Znajdź zawartość
Wyświetlanie wyników dla tagów 'tyłu' lub '' .
Znaleziono 2 wyniki
-
Do rzeczy, przy zmianie kół z 15" na 18" a tylnej osi zauważyłem, że koło jakby lekko krzywo stało jeszcze bez camberów wyglądało to tak. Wygląda jakby szło w strone osi Y auta Założyłem camber w takiej pozycji jak jest na zdjęciu niżej i wizualnie krzywizna koła jeszcze sie pogłebiła, jakby bardziej uciekala w strone osi Y auta. Camber ma regulacje na tzw fasolkach. Rozebralem wszystko jeszcz raz do zera i tym razem przesunalem ten pałąk wystający zza czopa piasty w strone przodu auta, koło lekko się wyprostowało bo dolna grubsza czesc cambera je wypchnela (niestety zdjecia nie mam ale mozna powiedziec ze kolo stoi teraz tak jak na zdjeciu pierwszym) I teraz pytanie czy belka ma jakąś fabryczną krzywizne, czy tuleje już mówią papa? Ma ktoś jakieś pomysły? Najbardziej dziwi mnie to, że koło juz stalo krzywo bez camberow a sam camber wizualnie poglebil tą krzywizne tylko. du*a mi jakos specjalnie w zakretach nie lata, tuleje są LMO nigdy nie wymieniane, pamiętają fabryke więc skręcenie na sztywno nie wchodzi w gre. Jakieś pomysły? Może to tylko wizualnie wydaje się krzywo ze względu na linie budy? Jeszcze myślę czy by tulei nie popuscic i później skręcic bo przy obecnym obnizeniu moze siedza na "sztywno"? Dorzucam dla porównania fote kamila z camberem 3,5 stopnia na tyle
-
Temat wygląda tak.. poskładałem lewą strone, założyłem camber i juz koronki abs nowej nie zakładałem bo mijało się to z celem i tak czujnik abs zczytywał by źle prędkość koła bo koronka razem z czopem i piastą jest pod kątem. Przy odpalaniu trzy razy zapaliła mi sie czerwona lampa od hebli plus sygnał dźwiękowy, pare razy nacisnalem pedał hamulca żeby tłoczek sie ułożył do nowego klocka i wsio działa. I ku mojemu zdziwieniu kontrolka abs sie nie pali na szafie... Ale nie w tym rzecz czy, pytanie czy będe miec abs na przednich kołach jeśli z tyłu nie ma koronek czy to ze sobą wszystko współgra i niezbedna jest sprawnosc 100% ukladu zeby on działał?