Skocz do zawartości
Dziadek

A6 C6 Swap hamulców A6 C6 z serii na większe

Rekomendowane odpowiedzi

rs dziadek

Dzięki. Oznaczenie na zaciskach masz 18ZR i 18ZL. Były jeszcze prawie identyczne 17ZL i 17ZL pod tarcze 330 i pod felgi 17. Te wchodzą pod 18. Przy niektórych 18 trzeba dać dystans nieduży, bo zaciski są dosyć duże i jak jest felga mocno wklęśnięta, to jest mało miejsca. 

Edytowane przez rs dziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rs dziadek

 4bcb6ce4e5f1.jpg

Tutaj masz w 19. Oraz porównanie 347 i brembo.

    cf808d5f72ff.jpg

 

 

Edytowane przez rs dziadek
  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rs dziadek

449828e80504.jpg

ffa7dbb66346.jpg

Edytowane przez rs dziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

Tak ja mam 18zr ale w b7 myślę że do c6 z adapterami też  podejdzie i pod te zaciski tarcza 350 też  podchodzi. 

W Pompeje wchodzą bez dystansu a już do rotora lub omanyta trzeba dać co najmniej 3mm dystans a wszystkie feligi 9J ET 33

Edytowane przez vwbartus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rs dziadek

 

11 godzin temu, vwbartus napisał:

Tak ja mam 18zr ale w b7 myślę że do c6 z adapterami też  podejdzie i pod te zaciski tarcza 350 też  podchodzi. 

Ty jaką masz u siebie założoną tarczę w b7 pod brembo?

Wladi muszę Cię zmartwić, ale robiłem właśnie z ciekawości przymiarkę i nie dobierzesz tarczy, aby upchać te zaciski w a6 c6. Uszy zacisku pokrywają się prawie jednakowo z uszami zwrotnicy. Prostszym rozwiązaniem jest zestaw 356 lub 375 na nowym akebono, bo tam jest osobne jarzmo i można sporo pokombinować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wandej
23 godziny temu, wladi napisał:

Mi się zaciski od Prosiaka podobają takie jak ma@vwbartus emoji108.png


Wysłane z iPhone wladiego

Olej te zaciski. Są znacznie lepsze alternatywy. Taniej już będzie założyć Akebono albo Breembo z q5 na tarcze 345mm

Piotrek w C6 są wyższe tarcze 59,5mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

ja u siebie mam tarcze 345 z mercedesa Ml W164

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wandej
5 godzin temu, vwbartus napisał:

ja u siebie mam tarcze 345 z mercedesa Ml W164

Chyba w163. W164 miał tarcze 350mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus
19 godzin temu, Wandej napisał:

Chyba w163. W164 miał tarcze 350mm

Racja , ale wiem ze te 350 też zakładają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
W dniu 28.01.2020 o 19:24, Wandej napisał:

Olej te zaciski. Są znacznie lepsze alternatywy. Taniej już będzie założyć Akebono albo Breembo z q5 na tarcze 345mm

Piotrek w C6 są wyższe tarcze 59,5mm

Masz coś do zaoferowania :naughty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hadamsky

Cześć Panowie. Mam pytanko do tych, którzy już zrobil SWAP lub mają na jego temat więdzę. Po wymianie zacisków i jarzm, jak długie przewody hamulcowe trzeba przygotować? Ktoś posiada taką wiedzę? 

Chciałem też zapytać jak sytuacja wygląda z zaciskami z tyłu. W momencie gdy mam VIN WAUZZZ4FX6N126357, to jakie zaciski i jarzma powinienem użyć? które z tych podanych poniżej?

Dla przykładu mamy to :

  Cytat

4F0 615 403  >>4F-7-032 500* lewa

4F0 615 403H  4F-7-032 501>>* lewa

4F0 615 404  >>4F-7-032 500* prawa

4F0 615 404H  4F-7-032 501>>* prawa

I gdzie moge znależc informację która z tych dwóch możliwości występuje u mnie w aucie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mustafa160

Witam 

W mojej C6 miałem tarcze przód 360mm i zachciało mi się tarcz 385mm z S6. Z tego co wyszukałem na różnych forach i w google niby wszystko pasuje ale jednak nie. Różnica w wysokości tarcz jest tylko 1mm ale odsadzenie jest inne. Tarcza 385 za głęboko się chowa i opiera się na jarzmie, różnica jest jakieś 4-5mm. Na stan mojej wiedzy zwrotnica jest taka sama dla V6 Diesel jak i dla V10 silników łożyska także. Kupiłem rzekomo piasty S6 ale okazało się że są takie same jak w moim V6 dieslu. Przeglądałem ETKE online i tam też jest napisane że piasty łożyska i zwrotnice są takie same w V10 i V6 dieslu. Robiłem pomiary tarczy 385mm która mam i ma wymiary prawidłowe. 

I jeszcze jedno czy tylne zaciski do tarcz 330mm w S-Line i S6 różnią się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Dlatego ja zdecydowałem się na 360 bo z 385 są własnie takie szopki - nie chciało mi się zgłębiac tematu bardziej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mustafa160
W dniu 14.06.2023 o 07:35, Dziadek napisał:

Dlatego ja zdecydowałem się na 360 bo z 385 są własnie takie szopki - nie chciało mi się zgłębiac tematu bardziej...

Wystarczy wymienić piasty na wersję S6 o numerach 4F0501653A i szafa gra. Teraz najlepsze w mojej C6 piasty z przodu różnią się od piast z tyłu. Z przodu są niższe, a z tyłu są takie same jak w S6!!!??? Mam zdjęcie porównawcze ale nie wiem jak je tu wstawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania