Skocz do zawartości
szczuraz

ALL Silnik 1.8T obsługa i logi dynamiczne.

Rekomendowane odpowiedzi

szczuraz

Logi dynamiczne wykonuje się na trzecim biegu w zakresie 1200-6000 obr/min

Grupy:
002
033
020
118
003
115
"kanał 98 (60 dla przepustnic bez linki)"

w zależności od rodzaju silnika niektóre mogą być niedostępne (np silnik AEB nie posiada czujnika ciśnienia doładowania)

Najczęstsze usterki:

Nieprawidłowe wskazania przepływomierza
Nieprawidłowe wskazania sondy lambda
Nieprawidłowe wskazania czujnika ciśnienia doładowania
Nieprawidłowe wskazania czujnika położenia wału
Nieszczelność w dolocie
Wypalona klapka WG (w części gorącej turbiny)
Uszkodzona cewka zapłonowa (4szt)
Uszkodzona świeca zapłonowa
uszkodzony czujnik spalania stukowego
uszkodzony zawór DV
Sparciałe przewody podciśnień


Gdyby komuś coś jeszcze przyszło do głowy to uzupełnię pierwszy post.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

W AEB warto też zalogować czujnik położenia przepustnicy kanał 98 (60 dla przepustnic bez linki) gdyż lubią wycierać się ścieżki i powoduje to wariowanie N75 odcięcia i notloufy :)

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bartek1605

warto też przesunąć max prędkość obrotową do logowania w zakres 6000-6500 obr/min

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczuraz

dzięki bucu za przepustnicę bo zapomniałem o niej.

Bartku max przepływ powietrza przez przepływkę jest w okolicach 3500rpm. Nie widziałem nigdy sensu kręcenia w opór ale edytowałem. :hi:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bartek1605

Bartku max przepływ powietrza przez przepływkę jest w okolicach 3500rpm. Nie widziałem nigdy sensu kręcenia w opór ale edytowałem. :hi:

zgodzę się z tym w przypadku diesla natomiast benzyna ma max w innym przedziale obrotowym, dla ukazania jak to wygląda posłuże się logiem zapisanym na forum w dziale "Diagnostyka" http://vaglog.pl/log_214585.html :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczuraz

Nie sugeruj się tym co mam w profilu. Trochę przy tym silniku nocy przesiedziałem :wink:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bartek1605

oczywiście, akurat nie patrze w tym momencie na profil bo wiem, że niejeden poruszając danym autem/modelem ma w ciul wiedzy o innych :wink:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania