Skocz do zawartości
TyBucu

A4 B5 [1.8 ADR] Wypluwa olej uszczelkami, cisnienie pod korkiem oleju.

Rekomendowane odpowiedzi

TyBucu

Dostałem ostatnio pacjenta przy którym opadają mi ręce, z początku kompletne dno podobno kupione za 1800 peelenóf, wymienilismy zawieche oraz komplet serwisowy po kupnie, rozrząd płyny filtry i różne inne duperele, tydzień później urwał sie zaworek wydechowy trzeciego cylindra, skutek kaplica.

Wrzucilismy nowy motorek (wydaje sie byc po regeneracji poniewaz na tlokach dalej byly oznaczenia mahle a glowica miala serwisówki niecałe pól roku temu naklejane) i po 400km zaczą on rzygać olejem przez każdą uszczelke pokrywy jak i korek...

Odpiąłem odme od dolotu, cisnienie pod korkiem miało upust, nie wali spalinami ani przedmuchami, ezektor wymieniony a od strony zaworka zwrotnego w dolocie nabrało sie ciśnienie.

Mam dzwonić z ryjem do dostawcy silnika że to padło nie chodzi czy doszukiwać sie błędu osprzętu?

Dodam że po uwolnieniu odmy pod silnik lekki przedmuch jest ale do komory silnika a pod korkiem nie tworzy sie cisnienie.

Edytowane przez TyBucu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

A zapchany kat nie bedzie dawal takich objawów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Nie jest zapchany, ma moc jak zwykły ADR.

Doszedłem do tego że w tej częsci dolotu jest zaworek

9708527400_1401830128.jpg

Oznaczony nr.2 w środku jest jakaś membrana i teraz czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jaka jest zasada jego działania? po podpięciu odmy w to miejsce zaczyna sie tworzyc cisnienie (tak jakby cała odma była zatkana) po zdjęciu odmy i sprawdzenie przedmuchów powietrze wdmuchane w gruby króciec idzie normalnie we wszystkie strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Chciałem tylko napisać że problem rozwiązany. W środku tego zaworka jest membranka która z biegiem czasu sie roz****** a jest to zaworek jednostronny, by silnik nie zaciągał powietrza przez odme z dolotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Dzięki za info, że rozwiązałeś problem, przyda się tam informacja na dalsze lata :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Czy ten zaworek tam może wygląda ⤵⤵⤵

Screenshot_2015-06-15-23-09-14.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

podobny ale jest sterowany podcisnieniem, 3 króćce, niestety jest to integralna część rury dolotowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
Dnia 15.11.2016 o 13:53, TyBucu napisał:

Nie jest zapchany, ma moc jak zwykły ADR.

Doszedłem do tego że w tej częsci dolotu jest zaworek

9708527400_1401830128.jpg

Oznaczony nr.2 w środku jest jakaś membrana i teraz czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jaka jest zasada jego działania? po podpięciu odmy w to miejsce zaczyna sie tworzyc cisnienie (tak jakby cała odma była zatkana) po zdjęciu odmy i sprawdzenie przedmuchów powietrze wdmuchane w gruby króciec idzie normalnie we wszystkie strony.

 

Bucu, co to za część na tym rysunku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wąż dolotu powietrza do przepustnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Panowie, ten zaworek na tej rurce jest gdzieś od dołu tak? Trzeba zdemontować, żeby się do tego dostać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No pewnie tak .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Czyli to jest zaworek odpowietrzający odmę?

Wystarczy go wymienić i przedmuchy pod korkiem będą naprawione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Przeciez pisał buc ze to integralna czesc rury dolotowej, samego zaworka nie wymienisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Pany, to będzie ta rurka nr 10 ?

p.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Tak, ~270zł w aso emoji85.png Nie wiadomo też czy dostępne jeszcze. Jak nie w aso to zostaje szukanie po szrotach i loteria czy trafisz na taką ze sprawnym zaworkiem 

Edytowane przez uszol
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Może dzik załatwi :biggrin:

Dziękuje wam za pomoc ;-)

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Panowie to chodzi o ten zaworek co bucu zaznaczył numerem 2? Tam ma być sprawna membrana czy cały ten zawór ? Bo ori wycofane z produkcji i pasuje kupić jakąś używkę ale na co patrzeć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Po mojemu to ten zaworek ma w jedną stronę przepuszczać powietrze a w drugą nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Czyli na sucho można sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

O ile ma tak działać jak pisałem to tak.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Szkoda, że bucu zaginął w akcji ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A na co Ci bucu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
Dnia 28.11.2016 o 00:59, TyBucu napisał:

jest to zaworek jednostronny, by silnik nie zaciągał powietrza przez odme z dolotu.

@k232 nie osłabiaj mnie, jacek ci przepisuje wszystko co bylo powiedziane a ty dalej masz wątpliwości?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No Jacek odpisuje ale jak widzisz pisze to nie pewnie, bo sam do końca nie wie czy to tak ma działać.

Uszol, wiesz jak ten zawór sprawdzić przy zakupie tej rurki? Tak jak Jacek napisał?

 
___________________ 

 

 
dodano 0 minut później  
 
 
1 godzinę temu, jacek70 napisał:

A na co Ci bucu ?

Bo bucu to robił i może coś podpowie więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Grzechu ale tak na logikę skoro jest za worek , a w nim membrana to powietrze przelatuje tylko w jedną stronę. Zazwyczaj jak zaworem pada to puszcza w obie strony .weź wyciągnij tą rurkę i sprawdź jak jest u Ciebie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania