Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'logi' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • FORUM OGÓLNE
    • Przywitania
    • Pasjonaci
    • Gadżety klubowe
    • Sprawy klubowe
    • REGULAMINY
  • FORUM HYDE PARK
    • Na każdy temat
    • Off-Top Auto-Moto
    • Sport, Hobby, Rozrywka, Muzyka, Film
    • Multimedia, PC, GSM, RTV, AGD, FOTO itp.
    • Nowości ze świata motoryzacji
    • Ubezpieczenia OC/AC, kolizje, wypadki
    • Kosz
  • FORUM ZLOTÓW I SPOTÓW
    • Zloty ogólnopolskie
    • Spoty lokalne
  • FORUM TECHNICZNE
    • Dane techniczne i instrukcje obsługi
    • Silniki benzyna i LPG
    • Silniki diesel
    • Układ chłodzenia, klimatyzacja, ogrzewanie
    • Układ dolotowy, wydechowy
    • Karoseria i nadwozie
    • Układ kierowniczy
    • Wyposażenie wnętrza
    • Hamulce, felgi, opony
    • Zawieszenie, podwozie
    • Uklad napędowy, skrzynia biegów
    • Elektryka, elektronika, oświetlenie
    • Oleje, smary
    • Car audio, CB, Navi
    • Tuning mechaniczny
    • Tuning wizualny, stylizacja
    • Detailing
    • Instrukcje ogólne i katalogi
    • Polecane warsztaty / serwisy
    • Diagnostyka VAG
    • Szukam warsztatu / zlecę naprawę
    • Numery części
  • FORUM OGŁOSZEŃ
    • Sprzedam
    • Kupię
    • Zamienię
    • Oddam
    • Zakup kontrolowany
    • OGŁOSZENIA KOMERCYJNE
    • Archiwum ogłoszeń

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 38 wyników

  1. Tatra123

    LOGI 1.9 bkc logi do analizy

    Witam! , mam problem z moim Audi a mianowicie po regeneracji turbo auto jakby jest słabsze oraz więcej pali . Wykonałem logi w grupie 11 oraz 3 , jeśli była by możliwość przeanalizowania moich wypocin byłbym wdzięczny , z góry dziękuję i pozdrawiam Grupa 003 011- dynamiczne 011- statyczne
  2. Witam Bardzo proszę o sprawdzenie logów, auto ma spore spalanie w porównaniu z informacjami jakie znalazłem na forum, powinno palić przy oszczędnej jeździe nawet poniżej 4 a średnio ok 5, max do 6. Mi w okresie późna jesień-zima-wczesna wiosna z tankowania wyszło ok 7,5 w oszczędnej jeździe trasa ok 5,5. Chodzi o Audi a2 1,4 TDI 75 PS (BHC). Opory kół raczej wyeliminowane, tył 100%, a przód na podniesionym całym przodzie kręcąc ręcznie koła zrobią ok 2,5-3 obroty. Błędów w silniku brak. Raczej nie dymi, przynamniej w lusterku nie widać (tylko w 1 teście dynamicznym się przeczyściło ) Nie powiem ile wcześniej paliło bo auto mam od jesieni i odkąd kupiłem pali dużo. Próbowałem: - zaślepiłem wężyk od EGR - podstawiałem drugi używany przepływomierz (w sumie też nie wiadomo czy 100% sprawny) - odpinałem przepływomierz Załączam logi: > Statyczne I odczyt: 001 - https://vaglogs.com/log/001-Not-Running-Not-Running-cffa223d-c452-4a9c-880b-71d0bfb6d844 003 - https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-f1024729-4158-4e81-a560-3558c2c5fdcf 004 - https://vaglogs.com/log/004-Not-Running-Not-Running-7d46a043-295b-4868-b8c2-ac680d1e6430 010 - https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-6f5a3e5e-9ef9-4eec-9a5e-a44a08a22af0 011 - https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-9c2c45fa-1741-4227-8e19-9f1fb8ab78f6 013 - https://vaglogs.com/log/013-Not-Running-Not-Running-32e1a87a-fcac-4f50-94d7-c697b53139c4 018 - https://vaglogs.com/log/018-Not-Running-Not-Running-6727d8fd-46a3-4f28-b282-8a65d4ef7431 023 - https://vaglogs.com/log/023-Not-Running-Not-Running-d678f915-aca6-463a-8154-51ad1ea570dc > Dynamiczne I odczyt: 000 - https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-d2d37384-8d41-4abb-84b6-93e1b7799c89 000 inny przeplywomierz - https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-36cc33b1-a1f6-4383-a1fe-eb336d5a5aec 001 - https://vaglogs.com/log/001-Not-Running-Not-Running-dcf6c8a1-af6e-4648-8988-044fb4229587 003 - https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-17a9a2f0-d944-4561-aec3-ef10c7495119 004 - https://vaglogs.com/log/004-Not-Running-Not-Running-c631049a-55c1-40ef-904b-bf21866ce468 008 - https://vaglogs.com/log/008-Not-Running-Not-Running-a243f94f-483e-46fd-a952-a9a286e0dcb3 010 - https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-5ff48592-a87d-4b1a-8ab1-94c4e292f2f1 011 - https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-5eb13ca6-0f7e-4af3-8223-723e95827e99 > Statyczne II odczyt po zaślepieniu EGR: 003 - https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-6d62406a-f424-4cc0-9ec2-84e83d6942f0 011 - https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-a9e0e13a-bbed-4540-a877-eb15791ba9a4 > Statyczne III odczyt po zaślepieniu EGR i odpiętym bądź na innym przepływomierzu: 000 - przepływ. odpięty https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-e8b5da74-ac3b-490d-8f56-9908741d2d81 000 - przepływ. 1 https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-85564bbb-1a4b-4cd7-b4c5-f3dadb662fff 000 - przepływ. 2 https://vaglogs.com/log/000-Not-Running-Not-Running-3e5c6812-5d0c-4d77-8fe3-c5cf57ea1ed1 010 - przepływ. odpięty https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-6824cbf8-cf80-4b68-9602-864b8ccf3e89 010 - przepływ. 1 https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-39d7c37d-4c36-4ea1-b87b-82d36d16ec42 010 - przepływ. 2 https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-fc1e32e4-9c57-465a-b580-963db31e6a1d 011 - przepływ. odpięty https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-16ab00e9-e857-4ba3-9ff3-46b5c079287d 011 - przepływ. 1 https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-aedfa821-d7ca-4c4c-974b-180fcc74897d 011 - przepływ. 2 https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-6e31a751-872d-4955-a791-fefc41ab2c3d Będę bardzo wdzięczny za trafne rady i pomoc.
  3. WolfIDraV

    LOGI Błędy Audi A3 8P 2005

    Czy ktoś może wyjaśnić mi dokładnie o co chodzi z poniższymi błędami w samochodzie Audi A3 z 2005 r. Skan został wykonany za pomocą wtyczki obdeleven. Lista Błędów: Syrena alarmowa jest najpewniej spalona.
  4. Witam, zrobiłem logi przepływomierza grupy 003 w basic settings poprzez vcds. Nie umiem niestety wydobyć wykresu z tych logów, chciałbym prosić o opinie na temat tego, czy przepływomierz jest sprawny. Problem mam z autem, trzęsie budą przy ruszaniu. Sprzęgło ma 20 tys. przebiegu. rozrząd robiłem tyle co. Wymieniałem wiązke pompowtryskiwaczy. Umówiony jestem na poniedziałek na wymianę płynu hamulcowego i odpowietrzenie wraz ze sprzęgłem. trzęsie budą jak mu spasuje. Silnikiem nie rzuca, a buda skacze. Egr zaślepiony, wężyki od podciśnienia wymienione. Proszę o sprawdzenie loga i ewentualną podpowiedź co jeszcze mogę sprawdzić. Bujam się z tym problemem już kilka miesięcy, odłączenie wtyczki od przepływki nic nie daje. Błędów na kompie brak, tyle co mogłem sam zrobić to zrobiłem. Logi zamieszczam poniżej. https://log.tunezilla.com/s/2OCEOxW0
  5. Witam. Mam A3 8L z 1.8T AGU ale taka kupiłem i nie wiem czy jest Ok. jedyne co zauważyłem to ze jest DP3” i tyle z modow, filtry oleje i płyny wymienione. Wydaje mi się ze coś jest nie tak - słychać swist i słabo trochę ciągnie ale nie wiem bo mam tylko porównanie z NA 2.8 190KM wiec brak odniesienia. Zrobiłem logi dynamiczne, 3bieg i pedał gazu w podłogę na rozgrzanym motorze. martwi mnie to stukowe itd. silnik oleju nie bierze co mnie cieszy a martwi mnie to co wyszło z logow. wymienilem zawór DV bo stary przepuszczał w obie strony, świece i tyle Grupa 1 oraz 13 Grupa 2 oraz 7 Mogę zrobić inne logowania. Dodam ze w motorze jest: Głowica regenerowana wszystkie prowadnice zawory itd. Uszczelnienie silnika z każdej strony. nowa odma, świece, oliwa itd. Panewki i pierścienie nie ruszałem bo były OK. DP3” założony przez poprzedniego właściciela. Reszta IC itd dolot seria. Bledow na ecu brak. auto pracuje i na PB i lpg. logi robione na benzynie. Zakręcona butla czy mogła na to wpłynąć dwumiesięczna benzyna
  6. Audi a3 8p 1.9 tdi 105km >>140km BKC Witam ,bardzo prosze o sprawdzenie tych logów bo juz niewiem co z tym począć ;/ sprawa skomplikowana i długo się ciągnie czyli po kolei : 1.Oddałem auto do mechanika, z moim zdaniem objawami wymiany turbiny . Pozno sie wkręca i słabo pompuje On mi wymienił : -Wtryski -wałek rozrządu -cała hydraulika popychaczy itp Mówi że turbo nie wykręcał bo jak ściągnoł rure doprowadzającą to nie było luzów na wałku . Dał auto do tunera bo miałem problem z odpalaniem na ciepłym i przy okazji zrobił Czipa 105>140km Odbieram samochod ,kurde te auto dalej nie idzie ,na wysokich obrotach jeszcze jakotako ale na niskich wogole .(pozniej zadzwonilem do tunera i mi powiedział ze turbina pozno zaczyna ładowac) 2.Oddałem auto do zakładu regeneracji turbin ,okazało się że co prawda niema luzów na wałku ale ma zniszczony wirnik po stronie zimnej jakby cos tam wpadło wracam do domu, moc wporządku ale pozna reakcja na pedał gazu , a w moim 8L 130km czuć juz od 1800obr (turbinka po regeneracji ) 3.Dałem go spowrotem do mojego mechanika sprawdził mi -Szczelny dolot -Czysty Egr -podmienił sterownik podciśnienia -Pompa vacum ok -przepływka mowi że ok Prosze sie przyjrzec egr ,bo mi sie wydaje ze jest caly czas otwarty kiedy oglądałem to było 245mg/suw wymagane ... 415mg/suw aktualne 819obr/min Dodaje logi 1.stat001 http://vaglogi.pl/log-001_9mZ4s.html 2.stat003 http://vaglogi.pl/log-003_XcBCo.html 3.stat004 http://vaglogi.pl/log-004_E6OU6.html 4.stat004 http://vaglogi.pl/log-004_E6OU6.html 5.stat013 http://vaglogi.pl/log-013_1X8rnIE.html 6.stat023 http://vaglogi.pl/log-023_U53Wm.html 1.dyna001 http://vaglogi.pl/log-001_ZrHqMb.html 2.dyna003 http://vaglogi.pl/log-003_23aQ4r.html 3.dyna004 http://vaglogi.pl/log-004_Bm706.html 4.dyna008 http://vaglogi.pl/log-008_G7W375.html 5.dyna010 http://vaglogi.pl/log-010_318F68.html 6.dyna011 http://vaglogi.pl/log-011_ZeQEWf.html widze przeładowanie ,ale to chyba przez mapa ktora byla zrobiona przez regeneracją
  7. Witam wszystkich, Mam następujące problemy z moim autem: - brak mocy (ewidentnie czuć brak przyspieszania w zakresie obrotów ok. 3500-4000 rpm), do tego przyspieszenie ok. 11 s do 100 km/h (katalogowo 8,2 s) - zwiększone zużycie paliwa - czuć mocno benzyną - występuje błąd 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High - obroty na biegu jałowym falują, czasem spadają tak mocno, że auto prawie gaśnie po czym idą wysoko w górę - obroty spadają mocno również podczas włączenia np. ogrzewania tylnej szyby, klimatyzacji, mocnego skrętu kołami - podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu na wyższych obrotach czasem lubi zgasnąć (potem ciężko zapala, dopiero za 2-3 razem) Co zostało zrobione/sprawdzone: - sprawdzone wszystkie bezpieczniki przy kierownicy oraz na akumulatorze - sprawdzone ładowanie akumulatora - sprawdzona szczelność dolotu - wyczyszczona i zaadaptowana przepustnica - podmieniony przepływomierz z nowego MAGNETI MARELLI na używany oryginał BOSCH - wyczyszczone styki masowe pod akumulatorem oraz na bloku silnika - wymieniony wężyk podciśnieniowy idący z listwy wtryskowej do kolektora ssącego (był dziurawy przy obejmie) Poniżej wklejam logi, które wykonałem: - 001+003 statyczny: http://vaglogi.pl/log-001_003_4n4yT7.html - 007 statyczny: http://vaglogi.pl/log-007_Yt19uq0.html - 008 statyczny: http://vaglogi.pl/log-008_Hcj9V6.html - 009 statyczny: http://vaglogi.pl/log-009_2B1d0a.html - 001+013 dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-001_013_881mhrY.html - 002+025 dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-002_025_u2b0Cy.html - 003+020 dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-003_020_78U481a.html - 002+007 dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-002_007_9EkuWz.html Proszę o wszelkie wskazówki co może być powodem takiego zachowania samochodu oraz co jeszcze należy sprawdzić. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  8. Witam. Proszę o ocenę logów. Pacjent - Audi A6 C4 2.5 TDI kod silnika AEL. Zamieszczam pliki jpg z logami by było czytelnie. Jeśli chodzi o wtryski zostały wymienione końcówki na 0.216. Pompa wtryskowa uszczelniona i ustawiona w autoryzowanym serwisie BOSCH. W aucie brak EGR i KAT. Wszystkie wężyki podciśnienia sprawdzone a te podejrzane zostały wymienione na nowe. Wtrysk sterujący wykazuje oporność 100 omów. Nowy olej i filtr oleju. Nowy filtr paliwa i wszystkie węże, auto zalane V-power, nowy filtr powietrza. Logi przed wymianą końcówek wtryskiwaczy i uszczelnianiu pompy: 000 STATYCZNE 000 STATYCZNE BS 013 STATYCZNE Po wymianie końcówek wtryskiwaczy na 0.216 i uszczelnieniu pompy: 000 STATYCZNE 000 STATYCZNE BS 001 - 004 STATYCZNE 004 STATYCZNE BS 007 STATYCZNE 013 STATYCZNE 007 -013 STSTYCZNE BS Logi DYNAMICZNE: 001 DYN 003 DYN 004 DYN 008 DYN 010 DYN 011 DYN 013 DYN Pozdrawiam Dawid.
  9. Witam, Panowie proszę o pomoc w odczycie logów- audi a3 8p 2006r, 2.0 tdi 170km, oznaczenie silnika BMN Auto od dłuższego czasu nie przyspiesza jak kiedyś, na moje oko ubyło z 40koni 😞 Silnik jak i soft pełna seria, bez modów. Czyżby turbina się kończyła? Logi statyczne: 001 - http://vaglogi.pl/log-001_i60cCVU.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_uAM60r.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_7Dvc1.html 013 - http://vaglogi.pl/log-013_MN2LW.html 018 - http://vaglogi.pl/log-018_D8Ncx.html 023 - http://vaglogi.pl/log-023_7194t.html Basic settings: 003 - http://vaglogi.pl/log-003_sFNLCo.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_798in20.html 011 - http://vaglogi.pl/log-011_t3zJs.html Logi dynamiczne: 001 - http://vaglogi.pl/log-001_979S0cu.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_8TJgo.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_dZtrM.html 008 - http://vaglogi.pl/log-008_zkLdBR.html 010 - http://vaglogi.pl/log-010_2aPD0.html 011 - http://vaglogi.pl/log-011_nH82N.html 003+011 - http://vaglogi.pl/log-003_011_jnkLU.html 010+011 - http://vaglogi.pl/log-010_011_d1j90.html 003+008+011 - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2j4pE8.html
  10. Adikk

    LOGI A3 8P logi

    Cześć, prosiłbym o analizę logów, ponieważ mam problem z błędem [notlauf] (występuje jedynie na 6 biegu w okolicy 2200-2300 obrotów podczas przyspieszania, przy wyższych obrotach auto leci): P0299 - 000 - Nieosiągnięta granica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2208 /min Prędkość: 116 km/h Obciążenie: 61.6% Ciśnienie rzecz.: 2040.0 mbar Ciśnienie rzecz.: 1550.4 mbar Lambda: 98.6% Lambda: 44.2% Logi Statyczne: 001- http://vaglogi.pl/log-001_8fqE7f.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_24AMr.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_U3951.html 007 - http://vaglogi.pl/log-007_7ACrc9J.html 008 - http://vaglogi.pl/log-008_wttAg98.html 010 - http://vaglogi.pl/log-010_S93y2.html 011 - http://vaglogi.pl/log-011_1HrfH.html 013 - http://vaglogi.pl/log-013_3fddr1P.html 018 - http://vaglogi.pl/log-018_IbzI0.html 023 - http://vaglogi.pl/log-023_FddvCT1.html Logi Dynamiczne: 001 - http://vaglogi.pl/log-001_bfRJKmq.html 001, 003, 004 - http://vaglogi.pl/log-001_003_004_H5P4YAv.html 003, 011 http://vaglogi.pl/log-003_011_283Q9N.html 003 - http://vaglogi.pl/log-003_3DVzSdo.html 004 - http://vaglogi.pl/log-004_edAeM2.html 008 - http://vaglogi.pl/log-008_3J5C9t.html 008, 010, 011 - http://vaglogi.pl/log-008_010_011_Ufxn6F.html 010 - http://vaglogi.pl/log-010_238cJr2.html 011- http://vaglogi.pl/log-011_5E9w6B.html 010, 011 - http://vaglogi.pl/log-010_011_ygWxOif.html Z tego co widzę występuje duża różnica między zadanym a otrzymany ciśnieniem w grupie 11. Sprawdzałem układ dolotowy, był nieszczelny, został uszczelniony - brak efektu, podmieniałem zawór N75 na nowy, sprawdziłem kable podciśnienia, wszystko wygląda ok. Jedynie co znalazłem to zbyt wysokie napięcie na gruszce przy uruchomionym silniku (powinno być 0.7V? a jest 2.5V) przy zgaszonym jest prawidłowe (3.7V). Wg. testów zaworu podciśnienia widzę jakiś ruch gruchy w górę i dół jednak ciężko mi powiedzieć czy zakres jest prawidłowy.
  11. mocny208

    LOGI Logi do analizy

    Hej, Audi a3 8p 1.9TDI 2004 Prosiłbym o analizę błędów: 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: Malfunction 0010 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 47-Sound System -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: Malfunction 0010 69-Trailer -- Status: Cannot be reached 1100 77-Telephone -- Status: OK 0000 7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010 Dzisiaj mam jeszcze zamiar zrobić logi statyczne i dynamiczne. Problem z autem jest taki, że podczas wyprzedzania gdy obroty wchodzą ponad 3tys obrotów to auto traci moc, tak jakby turbo odcinało. Dodatkowo auto dosyć mocno kopci.
  12. misiek432

    LOGI Kody błędów

    Witam Ktoś może pomóc z interpretacją tych błędów ? 5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor P2456 00 [096] - Intermittent Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: 10065 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0104 00 [032] - Intermittent Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: 5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2452 00 [175] - Elect. Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 78 Mileage: 174925 km Date: 2019.11.27 Time: 11:22:59
  13. Witam samochód zrobił się słaby zamula proszę o ocenę logów a jeszcze jedno EGR jest zaślepiony pozdrawiam i przesyłam logi Dynamiczny: Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_lMNMYi.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_151LjX8.html Grupy 008, 011: http://vaglogi.pl/log-008_011_8ZcTV.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_tlDI5.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_z6OJ3j.html
  14. Proszę o analizę logów 1.9 Tdi 110km prog na 139 Z góry dzięki . https://log.malonetuning.com/chart/258157?fbclid=IwAR2_N7w83OkG5oGdrMLwxxoRr0porrFQ5qVm1Z4lTi-wCcNBQcP-tTg6Mc4#H8KLCADCqkYBXQIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/258157?fbclid=IwAR2_N7w83OkG5oGdrMLwxxoRr0porrFQ5qVm1Z4lTi-wCcNBQcP-tTg6Mc4#H8KLCADCqkYBXQIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D
  15. Witam moje wypociny robię to pierwszy raz wiec proszę o wyrozumiałość samochód trochę zamula. Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_DH860u.html (alh) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_ggWsrO.html (alh) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_XM3A6xH.html (alh) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_14U151F.html (alh) Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Xu9eMS.html (alh) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_K4T2SJe.html (alh) Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_41w21H.html (alh) Dynamiczny: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_qT5Nw.html (alh) Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_39gSBj.html (alh) Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_a0mgtzj.html (alh) Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_6A4nkls.html (alh)
  16. Witam wszystkich Ostatnio w moim autku VW GOLF 1.9 TDI 4MOTION z 2003 roku wyskoczyło przeładowanie turbiny i niestety nie miała wówczas mocy. Błąd skasowałem i moc wróciła. Po roku jednak wyskoczył błąd, którego jednak nie da się już usunąć, a więc wymieniłem mapsensor (zgodnie z opisem poniższego błędu) na nowy. Błąd nadal jest jednak widoczny i nie ma możliwości jego usunięcia. Przewody wyglądają dobrze - zwarcia nie widać. Czy ktoś może na podstawie zrobionych logów sprawdzić co jest przyczyną? Pedał gazu nie reaguje za bardzo na moc. Wciskam do dechy i zero mocy. Wcześniej mocy kopcił (czarny dym), ale jak mocno go przegoniłem po autostradzie to przestało kopcić. Oleju nie bierze wcale. Auto niestety, ale jeździ tylko po mieście na krótkich trasach - od 3 km w jedną str oną i 3 km w drugą stronę: Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiłem logi statyczne, dynamiczne oraz logi pojedyncze (zgodnie z opisem). Logi spakowałem i można zobaczyć tutaj: https://drive.google.com/file/d/1PWOmmMKXp_bogy9aUj9mASuSDhnN4KLn/view?usp=sharing Powtórzyłem również logi dynamiczne z grupy 004 i 008 bo tamte oryginalne mogły nie do końca się udać.
  17. Witam, borykam się z problemem niedostatku mocy. Autko zaczęło zamulać więc poszło na hamownie wyszły 142 konie z seryjnych 180, okazało się, że zapchany jest katalizator, nie mogąc znaleźć niczego dobrego w zamian wrzuciłem downpipe. Auto odżyło, ale nadal czegoś mi brakowało, wziąłem turbo do regeneracji za 100zł sprawdzili czy rzeczywiście tego wymaga i ku mojemu zaskoczeniu nie, oczywiście zachęcali by tak na zaś zrobić wymianę eksploatacyjnych części no, ale. Tak czy siak po wymianie kata na dp nadal samochód się nie zbiera 170 konne mondeo robi mnie jak chce a 150 konną octavię ledwo przeganiam, śmieszne porównania, ale ciężko z czasem by wybrać się znowu na hamownię. Nie szarpie, nie dymi chodzi bez zarzutów po prostu się nie zbiera. Proszę więc o analizę logów może gdzieś tam będzie jakaś wskazówka. Logi statyczne pojedynczo: http://vaglogi.pl/log-003_89J82QJ.html http://vaglogi.pl/log-008_Nffd4cA.html http://vaglogi.pl/log-000_UPQH1e.html http://vaglogi.pl/log-002_Qc5aZ6.html Statyczne po dwa: http://vaglogi.pl/log-003_008_aFXiI.html http://vaglogi.pl/log-002_007_0tym6J.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_025_hWoNj.html http://vaglogi.pl/log-002_007_S00B1T.html http://vaglogi.pl/log-002_013_PEdeZ.html Dzięki i pozdrawiam, Daaron.
  18. CzerwonyA4

    A4 B5 1.8T ANB prośba LOGI

    Witam, proszę o analizę logów. 1.8T ANB, seria, skrzynia Tiptronic, LPG, świeżo po rozrządzie - miewam problemy z wypadaniem zapłonów i ewidentnym nierównym przyspieszaniem. Problemy których się domyślam lub wstępnie sprawdziłem: - zawór DV - gorąca cześć chyba ma pękniecie i klapka ma luzy i telepie schodząc z obrotów - 3 dni temu zmieniłem cewkę, bo było wypadanie zapłonu ale jeszcze raz na LPG odczułem szarpnięcia Błędy przed LOGami, które pojawiły sie po 2 dniach od ostatniego czyszczenia błędów: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent LOGI 1. STATYCZNE GR 000 -LPG http://vaglogi.pl/log-000_IMu2k0Z.html -PB http://vaglogi.pl/log-000_ZGN0pYU.html 2. STATYCZNE GR 033 robione 10 sek LPG i 20 sek PB - http://vaglogi.pl/log-033_a84sX4.html (wykonane po dynamicznych) - http://vaglogi.pl/log-033_5i1Npb.html (wykonane po usunięciu błędów i przed logami dynamicznym) - http://vaglogi.pl/log-033_qMn8EH.html (wykonane przed usunięciem błędów i przed logami dynamicznym) 3. DYNAMICZNE GR 003 i 020 PB - http://vaglogi.pl/log-003_020_6j67C.html 4. DYNAMICZNE GR 002 i 033 LPG - http://vaglogi.pl/log-002_033_G115E2h.html 5. DYNAMICZNE GR 115 i 118 PB - http://vaglogi.pl/log-115_118_vHKCw.html 6. DYNAMICZNE GR 120 PB -http://vaglogi.pl/log-120_rp68ce.html 7. Dynamiczne ale nie mam pewności na jakich paliwach.. - 003 i 020 chyba PB http://vaglogi.pl/log-003_020_19r85.html - 002 i 033 chyba PB http://vaglogi.pl/log-002_033_1cKjHW5.html (5200RPM) i http://vaglogi.pl/log-002_033_01BBv.html (5500RPM) - 002 i 033 chyba PB http://vaglogi.pl/log-002_033_OQlZr.html - 002 i 033 chyba LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_UMyVi.html
  19. VAG Dynamiczne logi - opis.pdf VAG statyczne logi - opis.pdf VAG Opisy logów na zimnym.pdf
  20. don_kamillo92

    LOGI Prośba o analizę logów

    Witajcie! Zwracam się z prośbą o analizę logów A3 8p 2.0 TDI BMN 170KM. Samochód nie rozwija pełnej mocy ( czasem rozwija ). Bywa że zdarza mu się też delikatnie poszarpywać - zależne od dnia. Przy ujemnych temperaturach potrzebuje o kilka obrotów wałem więcej do uruchomienia silnika, choć to też nie jest zasadą - bywa że od "dotknięcia". W ostatnim czasie drogą prewencji wymienione świece żarowe oraz uszczelki na pompkach. Rok temu wymieniona geometria turbiny. Tak wiem, logi są niepełne, nie mam nietety dostępu do pełnej wersji vcdsa. Z góry dziękuję za pomoc 😉 dyn http://vaglogger.apphb.com/log/5be08af09f90a8c25c52948a http://vaglogger.apphb.com/log/5be08af89f90a8c25c52948b stat http://vaglogger.apphb.com/log/5be08afc9f90a8c25c52948c http://vaglogger.apphb.com/log/5be08b009f90a8c25c52948d
  21. Witam, proszę o ocenę logów mojej tt 1.8t. autko zaczyna przerywać przy wyższych obrotach. Przed zrobieniem logów zostały wykasowane błedy, poczekalem az na bloku 32 pojawia się korekty i przystąpiłem do działania. Logi robione na Pb. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. http://vaglogi.pl/log-002_033_Qb1jr.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Yd6KI.html http://vaglogi.pl/log-115_118_TruK9a.html
  22. Witam, zwracam się do kolegów z prośbą o ocenę logów silnika 1.9 TDI ASV Ogólnie silnik pracuje w miarę OK, ale wydaje mi się że ostatnimi czasy nastąpił minimalny spadek dynamiki silnika. Co więcej zauważyłem trochę zaolejony intercooler (nie węże), co świadczyłoby o jego nieszczelności. No i ogólnie fajnie byłoby poznać ogólny stan. Dynamiczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1ehH01.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_SFrIa5.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_F13aS.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_4AXEBU8.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_85k8N.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_55QxR.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_wCf0v2A.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_wtzvSP.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_gEwjcK.html Statyczne: Grupa 000, 001: http://vaglogi.pl/log-000_001_pIoiiqw.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_L748g.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_jSxpn.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_VSc9N.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_rT933.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_484h4.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_3mMHL.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_18dMn1V.html Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc
  23. Dobry wieczór, Czy mogę prosić osobę bardziej kompetentną ode mnie o analizę logów które wydaje mi się, nie do końca poprawnie zrobiłem? Samochód to A3 8l z TDI ATD, czyli 101 km. Ciągle wydaje mi sie że coś jest nie tak. Najpierw wibracje przy przyśpieszaniu (wymiana półosi lewej-gdzie nadal występowały po prawej stronie), a teraz brak wibracji, wszystko ustało natomiast pojawiło się sporo innych problemów. Największy to wpadanie awaryjnego trybu i nie do końca rownomierna praca bez obciążenia. Z klimatyzacją silnik pracuje równiutko, bez klimatyzacji ma drgania i wypadanie zapłonów. Wg mnie to: - zmienna geometria do czyszczenia (robiłem wczesniej bez rozbierania i ściągania Turbo - około mies. temu - nie pomogło), - pompowtrysk numer 3, - nie jestem pewien ale chyba zaworek powrotny (czarno-bialy) na podciśnieniu oraz zawór n75 - złe sterowanie turbem. Gdyby były potrzebne jakieś inne logi to prosze o info. W awaryjnym ciężko zrobić to na 3 biegu bo zbiera się jak krowa do ocielenia.. Udało się zrobić kilka logów na dwójce nie w trybie awaryjnym (początki plików o nazwie ddd - głównie 11 grupa) Linki; Dynamiczny: Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_oUnxiD.html (log przy odcięciu mocy, nie wchodził w normalny tryb - czy to tylko zmienna geometria?) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_y9LbG.html (log przy odcięciu mocy, nie wchodził w normalny tryb - czy to tylko zmienna geometria?) Grupy 013, 023: http://vaglogi.pl/log-013_023_p6kj7ef.html (czy tylko 3 pompowtrysk do wymiany lub regeneracji czy 2 tez?) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_OTQ3G.html (błąd zmiennej, czy coś jeszcze?) Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_v6rs8m.html (proszę o diagnozę) Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_au14j.html (zmienna geometria padnięta? czy może N75?) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_c1A95B.html (zmienna geometria padnięta? czy może N75?) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7n788.html (log w trybie awaryjnym, nie chciał wyjść z niego) Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_AAvJ5P.html (proszę o pomoc) Basic settings: Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_oUnxiD.html (log przy odcięciu mocy, nie wchodził w normalny tryb - czy to tylko zmienna geometria?) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_y9LbG.html (log przy odcięciu mocy, nie wchodził w normalny tryb - czy to tylko zmienna geometria?) Grupy 013, 023: http://vaglogi.pl/log-013_023_p6kj7ef.html (czy tylko 3 pompowtrysk do wymiany lub regeneracji czy 2 tez?) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_OTQ3G.html (błąd zmiennej, czy coś jeszcze?) Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_v6rs8m.html (proszę o diagnozę) Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_au14j.html (zmienna geometria padnięta? czy może N75?) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_c1A95B.html (zmienna geometria padnięta? czy może N75?) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7n788.html (log w trybie awaryjnym, nie chciał wyjść z niego) Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_AAvJ5P.html (proszę o pomoc)
  24. Witam!! Szykuje tuningu mechanicznego, celuję w okolice 250 KM w moim Passacie 1.8 t AWT. Prosiłbym was o pomoc w rozkodowaniu logów, co jest nie tak, i czy można jakoś inaczej(lepiej) zrobić logi czy coś. Z góry dzięki za pomoc : http://vaglogi.pl/log-002_033_bRf2cC5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_WT4dn.html http://vaglogi.pl/log-010_011_V7D24.html http://vaglogi.pl/log-115_118_93WlWp2.html
  25. Witam, Proszę o pomoc w analizie logów dynamicznych silnika 1.8T AGU seryjny z instalacją LPG. - Wymieniany był przepływomierz na oryginalny używany. Wydaje mi się że sprawny. - Wymieniana sonda lambda (na używaną). Wyrzuca błąd grzałki, obwód przerwany (badałem opór - 5ohm; Na starej sondzie nie mam tego błędu, a opór wynosił 1,5 ohm. Coś się uszkodziło dalej?? ) - pół roku temu sprawdzana szczelność i spawany kolektor ssący. - wymieniony zawór DV - niedawno wymienione pęknięte kolanko odmy W logach nie podoba mi się: -grupa 13: spalanie stukowe -grupa 1 : kąt wyprzedzenia zapłonu, (co może być przyczyną że tak skacze dziwnie) -grupa 25: duty cycle (chyba zawór n75) też coś wydaje się, że wartość powinna być bardziej stała przy obciążeniu i bliższa 90%. Jak zdiagnozować sondę? Dodatkowo poza błędem grzałki sondy pojawiają się błędy mieszanki paliwa/powietrza. Podejrzewam że do ustawienia LPG. -- Logi na PB - 3. bieg: Grupa 1 - 13 Grupa 2 - 7 Grupa 1 - 25
×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania