Skocz do zawartości
domin

A4 B6/B7 Rozmieszczenie oraz opis silniczków klap klimy

Rekomendowane odpowiedzi

domin
flash12s.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
torgal

Domin czy to jest zdjęcie zrobione lewej części klimatronika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Jakis opis który jest który by sie przydał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Power-Kris

229574cbce7e2b4297889c479d567e22.jpg

8E1820511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - czerwony (V158)

8E1820511A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - fioletowy (V159)

8E1820511B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony (V107)

8E1820511C - silnik nastawczy klapy w przestrzeń na nogi - biały (V70)

8E1820511D - silnik nastawczy obiegu zamkniętego powietrza - niebieski (V113)

8E1820511F - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski (V71)

7f8389358a0a582f161ae7bbf8757245.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Power-Kris

W nawiasie oznaczenie nowszej wersji - jeżeli występuje.

c33c5313262a18cb3d0bff6af316745c.jpg

d5eaec6942229dcc4cef7630254b5bc7.jpg

2 - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski [V71] - F (M)

sensor VAG: G113- Oznaczenie koloru wypukłą podkładką: jasnoniebieski

3 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L)

sensor VAG: G143- Oznaczenie Kolor dźwigni: niebieski

4 - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony [V107] - B (J)

sensor VAG: G135- Oznaczenie Kolor dźwigni: ciemny zielony

5 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury lewy - czerwony [V158] - G

sensor VAG: G220 (Oznaczenie Kolor dźwigni: czerwony)

6 - silnik nastawczy klapy w przestrzeni na nogi - biały [V70] - K

sensor VAG: G112- Oznaczenie koloru wypukłą podkładką: biały

7 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury prawy - fioletowy [V159] - H

sensor VAG: G221- Oznaczenie Kolor dźwigni: fioletowy

http://docs4.chomikuj.pl/2331806091,PL,0,0,Klimatronik-silniczki.docx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marcino

Wymieniałem u siebie ten fioletowy. Ale nie cały silniczek a zmieniłem tylko w środku potencjometr z B7 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Czasami to wystarczy.  Ale nie zawsze.  Często pomaga czyszczenie komutatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
torgal
W dniu 5.12.2015 o 20:58, Marcino napisał:

Wymieniałem u siebie ten fioletowy. Ale nie cały silniczek a zmieniłem tylko w środku potencjometr z B7 😉

Mam dwa pytania:

1. możesz powiedzieć jak rozdzieliłeś obudowę silniczka i dostałeś się do potencjometru ???

2. Jak bezpiecznie wyczyścić potencjometr??? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marcino
Mam dwa pytania:
1. możesz powiedzieć jak rozdzieliłeś obudowę silniczka i dostałeś się do potencjometru ???
2. Jak bezpiecznie wyczyścić potencjometr??? 

Obudowa jest rozbieralna. Tam dostajesz się do silniczka. Oczywiście wcześniej odkręconego, ja kupiłem silniczki z exeo i przełożyłem potencjometry. Rozbiera się go odchylając widoczne zapadki


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania