Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tempomat' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • FORUM OGÓLNE
    • Przywitania
    • Pasjonaci
    • Gadżety klubowe
    • Sprawy klubowe
    • REGULAMINY
  • FORUM HYDE PARK
    • Na każdy temat
    • Off-Top Auto-Moto
    • Sport, Hobby, Rozrywka, Muzyka, Film
    • Multimedia, PC, GSM, RTV, AGD, FOTO itp.
    • Nowości ze świata motoryzacji
    • Ubezpieczenia OC/AC, kolizje, wypadki
    • Kosz
  • FORUM ZLOTÓW I SPOTÓW
    • Zloty ogólnopolskie
    • Spoty lokalne
  • FORUM TECHNICZNE
    • Dane techniczne i instrukcje obsługi
    • Silniki benzyna i LPG
    • Silniki diesel
    • Układ chłodzenia, klimatyzacja, ogrzewanie
    • Układ dolotowy, wydechowy
    • Karoseria i nadwozie
    • Układ kierowniczy
    • Wyposażenie wnętrza
    • Hamulce, felgi, opony
    • Zawieszenie, podwozie
    • Uklad napędowy, skrzynia biegów
    • Elektryka, elektronika, oświetlenie
    • Oleje, smary
    • Car audio, CB, Navi
    • Tuning mechaniczny
    • Tuning wizualny, stylizacja
    • Detailing
    • Instrukcje ogólne i katalogi
    • Polecane warsztaty / serwisy
    • Diagnostyka VAG
    • Szukam warsztatu / zlecę naprawę
    • Numery części
  • FORUM OGŁOSZEŃ
    • Sprzedam
    • Kupię
    • Zamienię
    • Oddam
    • Zakup kontrolowany
    • OGŁOSZENIA KOMERCYJNE
    • Archiwum ogłoszeń

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 4 wyniki

  1. Jak w temacie Kpl pająk z tempomatem do b6 moduł z literka N.L.J Lub do b7 zcliterka Q. B6-170+kw B7-250 z kw.
  2. Chciałem w tym temacie poruszyć sprawę aktywnego tempomatu i asystenta pasa ruchu, posłużę się działaniem w Audi A4 B8. Chodzi mi mianowicie o to jakie elementy dodatkowej elektroniki są potrzebne do poprawnego działania tych systemów. Przeglądając auta zauważyłem że niektóre modele z aktywnym tempomatem są albo wyposażone w radar, który jest umieszczony w atrapie kratki halogenu a niektóre mają kamerkę w lusterku. Od czego to jest zależne? Oczywiście asystent pasa ruchu raczej jest podpięty pod ów kamerkę w lusterku ale czy na pewno? Zapraszam do dyskusji
  3. A teraz po polsku :- )) Moduł 549q 190 zl +kw. Kpl pająki 265zl manetki Plus moduł i taśma A. Manetki fis+tempomat 100. Taśma A 50. Plus wysyłka. Foto wieczorem bo już do domu uciekam. Coś tam do mego :- )) Jak coś proszę o pw.
  4. Potrzebne będzie: - wkrętaki płaskie i krzyżakowe (krzyżakowy musi być dosyć długi do odkręcenia obudowy kolumny kierownicy) - bit torx 30 (do odkręcenia poduchy) i bit torx 25 (do odkręcenie dźwigni (uchwytu) regulacji położenia kolumny kierownicy) - torx do odkręcenie fajery (nie znam rozmiaru) - imbus 4.0 (do odkręcenia dolnej osłony kolumny kierownicy) - nasadka 8 (do odkręcenia obudowy komputera i osłon pod kierownicą) i nasadka 10 (do okręcenia akumulatora) Przed rozpoczęciem prac odłączamy akumulator !!! 1. Ściągamy osłonę bezpieczników, podważamy zatrzaski płaskim wkrętakiem, uprzednio owijając go szmatką aby nie uszkodzić deski 2. Odkręcamy cztery śrubki mocujące dolną osłonę deski rozdzielczej(czerwone strzałki na zdjęciu) 3. Wyciągamy zaślepkę mocowaną na zatrzaski delikatnie szarpiąc ją do góry 4. Odkręcamy górną osłonę kolumny kierownicy 5. Teraz kolej na poduszkę powietrzną, również odkręcamy 6. Po odkręceniu poduszki powietrznej odpinamy idące od niej kable i odkładamy ją na bok najlepije w jakieś bezpieczne miejsce, następnie przystępujemy do demontażu kierownicy której położenie wcześniej sobie zaznaczamy 7. Gdy uporamy się z odkręceniem fajery to bierzemy się za dolną osłonę kolumny kierowniczej która jest zamocowana na trzech śrubkach 8. Odkręcamy trzecią śrubkę na której zamocowana jest dolna osłona, i dwie śrubki mocujące uchwyt (zaznaczone małymi strzałkami) regulacji tak od dołu jak zaznaczone jest na zdjęciu wyżej 9. Demontujemy taśmę poduszki powietrznej, również odkładamy w bezpieczne miejsce w którym jej nie uszkodzimy 10. Odkręcamy śrubę mocującą manetki 11. Po odkręceniu rozpinamy kostki i ściągamy manetkę z kolumny, odkręcamy dwie śrubki i rozbieramy manetki na dwie cześci 12. Składamy manetki w odwrotnej kolejności (oczywiście wkładamy tą z tempomatem i od wycieraczek) 13. Odkręcamy obudowę ECU (dobrze będzie uprzednio ściągnąc sobie podszybie - dostęp do śrub pokrywy komputera będzie lepszy) i odpinamy zabezpieczenie trzymające komputer, nie trzeba odpinać go od kostek - wystarczy odłożyc na bok, nas będzie interesować białą kostka 14. Kostkę rozpinamy i dolną jej część (gniazdo) należy wyjąć na wierzch czyli wciskamy ją do dołu i wyjmujemy obok listwy w której była zamocowana, po wyjęciu jej na wierzch rozpinamy ją na dwie części aby mieć możliwość wpięcia pinów od wiązki tempomatu 15. Montujemy wiązkę kabli, nowa kostka od tempomatu 16. Po przeciągnięciu kabli do ECU wpinamy się do białej kostki (w gniazdo nie we wtyczkę) *schemat połączenia: (jeśli mamy ori wiązkę i kostkę) Kolor kabla | Pin w białej kostce czarny ---------------------> 10 żółty --------------------> 9 niebieski --------------------> 8 szary ---------------------> 7 biały (zasilanie) -----------> z pinem 8 ale w pomarańczowej kostce! Jeżeli nie posiadamy wiązki: Pin w kostce manetki | Pin w białej kostce 6 łączymy z 4 -----------------> 10 3 ------------------------> 9 2 ------------------------> 8 1 ------------------------> 7 5 (zasilanie) ----------> z pinem 8 ale w pomarańczowej kostce Jeśli mamy bezpiecznik 32 to zasilanie podpinamy pod niego, jeśli nie to można się podpiąć pod pin nr 8 w pomarańczowej kostce. Jeżeli nie ma instalacji w białej kostce to trzeba podpiąc się bezpośrednio do kostki w ECU czyli: zielona strzałka - podpięcie białego kabla (zasilanie) pod pin 8 w pomarańczowej kostce czerwone strzałki - podpięcie pinów do białej kostki 17. Po podłączeniu kabelków montujemy manetkę na kolumnie i podłączamy wszystkie kostki, w odwrotnej kolejności przystępujemy do montażu osłon kolumny, kierownicy i poduszki powietrznej. Gdy wszystko już złączymy do kupu podłączamy aku i przystępujemy do kodowania - Podłączamy VAG'a - Wchodzimy w blok 01-Engine - Sprawdzamy czy nie ma błędów "02" - Następnie "11-login w okienku wpisujemy kod 11463 i klikamy "Do it" Jeśli tempomat się aktywował w okienku "component" pojawi się literka "G" Jeśli jest wszystko ok to montujemy w obudowie ECU kostki na swoje miejsca i wszystko skręcamy pod maską
×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania