce kierunkowskazów. Z drugą lampą postępujemy analogicznie. Po złożeniu wszystko powinno dobrze świecić. Opcja 2 Święcący non stop kierunkowskaz, lecz bez oryginalnej żarówki postojowej Przewód zasilający żarówkę postojową odłączamy (odcinamy, wypinamy) od wtyczki w lampie i wtyczki do żarówki postojowej. Następnie przewód mocujemy/lutujemy do styku 5W żarówki dwuwłóknowej. Do styku 21W mocujemy/lutujemy przewód, który był przy poprzedniej żarówce kierunkowskazów. Z drugą lampą postępujemy analogicznie. Po złożeniu wszystko powinno dobrze świecić. Wyłącznik on/off Możliwość zastosowania rozwiązania w Opcji 1 i Opcji 2 Przewód, który idzie do włókna 5W żarówki kierunkowskazu ciągniemy do kabiny, w której podpinamy go do przełącznika ON/OFF (tu polecam przełącznik ON/OFF na 2 niezależne ścieżki, wtedy jeden przełącznik będzie obsługiwał nam obie lampy), a z przełącznika ciągniemy kabel do żarówki kierunkowskazu. UWAGA Nie łącz ze sobą kabli z lewej i prawej lampy razem, są to osobne obwody.
  23. uszol

    B5 ELITE

    Kącik dla posiadaczy Audi A4 w najlepszej budzie Czyli luźne pogaduchy o wszystkim i niczym a czasem o naszych pełnoletnich antykach Zapraszam do udzielania się
  24. Witam Panowie z jakiego auta proponujecie wrzucić dokładkę przedniego zderzaka do audi a4b5? 😁
  25. Witam mam w planach taką małą modyfikację subwoofera aby bass był trochę bardziej słyszalny na niskim poziomie głośności. Posiadam avanta z 2000r z zwykłym systemem nokia i radio oryginał Chorus. Mój pomysł jest taki aby wymienić oryginalny głośnik suba na taki Eastech 16CM SONY i zasilić go zewnętrznym wzmacniaczem o niewielkich wymiarach tak aby zmieścił się we wnękę zmieniarki w boczku ale też chcę zostawić ten wbudowany wzmacniacz aby zasilał tylko tylne głośniki. Jaki polecacie dobrać wzmacniacz do tego głośnika? czy z kostki uda się podpiąć sterowanie wzmacniaczem i podłączyć sygnał audio?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania