Skocz do zawartości
CWIARTEK

A4 B6/B7 Rozpiska pinów licznik

Rekomendowane odpowiedzi

CWIARTEK

32-pin multi-pin connector, blue

1 - Washer fluid low

2 - Coolant level low

3 - Fuel gauge sender

4 - Coolant temperature

5 - Control group 2 Navigation system

6 - Control group 3 Navigation system

7 - Control group x Telematics

8 - Menu switch

9 - Vacant

10 - Bonnet switch

11 - Fuel gauge sender 2

12 - Menu switch (Out A)

13 - Vacant

14 - Vacant

15 - Vacant

16 - FDR/TCS (= ESP)

17 - Convenience CAN High

18 - Convenience CAN Low

19 - Infotainment CAN Low

20 - Infotainment CAN High

21 - Ambient temp. (input)

22 - S contact

23 - Oil level / oil temperature

24 - Self-levelling suspension

25 - Menu switch (enter)

26 - Vacant

27 - Vacant

28 - Menu switch (Out B)

29 - Vacant

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

32 - Terminal 31 (sensor)

32-pin multi-pin connector, green

1 - Terminal 58d

2 - Terminal 30

3 - Terminal 15

4 - Vacant

5 - Speedometer (input)

6 - Speedometer (output 2)

7 - Airbag (inverted)

8 - Turn signal (right-side)

9 - Brake fluid low

10 - Turn signal (left-side)

11 - Turn signal (trailer)

12 - CAN drive Low

13 - CAN drive High

14 - Terminal 61/charge warning

15 - Vacant

16 - Oil pressure 2

17 - Terminal 58s

18 - Terminal 31 load

19 - Terminal 31 load

20 - Vacant

21 - Speedometer (output 1)

22 - ABS warning

23 - K wire

24 - CAN drive (display)

25 - Tank flap switch

26 - CAN diagnosis Low

27 - CAN diagnosis (display)

28 - CAN diagnosis High

29 - HRC (headlight range control)

30 - Belt buckle

31 - External buzzer

32 - Brake pad wear

 

WERSJA PL:

 

Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie
1 - Niedobór płynu do mycia
2 - Niedobór płynu chłodzącego
3 - Czujnik poziomu paliwa
4 - Temperatura płynu chłodzącego
5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji
6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji
7 - Gałąź przycisków x Telematik
8 - Przełącznik menu
9 - wolne
10 - Przełącznik osłony silnika
11 - Czujnik poziomu paliwa 2
12 - Przełącznik menu (Out A)
13 - wolne
14 - wolne
15 - wolne
16 - FDR/ASR (= ESP)
17 - Magistrala CAN systemu Komfort High
18 - Magistrala CAN systemu Komfort Low
19 - System Infotainment CAN-Low
20 - System Infotainment CAN-High
21 - Wejście temperatury zewnętrznej
22 - Styk S
23 - Poziom oleju / temperatura oleju
24 - Regulacja poziomu
25 - Przełącznik menu (Enter)
26 - wolne
27 - wolne
28 - Przełącznik menu (Out
29 - wolne
30 - Transponder 2
31 - Transponder 1
32 - Zacisk 31 (czujnik)

Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone
1 - Zacisk 58d
2 - Zacisk 30 (+12V stałe )
3 - Zacisk 15 (+12V po zapłonie )
4 - wolne
5 - Wejście prędkościomierza
6 - Wyjście prędkościomierza 2
7 - Potwierdzenie poduszki bezpieczeństwa
8 - Kierunkowskaz prawy
9 - Niedobór płynu hamulcowego
10 - Kierunkowskaz lewy
11 - Kierunkowskaz przyczepy
12 - Magistrala CAN napędu Low
13 - Magistrala CAN napędu High
14 - Zacisk 61 / kontrola ładowania
15 - wolne
16 - Ciśnienie oleju 2
17 - Zacisk 58s
18 - Zacisk 31 obciążenie (masa)
19 - Zacisk 31 obciążenie (masa)
20 - wolne
21 - Wyjście prędkościomierza 1
22 - Kontrola systemu ABS
23 - Przewód K
24 - Magistrala CAN napędu, ekran
25 - Przełącznik pokrywy zbiornika paliwa
26 - Magistrala CAN-diagnoza Low
27 - Magistrala CAN-diagnoza ekranu
28 - Magistrala CAN diagnoza High
29 - LWR
30 - Zamek pasa bezpieczeństwa
31 - Brzęczyk zewnętrzny
32 - Zużycie klocków hamulcowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dinobot

Dorzucę wersję PL. :D

Pinout_A4.jpg

Pinout_A4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dinobot

Może ktoś potwierdzi moje przypuszczenia. :)

Pinout licznika RB8 z A4 B7 jest identyczny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Tak. Można śmiało podłączać licznik z b7 do b6 i odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
r7adek

Czy po zmianie licznika czerwonego 8E0 920 900 L na kolorowy 8E0 920 930 S, można wrócić do czerwonego ? Potrzebna jest ponowna adaptacja ? Osoba, która mi to robiła powiedziała, że nie ma takiej możliwości żeby je podmienić bez ponownego kodowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Wg mnie kodowanie zostaje w liczniku i nie ma różnicy czy ten czy tamten ale pytaj kolegi@CWIARTEK on ci więcej powie na ten temat zresztą ja miałem czerwony fis i drugi kolorowy i zmieniałem je i wszystko działało

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
Godzinę temu, r7adek napisał:

Czy po zmianie licznika czerwonego 8E0 920 900 L na kolorowy 8E0 920 930 S, można wrócić do czerwonego ? Potrzebna jest ponowna adaptacja ? Osoba, która mi to robiła powiedziała, że nie ma takiej możliwości żeby je podmienić bez ponownego kodowania.

Każdy licznik który będzie pasował numerycznie do modelu auta bez problemu można zakodować i potem z powrotem na odwrót zamienić z tym, że w liczniku siedzi całe kodowanie czyli Imobilizer i wsad licznika tzw. Eprom. Jeżeli te rzeczy się z czyta i przekoduje to wszystko będzie śmigało :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
r7adek

I u mnie nic z tego. Samochód odpali, po czym gaśnie i wyskakuje ikona immobilizera. Coś gość musiał jeszcze zrobić, że tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No nie jest ściągnięte IMO pewnie kluczyk nie jest zakodowany poprawnie a pin licznika znasz swój czy wyciągał z licznika starego?


Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK
Czy po zmianie licznika czerwonego 8E0 920 900 L na kolorowy 8E0 920 930 S, można wrócić do czerwonego ? Potrzebna jest ponowna adaptacja ? Osoba, która mi to robiła powiedziała, że nie ma takiej możliwości żeby je podmienić bez ponownego kodowania.


Wszystko zależy od tego czy licznik był dopasowywany vcds czy robiony klon np uhdsem. Jeśli klon to można zamieniać, jeśli vcdsem to nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
r7adek
32 minuty temu, CWIARTEK napisał:

 


Wszystko zależy od tego czy licznik był dopasowywany vcds czy robiony klon np uhdsem. Jeśli klon to można zamieniać, jeśli vcdsem to nie.

Nie wiem czym to robił. Ale w kluczykach też coś wymieniał. Może to przez to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jeżeli wymieniał coś w kluczykach to pewnie pestkę Imo i tak się robi że albo nową się wkłada i koduje albo przekłada starą i od tego nie mogło nic się zepsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK
Nie wiem czym to robił. Ale w kluczykach też coś wymieniał. Może to przez to.


Przy zmianie licznika nie trzeba wymieniać transponderów, ale jak wymieniał to czym by nie dopisywał to stary licznik już nie zadziała bez ponownego dopisywania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
r7adek

Udało dopisać się stary licznik poprzez wpisanie wsadu z kolorowego. Auto odpala, wszystko działa, tylko miga kontrolka od immo, pewnie przez zmienione transpondery. Czy da radę coś z tym zrobić ? 

ogarnięte - kanał 21 dopisanie kluczy.

Edytowane przez r7adek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania