Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'prośba' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • FORUM OGÓLNE
    • Przywitania
    • Pasjonaci
    • Gadżety klubowe
    • Sprawy klubowe
    • REGULAMINY
  • FORUM HYDE PARK
    • Na każdy temat
    • Off-Top Auto-Moto
    • Sport, Hobby, Rozrywka, Muzyka, Film
    • Multimedia, PC, GSM, RTV, AGD, FOTO itp.
    • Nowości ze świata motoryzacji
    • Ubezpieczenia OC/AC, kolizje, wypadki
    • Kosz
  • FORUM ZLOTÓW I SPOTÓW
    • Zloty ogólnopolskie
    • Spoty lokalne
  • FORUM TECHNICZNE
    • Dane techniczne i instrukcje obsługi
    • Silniki benzyna i LPG
    • Silniki diesel
    • Układ chłodzenia, klimatyzacja, ogrzewanie
    • Układ dolotowy, wydechowy
    • Karoseria i nadwozie
    • Układ kierowniczy
    • Wyposażenie wnętrza
    • Hamulce, felgi, opony
    • Zawieszenie, podwozie
    • Uklad napędowy, skrzynia biegów
    • Elektryka, elektronika, oświetlenie
    • Oleje, smary
    • Car audio, CB, Navi
    • Tuning mechaniczny
    • Tuning wizualny, stylizacja
    • Detailing
    • Instrukcje ogólne i katalogi
    • Polecane warsztaty / serwisy
    • Diagnostyka VAG
    • Szukam warsztatu / zlecę naprawę
    • Numery części
  • FORUM OGŁOSZEŃ
    • Sprzedam
    • Kupię
    • Zamienię
    • Oddam
    • Zakup kontrolowany
    • OGŁOSZENIA KOMERCYJNE
    • Archiwum ogłoszeń

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 11 wyników

  1. Witam, mam prośbę czy mógłby ktoś rzucić okiem na te logi? Mam problem z autem to jest samochód z rodziny audi a konkretnie Golf IV z silnikiem 1,8T 20V kod AGU - to samo co w A3 Generalnie lekko go zamula tak jakby, przy przepince niekiedy słabiej ciągnie, brakuje mu też tego "dołożenia" na 5 biegu, tzn idzie równo ale słabiej czuć turbo. Logi są z 3 i 5 biegu. Dzięki, pozdrawiam bieg 3001, 013https://zapodaj.net/2f3bc8688f837.jpg.html002, 025https://zapodaj.net/d382dd84c9f5b.jpg.html bieg 5001, 013https://zapodaj.net/2853e9d297f53.jpg.html002,007https://zapodaj.net/6fac46fa6d3c5.jpg.html002, 025https://zapodaj.net/5d0ea96a5293f.jpg.html
  2. witam. w mojej b5 1.9tdi mam zegary 1/2fis jaegera. ostatnio zauważyłem problem z wskaźnikiem paliwa bo raczej mój kopciuch nie pali 8l/100km przy normalnej jeździe... parę tygodni temu po odpaleniu samochodu wskazówka podskoczyła do połowy baku po czym zaraz wróciła na swoje poprzednie miejsce czyli stan przedrezerwowy. kilka dni temu jak wracałem do domu miałem włączoną rezerwę i przenogi jechane na niej jakieś 50km. dzisiaj jechałem do rodziny więc wiedziałem, że będę musiał tankować bo w baku prawie pusto lecz ku mojemu zdziwieniu po przekręceniu zapłonu poziom paliwa był na tyle wysoki, że był lekko ponad rezerwę.. po przejechaniu 10km zjechałem na stacje i zatankowałem 24l diesla a wskazówka jest w 1/4 skali. szukałem pomocy na forach i z tego co znalazłem to albo licznik albo pływak w baku do wymiany (btw jak się do niego dostać? od spodu auta ?) posiadam program vcds lite i zrobiłem test zegarów. Bardzo byłbym wdzięczny jeśli ktoś by to przeanalizował i wyraził swoją opinię co do mojej wariującej wskazówki. 1.Tu zdjęcie moich zegarów . temperatura w granicach 70stopni bo test był robiony po trasie ;). https://goo.gl/photos/kzw4C1Ya2UKnnB4d7 2.tutaj pierwszy z testów wyjść czyli analog indicators. na zdjęciu tego tak nie widać ale wydaje mi się że żadna z wskazówek nie jest idealnie na środku tylko każda jest odchylona w lewą lub prawą stronę ( ta od paliwa w lewą ). https://goo.gl/photos/vJaoUZrbS9qWLb8J8 3.drugi z output tests czyli 'instrument cluster lamp test' https://goo.gl/photos/nA2wPthVGupPhJMy5 4. trzeci test czyli 'segment test'. dlaczego wyświetlacz wygląda na wylany jak podczas jego normalnej pracy nic takiego nie widać. mam wypaloną 1 czy 2 linie ale nie jest wylany ... i kolejne pytanie to dlaczego licznik tak mocno świeci tylko podczas tego testu ? pokrętłem na liczniku nie jestem w stanie osiągnąć takiego efektu. https://goo.gl/photos/i5UpvLnLykw2UCqT6 5. podczas testu " switch and instrument lighting" w zasadzie nic się nie dzieje https://goo.gl/photos/9T1pd6eVeQ9oB6o2A 6. a tutaj już zdjęcia z poszczególnych grup na blokach wartości mierzonych. jeśli chodzi o oporność to jest cały czas jednakowa wartość. tam sie pojawiają też grupy o zakodowanych kluczykach chyba ale jestem zielony z tego więc napiszę tylko jakie kluczyki posiadam: 2 scyzorykowe, 1 serwisowy i 1 taki mały plastikowy chyba służy jako wzornik. jeśli chodzi o scyzorykowe klucze to oba działają i można nimi odpalić auto. https://goo.gl/photos/dgPgnkBp51ekuemp6
  3. Pany tak jak w temacie,kto mógłby zobaczyć to auto czy warto się tym interesować lub może ktoś widział i coś wie na ten temat https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-1-8-turbo-163km-xenon-serwis-ID6yW245.html Z góry dzięki za pomoc
  4. Witam. Chcę kupić jutro Audi A4 B8 2011 rok 2.0 TDI, samochód świeżo sprowadzony z Niemiec, sprzedający wydaje się być w porządku, lecz jednak mam pewne wątpliwości co do historii samochodu. Znam kod VIN, lecz po długich poszukiwaniach jego historii internecie, nie mogę znaleźć danych dotyczących przebiegu lub historii wypadkowej na terenie Niemiec. Wszystkie strony, które odwiedziłem podają jedynie historię samochodów na terenie Polski. Bardzo proszę o pomoc. Kod VIN samochodu: WAUZZZ8K9BA158614. Pozdrawiam.
  5. Witam. Chcę kupić jutro Audi A4 B8 2011 rok 2.0 TDI, samochód świeżo sprowadzony z Niemiec, sprzedający wydaje się być w porządku, lecz jednak mam pewne wątpliwości co do historii samochodu. Znam kod VIN, lecz po długich poszukiwaniach jego historii internecie, nie mogę znaleźć danych dotyczących przebiegu lub historii wypadkowej na terenie Niemiec. Wszystkie strony, które odwiedziłem podają jedynie historię samochodów na terenie Polski. Bardzo proszę o pomoc. Kod VIN samochodu: WAUZZZ8K9BA158614. Pozdrawiam. Notatka informacyjna: temat zdublowany /uszol/
  6. Cześć, Koledzy mam prośbe czy macie pomysły skąd takie cuda w zapłonach i mała dawka przepływomierza, może jeszcze czegoś się dopatrzycie. Szczelność chyba jest? Auto s3 8l AMK tip z kwasówki, lpg, raczej nie chodzi tak jak powinien :( DYNAMICZNE: Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_271173.html Grupa 003, 031: http://vaglog.pl/log_271174.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_271175.html Grupa 032, 033: http://vaglog.pl/log_271176.html Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_271177.html Grupa 003, 112: http://vaglog.pl/log_271178.html Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_271179.html
  7. wiatm mam problem z audi mianowicie nie mam mocy dołu.. auto zaczyna jechać od 2800ob. zero błędów dolot szczelny spalanie 16l przy delikatnej jeździe rozkładam już ręce nikt nie wie czym to możne być spowodowane.... proszę o pomoc porobiłem pare logów proszę o analizę DYNAMICZNE: Grupa 011, 004: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 011: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 001, 003, 004: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 001, 003, 008: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 001: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 003: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 004: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 008: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 001, 003, 004: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs
  8. Pomoże ktoś bo nie wiem które czujniki mam do wymiany dokładnie.. to są te w klamkach raczej tylko ile ich mam do wymiany? to są ostatnie błędy z keyless-a poniżej Zna ktoś nr tych czujników? Pozdrawiam ------------------------------------------------------------------------------- Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb Part No SW: 8K0 907 064 DQ HW: 8K0 907 064 DQ Component: BCM2 1.1 H02 0326 Revision: 00002001 Coding: 072200 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 020C12279D1CB62E4B-8056 Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 959 754 K HW: 8T0 959 754 K Component: FBSAUDIB8 IDG H38 0060 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 905 852 D HW: 8K0 905 852 D Component: J764 ELV MLB H37 0042 5 Faults Found: 03286 - Sensor for Contact with Door Handle; Front Right 007 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100111 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 32 Reset counter: 179 Mileage: 225921 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.30 Time: 12:02:39 00192 - Rear Left Door Handle Touch Sensor (G417) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 202 Mileage: 225284 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.02 Time: 09:58:33 00193 - Rear Right Door Handle Touch Sensor (G418) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 12 Reset counter: 179 Mileage: 225920 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.30 Time: 11:24:28 00193 - Rear Right Door Handle Touch Sensor (G418) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 219 Mileage: 225900 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.30 Time: 10:19:51 03286 - Sensor for Contact with Door Handle; Front Right 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Reset counter: 179 Mileage: 225920 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.30 Time: 11:24:28 ----------------------------------------------------------
  9. Proszę o analize logow nowo nabytego a4 1.9 tdi 115KM BKE. Przebieg 240.000, jeszcze nie wymieniony rozrząd i czeka mnie wymiana dwumasy i sprzęgła.Sprzedający powiedział że w aucie jest zrobiony program na 140KM. Ale jakoś słabo się z dołu zbiera. Widać że turbo słabo wstaje. DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_272062.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_272061.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_272066.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_272065.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_272064.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_272063.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_272068.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_272067.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_272069.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_272070.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_272072.html Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  10. Witam wszystkich Mam problem w swoim audi A4 B5 1.8 ADR + LPG - przy puszczaniu gazu i dodawaniu gazu czuje szarpnięcie. Dodatkowo wszystko trzęsie się w środku. Oddałem samochód do mechanika i zostały wymienione poduchy pod silnikiem i pod skrzynią - jedna była zerwana. Szarpnięcia trochę ustały ale nie zlikwidowało się do końca, trzęsie w środku nadal. Mechanik sprawdzał poduszki pod skrzynią i mówił ze niby są dobre. Ktoś ma pomysł co to może być ? Jakieś 2 miesiące temu wymienialem przepustnice bo mojej nie dało się adoptować i ta też nie jest idealna - obroty falują trochę jak się doda gazu - schodzi wskazówka w dół ale później się normuje a drgania zostają. czy to może dawać takie objawy czy szukać przyczyny gdzieś indziej ? To moje pierwsze użycie VAG. Pokazało mi następujące błędy 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded Na razie usunął się i nie wyskakuje ale problem zostaje. Zrobiłem logi statyczne grup 001,002,003,007,016 001- http://vaglog.pl/log_271071.html 002 - http://vaglog.pl/log_271072.html 003 - http://vaglog.pl/log_271073.html 007 - http://vaglog.pl/log_271074.html 016 - http://vaglog.pl/log_271075.html
  11. Panowie Jest ktoś w stanie rozkodować tylko kody wyposażenia z VINu ?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania