Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'przepustnica' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • FORUM OGÓLNE
    • Przywitania
    • Pasjonaci
    • Gadżety klubowe
    • Sprawy klubowe
    • REGULAMINY
  • FORUM HYDE PARK
    • Na każdy temat
    • Off-Top Auto-Moto
    • Sport, Hobby, Rozrywka, Muzyka, Film
    • Multimedia, PC, GSM, RTV, AGD, FOTO itp.
    • Nowości ze świata motoryzacji
    • Ubezpieczenia OC/AC, kolizje, wypadki
    • Kosz
  • FORUM ZLOTÓW I SPOTÓW
    • Zloty ogólnopolskie
    • Spoty lokalne
  • FORUM TECHNICZNE
    • Dane techniczne i instrukcje obsługi
    • Silniki benzyna i LPG
    • Silniki diesel
    • Układ chłodzenia, klimatyzacja, ogrzewanie
    • Układ dolotowy, wydechowy
    • Karoseria i nadwozie
    • Układ kierowniczy
    • Wyposażenie wnętrza
    • Hamulce, felgi, opony
    • Zawieszenie, podwozie
    • Uklad napędowy, skrzynia biegów
    • Elektryka, elektronika, oświetlenie
    • Oleje, smary
    • Car audio, CB, Navi
    • Tuning mechaniczny
    • Tuning wizualny, stylizacja
    • Detailing
    • Instrukcje ogólne i katalogi
    • Polecane warsztaty / serwisy
    • Diagnostyka VAG
    • Szukam warsztatu / zlecę naprawę
    • Numery części
  • FORUM OGŁOSZEŃ
    • Sprzedam
    • Kupię
    • Zamienię
    • Oddam
    • Zakup kontrolowany
    • OGŁOSZENIA KOMERCYJNE
    • Archiwum ogłoszeń

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 10 wyników

  1. Witam wszystkich Panowie, dowiedziałem się od mechanika, że potencjometr przepustnicy jest już za słaby i powoli widać, że nie wydala, która to jest część?? Druga sprawa to to, że jak się delikatnie kopnie na benzynie w pedał gazu to falują obroty, z czym to może być związane? Czy ktoś jest w stanie pomóc?
  2. Bioly

    A4 B5 Jaka przepustnica

    Witam Mianowicie Panowie niech mnie ktoś oświeci chodzi o silnik 2.4 v6 w A4 B5 rocznik 2000-2001 Avant jaka znajduje sie tam przepustnica elektroniczna czy na linkę ?? Szukałem tematu ale nie znalazłem jak jest to proszę o podpięcie ;))
  3. Witam, Panowie, temat zakładam o przepustnicy. Mam falujące obroty, ostatnio czyszczona przepustnica, adaptacja zrobiona, zero poprawy. Odma sprawdzana wszystko szczelne. Na przepustnicy u mnie widzę jakiś czujnik na 7 pinów, jeżeli byłby błąd przepustnicy to pewnie błąd tego czujnika pokazałoby na VAGu tak ? Za co to czujnik na przepustnicy jest odpowiedzialny ? Czy ktoś wie jak ustawić ręcznie lub komputerowo kąt nachylenia przepustnicy? Może ona po prostu już jest całkiem przechylona i gdzieś zaciąga jakieś powietrze.. Zapraszam do dyskusji i proszę o pomoc jak ktoś ma łeb do tego :)
  4. Hello evrybady :hi: A więc tak, podjeżdzam pod garaż po trasie 30km, zostawiam fure odpalona i lece otworzyć drzwi, przechodzać obok lewego koła prawie straciłem słuch tak mi coś napie...., maska w góre, słucham po kolei wszystkiego co może pukać, stukac, wałki - cichutko szumią, napinacz łancucha rorządu zgrabnie tyrka, łeb nad przepustnice - no ewidetnie z tych okolic coś wali aż idzie ogłuchnąć. Pare konkretów: - napinacz łańcucha rozrządu ori + łancuch febiego wymieniane, 12 tyś km temu, osłuchowo sprawne co jeszcze posłuchać będzie można na filmikach które nagrałem, sprawdzane było ciśnienie oleju na zimnym/ciepłym przed wymianą - konrektnych wartości nie pamiętam ale było w normie, po wymianie wpadł nowy olej motul 5w40 xcess, długi czas była cisza i spokój - zrobiłem ~ 8-10tyś tyś km, staje na światłach, na jałowym biegu, bum kontrolka ciśnienia oleju, zdarzyło sie tak moze jeszcze z 5-6 razy, każde zaświecenie kończyło sie szybkim resetem i jechałem dalej - po x razie jak kontrolka sie zapaliła stwierdziłem, że dość i szybka akcja, silnik w góre, micha w dół i czyszczenie smoka, po wytarganiu smoka wcale tragedii nie było, kawaleczki ślizgów, jakas uszczelka i troche sylikonu, ogólnie wg mnie był dość drożny, no nic, wyczyszczonego smoka zamonotowałem spowrotem auto poskładałem, znow zalalem 5w40 motulem i wkrecilem filtr z mana, jeżdze 2-3 tygodnie i ani razu alladyn sie już nie zapalił na jałowym, uznałem że problem zażegnany i teraz powracamy do tematu, terkotania które pojawiło mozna by rzec, jakiś czas po zwaleniu michy filmik, który nagrałem zaraz po przyjeździe bez gaszenia auta filmik, który nagrałem po zgaszeniu auta, zapaleniu, przegazówki do 6 tyś - jak się dobrze wsłuchacie(najlepiej na słuchawkach) to wyraźnie można dostrzec, że to terkotanie się dość sporo wyciszyło, gdzieś ten dźwięk tam ginie a i jak stanie sie obok lewego koła z zamknięta maską to i go nie słychać gdzie wcześniej łeb urywał obydwa filmy nagrywane bezposrednio po sobie, w tych samych warunkach, tym samym telefonem nie ma więc mozliwości, że dźwięk sie wyciszył ze względu na jakość filmu, teraz na dniach będe mierzyć ponownie ciśnienie oleju i zapne vaga co jak mniemam gwno mi da, bo nic nie pokaże, jesli macie jakieś sugestie jak to ugryźć co to wgle może byc to słucham :) no i o wypowiedź prosiłbym osoby, które miały jakiekolwiek doświadczenia z tym silnikiem, naprawiały go, użytkowały bądź użytkują, pseudo-poradą typu to napewno silnik podziękuje :hi:
  5. Sterownik 8d0 907 557 (na 5 wtyczek) z wlutowaną podstawką kosci pamięci - 180+kw Przepustnica (z kolektorem) - 100zł+kw DP - 160zł +kw Pompa paliwa - 50zł +kw Kompresor klimatyzacji - 140zł +kw
  6. Witam mam 1.8 ADR z 98r. , przepustnice mam do wymiany i kupiłem z numer 058133063 bez H. i teraz pytanie czy będzie chodzić normalnie czy w moim roczniku były z H literką? chodzi mi o szybką odp Bez H wyciągnieta z rocznika 98 a piszą że z H jest od 97 rocznika. Miał kolega drugą wyciągniętą z 95 i z literką H, więc już zgłupiałem. W czym tu różnica?
  7. Koledzy mam maly problem z adaptacja przepustnicy. W B5 robilem jak w opisie i bylo ok, ale w B6 mam problem :angry: Problem polega na tym ze wchodze w bloki pomiarowe, wpisuje kanal "098" i niema totalnie nic ;/ a jesli wpisze kanal "001" mam takie cos i niemam mozliwosci wejsc w nastawy W B5 niemialem czegos takiego jak przycisku Turbo, wiec nie wiem ocb z nim. Natomiast jak wejde w silnik i odrazu wezme nastawy mam cos takiego: I tez nie wiem ocb z przyciskiem ON/OFF/Next. Niechce zasmiecac glownego watku wiec tworze nowy temacik. Licze na wasza pomoc :hi:
  8. Przeprowadziłem w swoim autku operacje czyszczenia przepustnicy. Powodem czyszczenia było to, że przy zdjęciu nogi z gazu falowały wolne obroty (zamiast trzymać 840 obr/min to falowało od 500 do 900). Narzędzia potrzebne do czyszczenia: 1: Śrubokręt płaski, krzyżykowy, klucz 7mm (do odkęcania i zaciskania opasek) 2: Klucz imbus 5mm 3: Klucz Torx T27 4: Troszkę benzyny i szmatki Aby wyczyścić przepustnicę trzeba ją wymontować z autka. W tym celu najpierw odkręcamy zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego, odpinamy od spodu przewód od czujnika i odchylamy zbiornik w stronę zbiornika płynu do spryskiwaczy. Odpinamy linkę od gazu. Następnie odpinamy od przepustnicy kostkę z przewodami jak również wszystkie inne węże które do niej są podłączone. Zdejmujemy plastikową osłonę nad wtryskiwaczami i tam należy odkręcić śrubkę torx i wyjąć plastikową rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą. Gdy już jest wszystko poodpinane, bierzemy imbus 5mm i odkręcamy 4 śruby, którymi przykręcona jest przepustnica. 2 z nich widać z góry a kolejne 2 są niżej (trzeba trafić kluczem w śrubę). Gdy je odkręcimy, należy powoli wyjmować przepustnicę z auta aby nie uszkodzić uszczelki (chyba że sie ma nową, bo ja zapomniałem kupić przed rozbieraniem). Gdy już przepustnica jest wyjęta, bierzemy szmatkę, moczymy w benzynie i czyścimy dokładnie czarny osad wewnątrz przepustnicy. Po usunięciu osadu składamy wszystko tak jak było. Cała ta operacja zajęła mi około 2 godziny, ale nie spieszyłem się się z robotą. Moja praca nie poszła na marne. Po czyszczeniu ustąpiło falowanie obrotów.
  9. damian111

    A4 B5 1.8t przepustnica

    Witam panowie mam pytanie odnośnie silnika 1.8t posiadam silnik apu jest on na elektroniczna przepustnice i gaz jeżeli wszadziłbym kompa od aeb przepustnicę linke do gazu oraz wiazkę to zgrzło by się to????
  10. ADAPTACJA NASTAWNIKA PRZEPUSTNICY Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek. Poniżej opisano sposób przeprowadzenia adaptacji nastawnika przepustnicy. Procedura dotyczy wielu pojazdów VW/AUDI/SEAT/SKODA wyposażonych zarówno w przepustnicę typu Drive-By-Wire (sterowaną całkowicie elektrycznie) jak też posiadających przepustnicę sterowaną za pomocą tradycyjnej linki połączonej z pedałem gazu. W tym ostatnim przypadku (gdzie między pedałem gazu i przepustnicą jest linka), adaptacja przepustnicy może być przeprowadzona pod warunkiem, że pojazd nie jest wyposażony w zawór regulacji biegu jałowego (ISV). Pojazdy wyposażone w ten zawór nie posiadają elektrycznych silniczków sterujących pracą przepustnicy. Z informacji bardziej oczywistych: silniki TDI nie posiadają nawet przepustnicy :-) Oto wybrane przykłady sytuacji, po których powinno się przeprowadzić omawianą tu procedurę: ► Akumulator pojazdu został odłączony, ponownie podłączony lub się rozładował. ► Sterownik silnika został wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany. ► Zespół przepustnicy został przeczyszczony, wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany. ► Pedał przyśpieszenia został wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany. Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V ► Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu). ► Przepustnica czysta! ► Wyłączone urządzenia elektryczne pobierające dużą ilość energii elektrycznej (ogrzewanie szyb, foteli, klimatyzacja, oświetlenie zewnętrzne) ► Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95ºC ► W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00). PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji biegu jałowego): Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS i Marelli np. silniki ADY i AEE). [idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM. System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na : [bloki pomiarowe - 08] ...i gotowe. PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY. Dodano po 1 minucie 7 sekundach: ostanio w s4 robiłem adaptacje w gr 60
×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania