Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'zawieszenie' lub '' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • FORUM OGÓLNE
    • Przywitania
    • Pasjonaci
    • Gadżety klubowe
    • Sprawy klubowe
    • REGULAMINY
  • FORUM HYDE PARK
    • Na każdy temat
    • Off-Top Auto-Moto
    • Sport, Hobby, Rozrywka, Muzyka, Film
    • Multimedia, PC, GSM, RTV, AGD, FOTO itp.
    • Nowości ze świata motoryzacji
    • Ubezpieczenia OC/AC, kolizje, wypadki
    • Kosz
  • FORUM ZLOTÓW I SPOTÓW
    • Zloty ogólnopolskie
    • Spoty lokalne
  • FORUM TECHNICZNE
    • Dane techniczne i instrukcje obsługi
    • Silniki benzyna i LPG
    • Silniki diesel
    • Układ chłodzenia, klimatyzacja, ogrzewanie
    • Układ dolotowy, wydechowy
    • Karoseria i nadwozie
    • Układ kierowniczy
    • Wyposażenie wnętrza
    • Hamulce, felgi, opony
    • Zawieszenie, podwozie
    • Uklad napędowy, skrzynia biegów
    • Elektryka, elektronika, oświetlenie
    • Oleje, smary
    • Car audio, CB, Navi
    • Tuning mechaniczny
    • Tuning wizualny, stylizacja
    • Detailing
    • Instrukcje ogólne i katalogi
    • Polecane warsztaty / serwisy
    • Diagnostyka VAG
    • Szukam warsztatu / zlecę naprawę
    • Numery części
  • FORUM OGŁOSZEŃ
    • Sprzedam
    • Kupię
    • Zamienię
    • Oddam
    • Zakup kontrolowany
    • OGŁOSZENIA KOMERCYJNE
    • Archiwum ogłoszeń

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 7 wyników

  1. Witam wszystkich :) Zwracam się do wszystkich mistrzów, speców którzy znajdują się na tym forum ! :) Mój przypadek jest beznadziejny. Pół roku temu zaczęło mi stukać zawieszenie. Więc zacząłem wymieniać części i tak do dnia dzisiejszego wymieniłem to: Przód: Wszystkie wahacze, drążki itp na lemoforda. gumy stabilizatora. dwa nowe amory przód dwa nowe łozyska mocujące amory lem odboje na amory poduszki pod silnikiem i skrzynia tył: nowe odboje na amory. łozyska mocujące amory gumy na stabilizatorze łaczniki stabilizatora lem wpakowałem nie mało kasy w te zawieszenie i co najlepsze dalej mi one stuka, takie głuche odgłosy jak jade po nierównościach. Objawy maglownicy to nie sa, samochód nie myszukje po drodze, przy skrecie nie ma stuków, olej nie cieknie. Mechanik też powiedział że na krzyżaku nie ma luzów. Ale głowy nie daje na 100% czy maglownica nie wydaje żadnych stuków. Pytałem dużo ludzi i czytałem między innymi tematy na forum ale nic nie znalazłem innego niż ja wymieniłem. W sobotę jadę z nim do mechanika żeby jeszcze raz je prześwietlić. I teraz mam do was ogromną prośbę, co mam sprawdzić jeszcze, co wymienć ? Pierwsze na liście to są: 1. spr tuleje na sankach 2. ? Jeśli ktoś się czuje na siłach i wie że znajdzie przyczynę tych stuków mogę do niego podjechać w określonym terminie ! Mieszkam Strzelce Opolskie. Reszta PW.
  2. Witam , od 3 dni zmagam się z bolączka mojego auta . Coś zaczęło skrzypiec i to tak mocno że aż się ludzie oglądają [emoji35] spotkał się ktoś z czymś takim ? Jakieś sugestie ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk https://vimeo.com/182886985
  3. zawieszka która pozostała mi po mojej Buni https://www.olx.pl/oferta/zawieszenie-1be-audi-a4-b5-2-4-v6-fwd-CID5-IDfK1YR.html
  4. Niemcy stworzyli podwozie, które odzyskuje energię. Rozwiązanie to już niebawem trafi na pokład samochodów seryjnych. Każdy wybój, każda dziura, każda krzywa przyczynia się do powstawania energii kinetycznej w samochodzie. Obecnie, amortyzatory pochłaniają tę energię, zamieniając ją w ciepło. Dzięki nowemu, elektromechanicznemu zawieszeniu i 48-woltowej instalacji elektrycznej możliwe jest jej wykorzystanie. System, który otrzymał nazwę eROT (Elektromechaniczne amortyzatory rotacyjne), oznacza rezygnację z konwencjonalnych amortyzatorów teleskopowych. Zamiast nich wykorzystano ramiona połączone z amortyzatorami rotacyjnymi. Ruchy kół przenoszone są za pośrednictwem ramion do amortyzatorów, które za pośrednictwem zespołu kół zębatych oddają energię do silnika elektrycznego zamontowanego na tylnej osi. Według Audi takie rozwiązanie zapewnia od 3 do 600 W bieżącej energii w zależności od tego po jakiej drodze się aktualnie poruszamy. Średnia uzyskiwana na przeciętnych nawierzchniach wynosi około 150W, co przekłada się na znaczące oszczędności w zużyciu paliwa. Co interesujące, elektromechaniczne zawieszenie Audi ma jeszcze inne zalety — pozwala na niemalże nieograniczoną regulację charakterystyki podwozia, a także zajmuje mniej miejsca od standardowych rozwiązań. Wadą systemu jest współpraca wyłącznie z 48-woltową instalacją elektryczną. Takie rozwiązanie obecnie stosuje się w Audi Q7 i Bentleyu Bentayga. Póki co więc nowe zawieszenie może znaleźć zastosowanie tylko w tych modelach. Audi zamierza jednak sukcesywnie przechodzić na nową instalację wykorzystującą większe napięcie. Data oficjalnego wdrożenia systemu eROT w autach produkcyjnych nie jest jeszcze znana. Audi nieoficjalnie mówi o 2–3 latach. źródło: http://autokult.pl/28310,audi-prezentuje-zawieszenie-ktore-odzyskuje-energie
  5. karas3105

    A4 B5 Za nisko Tył

    Cześć, mam problem z moim zawieszeniem (MTS) a mianowicie za niedługo jadę na wakacje i niestety po załadowaniu samochodu plus 3 osoby z tyłu du*a tak siedzi ,że ciężko się jeździ i niebezpiecznie. Każdy próg zwalniający to modlitwa by nie zahaczyć. Mam pytanie czy da się jakoś na chwilę utwardzić oraz podwyższyć te zawieszenie? Dodam że amorki z tyłu posiadają tależyki ze zmienną regulacją tylko czy bepieczne będzie dać np o 1 czy 2 rowki w góre tależyki? Może jakieś gumy na spręzyny? Ma to być tylko na dojazd i powrót z wakacji około 1000km wszystkiego. Potem zapewne zawita gwint. Tylko teraz kasa na wakacje jest.
  6. Witajcie Chcę kupić kompletne zawieszenie obniżające (sprężyny + amortyzatory) do mojego A4 B6. Zależy mi na obniżeniu 30-40 mm oraz na lekkim utwardzeniu przy jednoczesnym zachowaniu komfortu. Rozważam 3 opcje: AP kit -40/30 - 1500 zł Vogtland Kit -35 mm - 1670 zł Eibach Pro Kit -30 + amortyzatory Koni STR.T - ok 1700 zł Najbardziej skłaniam się ku AP bo jest dobra dostępność i cena. Wiadomo, że gwint byłby lepszy bo mogę ustawić jak chcę, ale w przypadku AP to cena wyższa o 1000 zł. Co moglibyście polecić?
  7. Nastawy zawieszenia A4/S4 B6, A4 B7: Podczas każdego pomiaru geometrii należy dokonać pomiaru przedniej i tylnej osi. W przeciwnym razie poprawne zachowanie się samochodu podczas jazdy nie jest już zagwarantowane! Warunki sprawdzania: Typ podwozia zamontowany w samochodzie jest udokumentowany na tabliczce z danymi samochodu poprzez odpowiedni numer PR. Przykładowa naklejka z danymi samochodu posiada standardową wersję zawieszenia 1BA (zaznaczona strzałką). – W pozycji A znajduje się numer PR przedniej osi – W pozycji B znajduje się numer PR tylnej osi Na podstawie numerów PR można odszukać odpowiednie warianty doboru amortyzatorów. Tabliczka z danymi samochodu znajduje się z tyłu we wnęce koła zapasowego i w książce przeglądów serwisowych. 1BA = standardowy układ jezdny 1BB = układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni na rynek chiński 1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA) 1BD = sportowy układ jezdny S4 1BR = komfortowy układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni ( podniesiony o 13 mm w stosunku do 1BA) 1BV = sportowy układ jezdny (quattro GmbH) 2MC = standardowy układ jezdny (quattro GmbH RS 4) 2ME = sportowy układ jezdny (quattro GmbH RS 4) * Zamontować zgodnie z przepisami i ustawić miernik; przestrzegać instrukcji obsługi producenta przyrządu. * Różnica w głębokości bieżnika na jednej osi może wynosić maks. 2 mm. * Przepisowe ciśnienie w oponach * Zwrócić przy tym uwagę, aby podczas pomiaru ani wózek podnośnika, ani żadna z płyt obrotowych nie znajdowały się w położeniu krańcowym. * Samochód nieobciążony - Samochód nieobciążony to: waga samochodu gotowego do jazdy (całkowicie wypełniony zbiornik paliwa oraz zbiornik płynu układu mycia szyb i reflektorów, koło zapasowe, komplet narzędzi, podnośnik) bez kierowcy. Koło zapasowe, komplet narzędzi i podnośnik muszą się znajdować w położeniu przewidzianym przez producenta. * Samochód ustawiony swobodnie, wielokrotnie ugięty na zawieszeniu i ustabilizowany * Sprawdzić zawieszenia kół, układ kierowniczy i drążki kierownicze pod kątem niedopuszczalnego luzu i uszkodzeń, w razie potrzeby naprawić. * Przeprowadzanie kompensacji bicia obręczy kół: na skutek dopuszczalnego bicia osiowego obręczy może zostać przekroczona tolerancja dodatniej zbieżności kół. Nie można prawidłowo ustawić krzywej zbieżności bez kompensacji bicia obręczy. Nastawy przednia oś Nastawy tylna oś
×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania