Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'problem' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • FORUM OGÓLNE
    • Przywitania
    • Pasjonaci
    • Gadżety klubowe
    • Sprawy klubowe
    • REGULAMINY
  • FORUM HYDE PARK
    • Na każdy temat
    • Off-Top Auto-Moto
    • Sport, Hobby, Rozrywka, Muzyka, Film
    • Multimedia, PC, GSM, RTV, AGD, FOTO itp.
    • Nowości ze świata motoryzacji
    • Ubezpieczenia OC/AC, kolizje, wypadki
    • Kosz
  • FORUM ZLOTÓW I SPOTÓW
    • Zloty ogólnopolskie
    • Spoty lokalne
  • FORUM TECHNICZNE
    • Dane techniczne i instrukcje obsługi
    • Silniki benzyna i LPG
    • Silniki diesel
    • Układ chłodzenia, klimatyzacja, ogrzewanie
    • Układ dolotowy, wydechowy
    • Karoseria i nadwozie
    • Układ kierowniczy
    • Wyposażenie wnętrza
    • Hamulce, felgi, opony
    • Zawieszenie, podwozie
    • Uklad napędowy, skrzynia biegów
    • Elektryka, elektronika, oświetlenie
    • Oleje, smary
    • Car audio, CB, Navi
    • Tuning mechaniczny
    • Tuning wizualny, stylizacja
    • Detailing
    • Instrukcje ogólne i katalogi
    • Polecane warsztaty / serwisy
    • Diagnostyka VAG
    • Szukam warsztatu / zlecę naprawę
    • Numery części
  • FORUM OGŁOSZEŃ
    • Sprzedam
    • Kupię
    • Zamienię
    • Oddam
    • Zakup kontrolowany
    • OGŁOSZENIA KOMERCYJNE
    • Archiwum ogłoszeń

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 26 wyników

  1. Witam, Panowie, podpiąłem vaga i pokazuje mi na włączonym silniku 13,9 V, a na samym zapłonie 12V, chyba za mało dla rozruchu ? Regulator napięcia walnięty czy coś z alternatorem ?
  2. Poniżej zamieściłem dwa filmiki jak bujam autem. Na jednym bujam go na boki a na drugim z góry do dołu. I podczas bujania słychać w prawym przednim kole jakieś skrzypienia. Byłem wcześniej na dwóch stacjach diagnostycznych i stwierdzili ze jest wszystko ok z zawieszeniem, zawieszenie sztywne żadnych luzów, stan amortyzatorów 80% i 86%. Te skrzypienia słychać w kabinie podczas jazdy. Zobaczcie i oceńcie sami
  3. Siemka Pany, zapieka mi hamulce gdy jeżdżę w czasie deszczu. Gdy auto dłużej postoi i w czasie ruszania mało mi klocków nie urwie takie są zapieczone, co wymienić a czemu się przyjrzeć? Niby już mi " jakiś serwis " wymieniał coś przy hamulcach ale co to nie wiem.. Nie będę do nich jechał z powrotem bo szkoda moich nerwów. Proszę o podpowiedzi
  4. Witam serdecznie. Zakupiłem dzisiaj Audi A3 1.6 w benzynie z roku 2002, ze 101 PS-ami. Problem pojawił się już tuż po ruszeniu na ulice . Auto szarpie i nie wchodzi dobrze w obroty przy pełnym gazie ( jakby się dławił ) Przy spokojnym operowaniu gazem, auto da się normalnie prowadzić , ale tylko wtedy gdy nie trzeba jechać pod górkę . Podczas tego ( dławienia się ) czasami zacznie na chwilę normalnie przyspieszać i wchodzi w obroty, lecz za moment jest to samo . Przy postoju na biegu jałowym, obroty czasami lekko spadają ( Mniej więcej o 100-200 ) . Gdy cała ta sytuacja zaczęła się dziać zapaliła się żółta kontrolka od silnika i ESP. Byłem w warsztacie na odczytywanie błędów, a parę ich miał, lecz niestety nie pamiętam od czego dokładnie, natomiast wszystkie zostały pomyślnie usunięte i kontrolki zgasły . Kontrolki wróciły po przetestowaniu auta, po usunięciu błędów. Pytanie czy wymiana świec i przewodów tutaj pomoże ? Prosiłbym o możliwie szybką odpowiedź . Dziękuję i pozdrawiam .
  5. wladi

    A4 B6 Problem z alarmem

    Taka dziwna przypadłość mi się urodziła...po załączeniu alarmu i centralnego po chwili zaczyna wyć syrena, dioda która powinna przez chwilę migać szybko a potem równomiernie świeci się cały czas po czym zaczyna migać i załącza się alarm...tak jakby sygnalizowała że jest jakiś problem. Dodam że na vagu pokazuje się błąd połączenia z syreną oraz błąd dozoru wnętrza. Natomiast jak wejdę w dozór to pokazuje że alarm został wywołany od czujnika kąta który jest odpowiedzialny jak by ktoś chciał odholować auto. Gdzie on się znajduje bo może uszkodziłem go gdy grzebałem ostatnio przy zawieszeniu? iPhone wladiego
  6. Panowie takie pytanie może ktoś już sie spotkał u kogoś z takim problemem audi a8D3 światła postojowe na ledach z tyłu raz palą raz nie. Ledy sprawdzone ok błąd który sie pojawia to 02198 błąd to jest żarówka po lewej stronie po skasowaniu błedu postojówki chwilę się świecą a potem znowu to samo ja obstawiam moduł komfortu
  7. Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum i nie znalazłem podobnych objawów więc pisze nowy temat. Mój problem polega na tym że lewa strona deski świeci się troszku ciemniej od prawej ale to w niczym mi nie przeszkadza ale gdy mam podświetlenie całkowicie wyciemnione jest ok lecz gdy rozjaśnię deskę choćby do połowy zaczynają się jaja. Podświetlenie zegarka gaśnie po chwili, czym mocniej rozjaśnię tym szybciej gaśnie. I druga sprawa, Podświetlenie temperatury się nie gasi ale mruga co mnie bardzo irytuje. Nie ma regóły kiedy zacznie mrugać. Raz 3 dni nic sie nie dzieje a raz zaraz po odpaleniu silnika. Czy to wina diod czy może licznik na wykończeniu? Miał ktoś podobne problemy? Proszę o pomoc.
  8. Gość

    A4 B5 Pełen bak i problem

    Cześć Panowie i Panie, mam problem dość dziwny dziś zatankowałem moją Audi A4 B5 1.8 20v ADR do pełna " 95 BP " i ruszyłem w trasę zrobiłem 20 km dosłownie 20 km... i wskazówka spadła do połowy, plam pod samochodem nie ma a podczas trasy nie czułem paliwa. Co mogło się stać ?
  9. Marky2552

    A4 B6 AWX nie odpalać problem

    Hi Wiem to znów ja i moje problemy mianowicie O godzinie 17 samochód odpalał jeździł teraz wsiadam i próbuje odpalać i nic kręci tylko i od czasu do czasu czuć wydobywający się dym z rury i od czego zacząć ? Vag zero błędów Czujniki wkładane wykładane wszysrkie chyba możliwe Dołączam filmik : Aha jeszcze grupa 013 pokazywała z rana 2.99 2.99 -3.01 -3.01 ale auto jeździło normalnie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  10. Witam, kiedy zakupiłem samochód miałem fabryczne radio Chciałem wymienić na niefabryczne, aby słuchać muzyki z usb oraz podłączyć skrzynię. Wraz z wymianą radia na niefabryczne , musiałem zakupić moduł na tylne głośniki oraz separator antenowy aby odbierać radio FM . Mam z tym modułem teraz dwa problemy a w zasadzie zapytania: 1. wraz z obrotami silnika moj prawy tylni glosnik wydaje dziwne dzwieki (koledzy smieją się ze to turbina , no bo wraz z obrotami moj glosnik syczy, i to tylko przy włączonym radiu). otóż ten moduł i wiązka kabli ktora od niego idzie do radia, to w zależności od ułożenia tej wiązki mój głośnik syczy. raz mocniej raz słabiej . mam nadzieje ze rozumiecie o co chodzi. p.s. Czy wy Też przy wymianie radia na niefabryczne musieliscie sie bawić w jakieś takie moduły czy tylko ja takie zakupy allegrowiczowskie wykonuje ? 2. Separator antenowy , który też niezbędny był przy wymianie radia na niefabryczne... inaczej bez tego kabel od anteny nie wchodzi do radia. do tego separatora antenowego jest dołączony kabelek. Teraz jak nie mam radia ori , to na tym fabrycznym radio ma straszny słaby zasięg, prawie w ogole go nie łapie. domyślam się, że tym tym kabelkiem trzeba się gdzieś wpiąć, ale gdzie ?? Proszę o pomoc, już mam dość sluchania tego samego na usb a w pon ruszam do zakopca, chcialbym posluchac radia normalnego. Proszę o pomoc
  11. Mam A4B5 z 1998r silnik AHL z plastikowym kolektorem i gruszką podciśnienia sterującą klapami w kolektorze a dokładniej długością obiegu powietrza w kolektorze ssącym. Gruszka powinna się ruszyć po osiągnięciu wyższych obrotów. U mnie stoi. Mechanicznie jest wszystko ok. Układ podciśnienia sprawny i szczelny, gruszka działa na krótko z pominięciem elektrozaworka. Elektrozaworek sprawny po podaniu 12V klika i otwiera przepływ. Problem znalazłem w sterowaniu napięciem, po zmierzeniu napięcia na wtyczce jest 3,5-3,7V a po dodaniu gazu spada. Powinno raczej rosnąć i pozwolić otworzyć przepływ przez zaworek. I tu stanąłem bo nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny. Proszę o pomoc. Znajomy mechanik podpiął kompa ale nie znalazł żadnych błędów.
  12. Witam od niedawna posiadam a4 b5 1.8tq i zauważyłem że za zgaszonym zapłonie, domykając szybe pasażera włacza sie zapłon :OO dzieje sie tak tylko przy używaniu panalu kierowcy . gdzie szukac problemu?? dodam ze wczoraj przestały działac el szyby i podswietalnie przyciskow nie swieci. domyslam sie ze bezpiecznik ,ale szukam przyczyny bo nie bede co chwile bezpiecznikow wymienial :P
  13. bolo1500

    A4 B6 Problem z biegami

    Witam. Od pewnego czasu. Mam problem z wrzucaniem biegów na zimnym silniku. Zaczęło się od tych mrozów -20 stopni. W tym czasie miałem wymieniane też serwo hamulcowe. Po odpaleniu silnika. Nawet jeśli go nagrzeje troche w miejscu nic to nie daje. Wsciskam sprzegło i jeśli chce od razu wbić bieg to czuć opór na kazdym biegu, jak juz raz wejdzie to kazdy bieg wchodzi ok dopóki nie puszcze i nie wcisne ponownie sprzegła. Pomaga również wcisnienie sprzegła i odczekanie krótkiej chwili wtedy biegi wchodza gladko. Sprzegło wraz z dwumasem jest wymienione miesiąc temu, wczoraj wymienilem płyn hamulcowy i zostal odpowietrzony uklad i również nic to nie dało. Pedał sprzegła ma dość mały skok na poczatku z góry mozna go troche wciskać i dopiero lapie gdzies tak około połowy czuć opór. MEchanicy obstawiaja padnieta pompke lub wysprzeglik tylko dlaczego zaczyna dzialac prawie poprawnie po nagrzaniu się silnika? Pozostaje wtedy tylko głuchy stuk przez wbijanie wstecznego jeśli poczekam ze wcisnietym sprzeglem i wbijam wsteczny to go nie ma. Nie wiem co myśleć wydałem juz sporo kasy a jest problem cały czas. Potrzebuje fachowych rad. Pozdrawiam
  14. Kupiłem sobie duże lusterko do mojej b5-tki, na wygląd spory + wreszcie nie wyglada jak inwalida:D ale niestety jak ustawie te lusterko, tak żebym cokolwiek widział z foleta kierowcy to szkło strasznie odstaje i wygląda to nie estetycznie, jest szpara na ok 2cm. kiedyś widziałem temat ze ktoś jakos to przerabiał, chyba wykorzystując ori lusterko, mi stare leży także graty mam :P
  15. Witam Dziś po 2 dniach wsiadłem do auta odpaliłem auti pochodziło 5 min. Po czym zaświeciło się jakieś cudo konewka żółta z napisem sensor dodam olej jest w silniku a kontrolka świeci z 5 minut i gaśnie po czym za 5 minut pojawia sie i gaśnie vag wykrył w silniku taki bląd wykasować się go nie da bo pokawia sie zara po wykasowaniu błedu co to może być i czy moge z tym jeździć normalnie. Auto jeździ przyspiesza nic sie złego nie dzieje VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 CG Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1366 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: 1 Bd Zapis.: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  16. Pacjent to B6 z oryginalnym webasto. Po włączaniu piec startuje nagrzewa silnik i wnętrze. Po ustawieniu timerem na ten sam dzień piec startuje nagrzewa silnik i wnętrze. Natomiast po ustawieniu na np jutrzejszy dzień.... zonk piec milczy żadnych błędów. Data i godzina ustawiona poprawnie. Ktoś się spotkał z takim przypadkiem?
  17. Hejo Panowie mam mały problem. Przez weekend rezałem Bose. Wsio na oryginalnej wiązce. Przepiąłem piny jak nakazuje schemat i podczas włączonego radia jak dam "mute" albo ustawie głośność na zero jest szum w głośnikach... Ponadto po wyłączeniu Rns-e wyłącza się wyświetlacz ale wentylator w radiu chodzi cały czas oraz głośniki szumią. Dzieje się to nawet jak zamknę auto i odczekam kilka minut. Oprócz tego wszystkiego po odtworzeniu auta oraz przekręceniu stacyjki radio się załącza. Wcześniej jak wyłączyłem radio przed zgaszeniem auta oraz jego zamknięciem nie włączało się po przekręceniu stacyjki w 1 oraz 2 pozycję. Prosiłbym o jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić albo co zmienić
  18. Michulek

    A4 B5 Problem z abs/esp

    Siemacie Wystąpił u mnie dosyć dziwny problem otóż po zakodowaniu sterownika abs esp dalej świeca kontrolki , włącza się test drogowy którego w żaden sposób nie można ukończyć i na dodatek pojawia się błąd 18256, dodam że w silniku nie ma żadnych błędów mimo tego nie da się go wykasować... Ktoś ma jakieś pomysły ? Poszło z LG
  19. Norbas

    INNE Problem z wentylatorami

    Panowie mam problem z wentylatorami. Gofer 5, Silnik 1.4 16V. Ostatnio pojawiła się kontrolka check engine więc sprawdzałem błędy i znalazłem... - 18080 - Coolant Fan Control 1 P1672-004 - Open or Short to Ground - intermitten oraz ten sam ale na końcu jest Mil ON. Odpinałem kostkę od wentylatorów i czyściłem. Odpinałem kostkę od czujnika cieczy chłodzącej przy chłodnicy. Po rozpiętej kostce przekręciłem zapłon i nic się nie działo, włączyłem silnik i po chwili mały wiatrak zaczął pracować. Dwa razy uderzyłem w duży i też zaczął chodzić. Wyłączyłem, włączyłem jeszcze raz i chodziły oby dwa. Pojechałem się przejechać, błąd oczywiście usunąłem i czekałem na postoju aż któryś wentylator ruszy... niestety żaden nie ruszył nawet przy 110*C ruszyłem i temperatura spadła. Jak klimę włączam to mały wentylator też się nie załącza. Czekam na wasze podpowiedzi bo już nie ogarniam... W między czasie co jakiś czas wyskakuje check engine Jeżeli wentylatory śmigają po odpięciu kostki to znaczy, że są sprawne prawda ? ECU nie daje prądu na wentylatory ? Jak to sprawdzić ?
  20. Witam. Posiadam audi a4 b5 z roku 1998 1.6 AHL, komputer pokazuje błąd 1243 zawór przełączający kolektora ssącego N156 zwarcie do masy.Zauważyłem że gruszka podciśnienia kolektora dolotowego nie pracuje. Membrana gruszki jest cała,zaworek elektromagnetyczny jest nowy i nadal nie działa. Podciśnienie z kolektora jest ponieważ jak wyciągnę przewód który łączy kolektor dolotowy z zaworkiem elektromagnetycznym to słychać zasysanie powietrza. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  21. jaco371

    Witam

    Witam. Posiadam audi a4 b5 z roku 1998 1.6 AHL, komputer pokazuje błąd 1243 zawór przełączający kolektora ssącego N156 zwarcie do masy.Zauważyłem że gruszka podciśnienia kolektora dolotowego nie pracuje. Membrana gruszki jest cała,zaworek elektromagnetyczny jest nowy i nadal nie działa. Podciśnienie z kolektora jest ponieważ jak wyciągnę przewód który łączy kolektor dolotowy z zaworkiem elektromagnetycznym to słychać zasysanie powietrza. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  22. Witam, mam problem z luzem przedniego prawego koła. A mianowicie sprawdzałem zawieszenie profilaktycznie i po ruszaniu kołem okazało się że jest spory luz tak jakby łożysko było uszkodzone lecz huczeć nie huczało. No długo się nie zastanawiałem. Myślę zamówię łożysko wsadzę i będzie okey. No to tak zrobiłem i luz jest nadal. Wahacze okey, końcówki i drążek też okey. Luz jest tak jakby między przegubem a zwrotnicą. Może być tak że jest za długa śruba którą się skręca przegub do zwrotnicy? Między zwrotnicą a przegubem jest podkładka czy nie jest tak że mają być dwie albo ta się jakoś zużyła? Łożysko jest dobre bo jakby miało taki luz na łożysku to na pewno by huczało. Edit. Dziś jadąc do pracy zauważyłem że stuka coś właśnie z prawej strony tylko ciężko było stweirdzić przód czy tył. Niestety po przejechaniu 300m uspokoiło się i dalsza droga (ok 12km) przebiegła bez stuków. Więc coś siadło jakby na swoje miejsce. Jak to teraz sprawdzić? Postawić auto na koziołkach i następnego dnia sprawdzać luzy?
  23. http://m.interia.pl/magazynauto/news,nId,1864800
  24. Arkadiush

    A3 8L Problem z odpalaniem

    Pacjent Audi A3 1999 rok 1.9 TDI 110 KM ciężko odpala na ciepłym silniku co może być przyczyną ? Wysłane z tostera
  25. Witam :hi: od wczoraj mam taki problem,ze nie moge otworzyc bagaznika,tzn ani przyciskiem w dzwiach,ani kluczykiem,dziala tylko otwieranie awaryjne od srodka w bagazniku,ma ktos jakis pomysl,co to moze byc?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania