Skocz do zawartości
Dziadek

A6 C6 Swap hamulców przód z S6 do A6

Rekomendowane odpowiedzi

Dziadek

Przedenie hamulce w A6 C6 3.0 TDI 321mm przy jego wadze średnio dają sobie radę. Postanowiłem rozeznać trochę temat i myślę o spowalniaczach z s6 c6. Pojawia się jednak jeden problem o którym poniżej.

 

 

W/g ETKA S6 i A6 mają rózne piasty nr 19 na rysunku poniżej.

 

 

1.jpg

 

 

 

A6 C6 z silnikami BMK,BNG,BPP,BSG,ASB ma:

Piasta koła - 92mm

4E0407613C        

Zwrotnica - 92mm

4F0407253H – lewa

4F0407254H – prawa

 

A6 C6 z silnikami BDW,BBJ,AUK,BLB,BNA,BRE,BVG,BRF,BPJ,BYU,BKH,BDX,BYK ma:

Piasta koła – 85mm

4D0407613E

Zwrotnica -85mm

4F0407253G – lewa

4F0407254G – prawa

 

To odpada bez zastanowienia z racji innej średnicy.

 

 

A6 z silnikami V8,V10 w tym S6 C6 ,  ma:

Piasta koła

4E0407613C - BAT, BVJ – 4.2 v8 – 92mm

4F0501652A – BXA S6 – 92mm

Zwrotnica

4F0407253H - lewa

4F0407254H - prawa

 

 

 

Wychodzi z tego że A6 z silnikami  BMK,BNG,BPP,BSG,ASB i S6 mają te same zwrotnice , jednak piasta się różni.

Zastanawiam się w tym momencie czy róznica jest np w średnicy otworu na ośkę która wchodzi w piastę i dali już inny nr. Średnica piasty jest ta sama więc może tarcze z s6 wejdą również na piastę 4E0407613C czyli A6 92mm. Czy ktoś kiedyś gdzieś może takie coś robił?

 


[Dodano: 25 kwietnia 2016 - 23:03]
OK , sprawa chyba wyjaśniona , s6 ma inną wysokość / osadzenie tarczy więc dlatego nie pasuje , co do swapa hamulców w a6 c6 , co pasuje do czego opiszę w innym temacie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania