Marky2552 438 #1 Napisano 15 wrz 2017 18:47:02 Panowie sprawa w silniku 1.8 AGN w audi A3 została zamontowana oryginalna cewka Bosch dziś samochód odpalił i po chwili zgasł i z pod masku zaczęło się dymić nowa cewka została spalona i spalił się bezpiecznik włożenie nowego bezpiecznika i włączenie zapłonu powoduje spalenie się bezpiecznika. Samochód na starej cewce odpala ale nie pracuje na wszystkie cylindry dodam ze na nowej cewce zrobione jest max 8-10 KM Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #2 Napisano 15 wrz 2017 19:22:13 Kompa podpinal ? Co mówi ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 585 #3 Napisano 16 wrz 2017 06:17:56 Sprawdź wiązkę która idzie do cewki bo ewidentnie gdzieś jest zwara Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #4 Napisano 19 wrz 2017 16:37:40 Elo melo kupiona 3 cewka tym razem Beru wiązka sprawdzona jest ok 3 cewke spaliło po 3 KM co jest nie tak z tym silnikiem bo ręce opadają Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #5 Napisano 19 wrz 2017 17:01:39 Mnie właśnie wczoraj padła jedna cewka. Dzisiaj założyłem nówkę BERU. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #6 Napisano 19 wrz 2017 17:07:07 tylko tu jest jedna jedyna taka o : Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #7 Napisano 19 wrz 2017 17:14:10 Już rozumiem . A u mnie cztery takie ⤵ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #8 Napisano 19 wrz 2017 17:17:35 i właśnie ta cewka jak się spali to pali bezpiecznik i ona sama zaczyna pękać kable sprawdzone rozprute aż do komputera czy jak to tam nazwać i nic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #9 Napisano 19 wrz 2017 17:53:28 A w ECU nie ma wody? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #10 Napisano 19 wrz 2017 18:08:28 wiesz co nie wiem nie sprawdzaliśmy ale wezmę to pod uwagę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #11 Napisano 19 wrz 2017 18:14:20 4 minuty temu, Marky2552 napisał: wiesz co nie wiem To jeszcze nią sprawdzałeś ? Może dlatego trzecia cewka ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #12 Napisano 19 wrz 2017 18:14:34 Woda jak będzie to na prawdę będą cyrki z autem. Na a4 gość też miał mega problem już nie pamiętam co i okazało się, że woda zalewała bezpieczniki. Chyba, że akumulator jest padnięty i pali cewkę od razu.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #13 Napisano 19 wrz 2017 18:19:51 Akumulator był ładowany ale nie wiadomo jakie ma ładowania Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #14 Napisano 19 wrz 2017 18:28:20 7 minut temu, Marky2552 napisał: ale nie wiadomo jakie ma ładowania Możesz rozwinąć stwierdzenie bo nie za bardzo rozumiem ☺ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #15 Napisano 19 wrz 2017 18:28:29 A no właśnie, masz zajęcie już :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #16 Napisano 19 wrz 2017 18:32:18 Możesz rozwinąć stwierdzenie bo nie za bardzo rozumiem Chodziło mi o alternator nie wiem jakie ma ładowanie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #17 Napisano 19 wrz 2017 18:34:41 A mi chodzi o akumulator Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #18 Napisano 19 wrz 2017 18:34:41 Zawsze można zmierzyć na wyjściu . Powinno być około 14.4V Ale nie sądzę aby ładowanie ( duże lub małe ) było winne spalonej cewki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #19 Napisano 19 wrz 2017 18:37:01 Czyli ładowanie odpada ok akumulator co moze z nim być nie tak Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #20 Napisano 19 wrz 2017 18:40:39 Z aku nic o ile kręci i ma napięcie w spoczynku ponad 12V. Dlatego napisałem że to nie aku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #21 Napisano 21 wrz 2017 13:42:37 I jak efekty? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #22 Napisano 21 wrz 2017 13:48:49 Żadne została wiązka od bezpieczników na tym koniec nic nie wykazuje a cewke pali Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka ___________________ dodano 54 minut później Komputer nie pokazuje błędòwŁadowanie 14.3 Napięcie jakie idzie na ECU to 4 volt coś nie za mało ? Na cewkę idzie 14 volt Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #23 Napisano 28 wrz 2017 18:02:32 Sprawa rozwiązana okazało się że wadliwy był Komputer ECU Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #24 Napisano 28 wrz 2017 18:10:15 7 minut temu, Marky2552 napisał: Sprawa rozwiązana okazało się że wadliwy był Komputer ECU Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka A była w nim woda? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach