Arkadiush 327 #1 Napisano 1 maj 2016 16:33:15 Pacjent Audi A3 1999 rok 1.9 TDI 110 KM ciężko odpala na ciepłym silniku co może być przyczyną ? Wysłane z tostera Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grucha 73 #2 Napisano 1 maj 2016 16:36:26 Czujnik plynu chlodniczego prawdopodobnie.mialem tak w a4 ale benzynowym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadiush 327 #3 Napisano 1 maj 2016 16:43:01 Na zimnym spoko wszystko dodam że komputer błędów nie pokazał żadnych Wysłane z tostera Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadek 167 #4 Napisano 1 maj 2016 16:52:05 Obstawiam Czujnik lub przestawiony kąt wtrysku...obie sprawy do sprawdzenia vagiem ... Czujnik na ciepłym sprawdzić jakie wartości temp pokazuje , to samo kąt wtrysku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #5 Napisano 1 maj 2016 18:00:38 Kąt wtrysku nie ma aż tak bardzo wspólnego z odpalaniem na ciepłym silniku. Jeżeli chodzi odpalanie na ciepłym to są dwie rzeczy pierwsza to rozrusznik już spotkałem sie z takim przypadkiem że na zimnym palił od strzałą a na ciepłym długo kręcił a druga rzecz to pompa wtryskowa podobno jak na rozgrzanym silniku polejesz ją zimną wodą i odpali od strzałą to winna jest pompa a czujnik możesz odłączyć jak odpali od razu to też może być winny ale najlepiej na podmianę jakbyś miał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba85 342 #6 Napisano 1 maj 2016 18:26:31 powiem wam pany ze to jest temat rzeka . :whistling: miałem problemy z paleniem i wymieniłem jużtyle rzeczy że finalnie sam nie wiem co było przyczyną . :whistling: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadiush 327 #7 Napisano 1 maj 2016 18:50:28 Sprawdzę i dam znać :) Wysłane z tostera Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arre 29 #8 Napisano 4 maj 2016 06:54:42 Ja w a4 1.8 mialem padniety zawor odpowietrzenia zbiornika... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba85 342 #9 Napisano 4 maj 2016 19:00:39 który to jest ten zawór? :whistling: w dizlach też on jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #10 Napisano 5 maj 2016 05:32:03 Czasem nie chodzi o ten zaworem na obudowie filtra powietrza ? Ten co cyka co jakiś czas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arre 29 #11 Napisano 5 maj 2016 05:57:34 Czasem nie chodzi o ten zaworem na obudowie filtra powietrza ? Ten co cyka co jakiś czas. dokladnie ten diagnoza prosta wystarczy go wypiac i wywalic wstawic zamiast niego kawalek rurki i pojezdzic jak pali na cieplym to wynik prosty ja swojego rozebralem i jest sprawny - cewka ma przejscie normalne sprawdze jeszcze rozebrany poprzez podanie napiecia... i zloze na nowo... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #12 Napisano 5 maj 2016 11:39:34 U mnie jak padł kiedyś w ADR to kupiłem używkę na szrocie za 20 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
surprise 6 #13 Napisano 5 maj 2016 12:03:21 Zwiększ dawkę startową na ciepłym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arre 29 #14 Napisano 5 maj 2016 19:09:54 U mnie jak padł kiedyś w ADR to kupiłem używkę na szrocie za 20 zł. ja wlasnie swoj przywrocilem do zycia... tam nie ma sie co zepsuc... cewka i magnesik ktory puszcza cisnienie/powietrze nie cykal bo brudne byly styki wlasnie sie suszy i jutro do auta ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 469 #15 Napisano 5 maj 2016 19:11:19 Mnie trafił się bo kumpel handluje częściami.☺ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach