Znajdź zawartość
Wyświetlanie wyników dla tagów 'LPG' .
Znaleziono 5 wyników
-
Witam, proszę o analizę logów. 1.8T ANB, seria, skrzynia Tiptronic, LPG, świeżo po rozrządzie - miewam problemy z wypadaniem zapłonów i ewidentnym nierównym przyspieszaniem. Problemy których się domyślam lub wstępnie sprawdziłem: - zawór DV - gorąca cześć chyba ma pękniecie i klapka ma luzy i telepie schodząc z obrotów - 3 dni temu zmieniłem cewkę, bo było wypadanie zapłonu ale jeszcze raz na LPG odczułem szarpnięcia Błędy przed LOGami, które pojawiły sie po 2 dniach od ostatniego czyszczenia błędów: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent LOGI 1. STATYCZNE GR 000 -LPG http://vaglogi.pl/log-000_IMu2k0Z.html -PB http://vaglogi.pl/log-000_ZGN0pYU.html 2. STATYCZNE GR 033 robione 10 sek LPG i 20 sek PB - http://vaglogi.pl/log-033_a84sX4.html (wykonane po dynamicznych) - http://vaglogi.pl/log-033_5i1Npb.html (wykonane po usunięciu błędów i przed logami dynamicznym) - http://vaglogi.pl/log-033_qMn8EH.html (wykonane przed usunięciem błędów i przed logami dynamicznym) 3. DYNAMICZNE GR 003 i 020 PB - http://vaglogi.pl/log-003_020_6j67C.html 4. DYNAMICZNE GR 002 i 033 LPG - http://vaglogi.pl/log-002_033_G115E2h.html 5. DYNAMICZNE GR 115 i 118 PB - http://vaglogi.pl/log-115_118_vHKCw.html 6. DYNAMICZNE GR 120 PB -http://vaglogi.pl/log-120_rp68ce.html 7. Dynamiczne ale nie mam pewności na jakich paliwach.. - 003 i 020 chyba PB http://vaglogi.pl/log-003_020_19r85.html - 002 i 033 chyba PB http://vaglogi.pl/log-002_033_1cKjHW5.html (5200RPM) i http://vaglogi.pl/log-002_033_01BBv.html (5500RPM) - 002 i 033 chyba PB http://vaglogi.pl/log-002_033_OQlZr.html - 002 i 033 chyba LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_UMyVi.html
-
Panowie, wstawiam filmik, objaw pokazuje się tylko na LPG przy dojeżdżaniu do świateł i wciśnięciu sprzęgła. Wklejam również zdjęcia odczytów LPG, proszę o pomoc
-
Tu podajemy modele instalacji LPG oraz CNG które współpracują w naszych lub innych autach. Mile widziane podawanie wszystkich komponentów instalacji: typu jaki reduktor, wtryskiwacze a więc: Moja była Audi A4 B5 silnik 1.8 ADR 125 km Reduktor: OMUL CPR Zbiornik: 55 litrów Układ sterujący: 4ECO Wtryski: REG FAST by OMV Korek do wlewu był schowany w klapce od paliwa
-
Witam, Panowie, czy z linku poniżej możecie mi powiedzieć czy jeżeli auto działa jeszcze na benzynie to ten dźwięk z wtrysków LPG jest normalny?
-
Auto ojca saab 9-5 2.3 turbo + gaz. 170ps butla w kole, 4el szyby, klimatronic, tempomat, audio pionieer+7 głośników, grzane lustra i fotele, komputer pokladowy, sprowadzony do PL w 2007 roku od tej pory w rękach mojego ojca. Przebieg na ten moment 258 tys. Nic nie kręcone. Teraz minusy: Trzeba się zająć lakierem bo są obcierki parkingowe w naroznikach zderzaków, jakiś życzliwy potraktowal maskę kluczem. Ruszyłem go z garażu po 4 miesiącach nieuzywania i jakby pogubił mapy od gazu. Jedzie ok jest moc ale potrafi zgubić wolne obroty na moment. Cena 6500.