Skocz do zawartości
arre

A4 B5 Jaki vag/program do diagnostyki B5?

Rekomendowane odpowiedzi

arre

Potrzebuje zdiagnozowac jutro daily b5 1.8 99r

 

Jaki najlepszy program w jakiej wersji pod zwykly kabel?

 

Kto moze ewentualnie sie podzielic czyms sprawdzonym?

 

Dla odmiany b5 teraz dlugo kreci na zimnym i trzeba gaz wcisnac by odpalila

 

Na cieplym od strzala...

 

Wymieniony dzisiaj czujnik tem cieczy na nowy febi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

czujnik temp. g62 ten, który wymieniłeś jest padnięty jak kręci długo na ciepłym

jak kręci długo na zimnym to czujnik położenia wału, nie wywali Ci go na vagu, dopiero jak auto przestanie odpalać wtedy sie pokaże  :msn-wink:

najlepiej sprawny na podmianke i masz 100% pewności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

czujnik temp. g62 ten, który wymieniłeś jest padnięty jak kręci długo na ciepłym

jak kręci długo na zimnym to czujnik położenia wału, nie wywali Ci go na vagu, dopiero jak auto przestanie odpalać wtedy sie pokaże  :msn-wink:

najlepiej sprawny na podmianke i masz 100% pewności

bo i krecil dlugo na cieplym ale teraz dla odmiany ma odwrotnie ;)

 

ten polozenia walu jest nad tym od temperatury czy z przodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

czujnik polozenia wału bedzie za silnikiem, nad skrzynia o ile dobrze pamietam bez kanału idzie tam sie dostać, odkrecasz tylko zbiorniczkem wyrównawczy od wody i jazda

ale najpierw na podmianke musiałbys sprawny skombinowac żeby na marne kasiory nie wydawać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

czujnik polozenia wału bedzie za silnikiem, nad skrzynia o ile dobrze pamietam bez kanału idzie tam sie dostać, odkrecasz tylko zbiorniczkem wyrównawczy od wody i jazda

ale najpierw na podmianke musiałbys sprawny skombinowac żeby na marne kasiory nie wydawać 

hmm poszukam dziada...

z podmianka ciezko... ale dzieki

 

a program jaki masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

ja programu żadnego nie mam i niestety tu nie pomoge co do wyboru bo z vagow komputerów i innych podobnych tematów jestem kompletnie zielony 

jakby wymiana czujnika wału nie pomogła to wal, pomyslimy co dalej troche tych typowych usterek 1.8 już przerobiłem na własnej skórze  :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

ja programu żadnego nie mam i niestety tu nie pomoge co do wyboru bo z vagow komputerów i innych podobnych tematów jestem kompletnie zielony 

jakby wymiana czujnika wału nie pomogła to wal, pomyslimy co dalej troche tych typowych usterek 1.8 już przerobiłem na własnej skórze  :msn-wink:

 

wiem wiem czytalem...

 

ja tez zielony nie jestem ;)... podmienialem juz przekaznik pompy paliwa, czyscilem ten od kompa nr 30 w puszcze eku

walczylem z zaworkiem odpowietrzenia zbiornika...

 

a jeszcze pytanie robiles cos z ta dzwigienka od kolektora ssacego rajt?

jakie byly tego objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

tak robiłem ale ona do odpalania nie ma nic, jedynie odpowiada za moc powyżej 3 - 3,5 tyś rpm a właściwie jej brak

ta grucha tylko skraca/wydluza dolot

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

tak robiłem ale ona do odpalania nie ma nic, jedynie odpowiada za moc powyżej 3 - 3,5 tyś rpm a właściwie jej brak

ta grucha tylko skraca/wydluza dolot

a to moc jest w calym zakresie obrotow...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

a sprawdzales kiedykolwiek tą gruche czy działa? wsadz kogos do auta i niech butuje na jałowym a Ty patrz czy cięgno sie rusza powyżej 3-3,5k 

warto zobaczyc bo pare koników ubywa jak ona nie działa a czasem ciezko to wyczuc jak juz sie przyzwyczaisz jak fura sie odpycha

no ale niestety tak jak mowilem do odpalania nie ma nic

 

jeszcze przed uciszeniem na a4k pomagałem gościowi z 2.8 ack i miał bardzo podobne objawy do Twoich jeżeli chodzi o odpalanie (pomijam gruche bo to osobny temat)

 

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/359686-28-ack-pytanie-i-problem/

 

wymiana czujnika położenia wału u niego pomogła  :msn-wink:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

Uszol dzieki... dam znac co i jak ;)

 

BTW nikt tu Vaga nie podlacza? :facepalm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Ja mam od tego ludzi moze

@@CWIARTEK cos poradzi bo to madra glowa jesli chodzi o komputery :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Ja mam vcds, vag can pro i tester od wiakena. Myśle ze zakup klona vcds powinien rozważyć każdy kto dłubie coś przy swojej audi, prędzej czy pozniej zawsze się przyda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

Ja mam vcds, vag can pro i tester od wiakena. Myśle ze zakup klona vcds powinien rozważyć każdy kto dłubie coś przy swojej audi, prędzej czy pozniej zawsze się przyda.

zgadza sie ale na chwile obecna mam milion innych wydatkow niz klon....

 

z reszta docelowo bedzie lapek z dobrym kablem...

 

interesuje mnie kto na jakim vag-comie lata by to bylo efektywne 409 czy 311? i skad konkrety?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Więc 409 za 25 zł z Allegro da rade z b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

Więc 409 za 25 zł z Allegro da rade z b5

:hi:

[Dodano: 01 czerwca 2016 - 23:51]

BTW prosze jutro szwagra przetrzepac porzadnie bym wiedzial co mnie czeka :grin: :grin: :grin:

[Dodano: 02 czerwca 2016 - 08:37]

Dzisiaj rano padlina na zimnym od strzala... po 5 minutach rowniez... masakra i szukaj wiatru w polu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

a kompa juz zalaczales, pokazuje cos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

@@arre Miałem kiedyś podobnie w ADR i powodem była nieszczelność reduktora lpg.  Puszczał gaz i po nocy gdy paliwem to mieszanka była za bogata przez co zalewało układ i długo kręcił. Na ciepłym było ok. W takiej sytuacji dobrze by było sprawdzić szczelność. 

Zakręć butlę z gazem i dodatkowo zdejmij wąż gazu który wchodzi na.listwę wtryskiwaczy lpg. Tak zostaw na kilka godzin a następnie odpalaj.  Jeśli odpali od strzała to wszystko jasne . Wizyta u gaziarza. Powodzenia.

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

a kompa juz zalaczales, pokazuje cos?

Mialem podlaczyc ale Misiek dzisiaj nie mogl... a ja lapkiem nie dysponuje narazie gada ale przeswietle gadzine

[Dodano: 02 czerwca 2016 - 17:34]

@@jacek70 Alaska to bardzo dobry reduktor a ten ma 2,5 roku... dzien w dzien jestem u swojego gazownika.... sam by mi powiedzial bym go sprawdzil jak by takie przypadki byly...

 

Predzej przepustnice bym obstawial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jeśli to wina reduktora to na kompie nic nie wyjdzie.



[Dodano: 02 czerwca 2016 - 17:36]

Ok. Ale jak nic nie znajdziesz to nie zaszkodzi zrobić taki test jak opisywałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

owszem moze wyjsc i pokaze Ci za bogata mieszanke i do tego pewnie przepływke wyrzuci albo przepustnice

a ja twardo stoje przy swoim, czujnik polozenia walu sie konczy i nie pokaże go na kompie  :ninja:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jednym słowem jest parę podpowiedzi więc do dzieła.☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

Jeśli to wina reduktora to na kompie nic nie wyjdzie.

[Dodano: 02 czerwca 2016 - 17:36]

Ok. Ale jak nic nie znajdziesz to nie zaszkodzi zrobić taki test jak opisywałem.

masz racje mozna zakrecic butle i spuscic cisnienie z listwy :)

 

wiele nie wyjdzie na kompie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Na pewno nie zaszkodzi to sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

vcds 12.12 styknie i trochę rzeczy można już zrobić nim co do problemu posprawdzaj temperature z czujnika  na zimnym silniku coś podobny przypadek jak u twojego szwagra 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania