Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tyłu' lub '' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • FORUM OGÓLNE
    • Przywitania
    • Pasjonaci
    • Gadżety klubowe
    • Sprawy klubowe
    • REGULAMINY
  • FORUM HYDE PARK
    • Na każdy temat
    • Off-Top Auto-Moto
    • Sport, Hobby, Rozrywka, Muzyka, Film
    • Multimedia, PC, GSM, RTV, AGD, FOTO itp.
    • Nowości ze świata motoryzacji
    • Ubezpieczenia OC/AC, kolizje, wypadki
    • Kosz
  • FORUM ZLOTÓW I SPOTÓW
    • Zloty ogólnopolskie
    • Spoty lokalne
  • FORUM TECHNICZNE
    • Dane techniczne i instrukcje obsługi
    • Silniki benzyna i LPG
    • Silniki diesel
    • Układ chłodzenia, klimatyzacja, ogrzewanie
    • Układ dolotowy, wydechowy
    • Karoseria i nadwozie
    • Układ kierowniczy
    • Wyposażenie wnętrza
    • Hamulce, felgi, opony
    • Zawieszenie, podwozie
    • Uklad napędowy, skrzynia biegów
    • Elektryka, elektronika, oświetlenie
    • Oleje, smary
    • Car audio, CB, Navi
    • Tuning mechaniczny
    • Tuning wizualny, stylizacja
    • Detailing
    • Instrukcje ogólne i katalogi
    • Polecane warsztaty / serwisy
    • Diagnostyka VAG
    • Szukam warsztatu / zlecę naprawę
    • Numery części
  • FORUM OGŁOSZEŃ
    • Sprzedam
    • Kupię
    • Zamienię
    • Oddam
    • Zakup kontrolowany
    • OGŁOSZENIA KOMERCYJNE
    • Archiwum ogłoszeń

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 2 wyniki

  1. Do rzeczy, przy zmianie kół z 15" na 18" a tylnej osi zauważyłem, że koło jakby lekko krzywo stało jeszcze bez camberów wyglądało to tak. Wygląda jakby szło w strone osi Y auta Założyłem camber w takiej pozycji jak jest na zdjęciu niżej i wizualnie krzywizna koła jeszcze sie pogłebiła, jakby bardziej uciekala w strone osi Y auta. Camber ma regulacje na tzw fasolkach. Rozebralem wszystko jeszcz raz do zera i tym razem przesunalem ten pałąk wystający zza czopa piasty w strone przodu auta, koło lekko się wyprostowało bo dolna grubsza czesc cambera je wypchnela (niestety zdjecia nie mam ale mozna powiedziec ze kolo stoi teraz tak jak na zdjeciu pierwszym) I teraz pytanie czy belka ma jakąś fabryczną krzywizne, czy tuleje już mówią papa? Ma ktoś jakieś pomysły? Najbardziej dziwi mnie to, że koło juz stalo krzywo bez camberow a sam camber wizualnie poglebil tą krzywizne tylko. du*a mi jakos specjalnie w zakretach nie lata, tuleje są LMO nigdy nie wymieniane, pamiętają fabryke więc skręcenie na sztywno nie wchodzi w gre. Jakieś pomysły? Może to tylko wizualnie wydaje się krzywo ze względu na linie budy? Jeszcze myślę czy by tulei nie popuscic i później skręcic bo przy obecnym obnizeniu moze siedza na "sztywno"? Dorzucam dla porównania fote kamila z camberem 3,5 stopnia na tyle
  2. Temat wygląda tak.. poskładałem lewą strone, założyłem camber i juz koronki abs nowej nie zakładałem bo mijało się to z celem i tak czujnik abs zczytywał by źle prędkość koła bo koronka razem z czopem i piastą jest pod kątem. Przy odpalaniu trzy razy zapaliła mi sie czerwona lampa od hebli plus sygnał dźwiękowy, pare razy nacisnalem pedał hamulca żeby tłoczek sie ułożył do nowego klocka i wsio działa. I ku mojemu zdziwieniu kontrolka abs sie nie pali na szafie... Ale nie w tym rzecz czy, pytanie czy będe miec abs na przednich kołach jeśli z tyłu nie ma koronek czy to ze sobą wszystko współgra i niezbedna jest sprawnosc 100% ukladu zeby on działał?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania