Skocz do zawartości
Kodzak33

A8 D3 A8 D3 od 2011 r w kraju.

Rekomendowane odpowiedzi

Kodzak33

http://otomoto.pl/oferta/audi-a8-keyless-go-acc-softclose-komforty-wentyle-masaze-serwis-aso-ID6yxCSP.html. Właściciel zarzeka się ori przebiegu, miał lakierowane błotniki i maskę nie przekracza 200 mokronów. Nowe opony letnie zimowe na Alu 18 nowe tarcze klocki ogólnie niby igła tylko cena trochę za niska. Co o nim sądzicie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
3 minuty temu, Kodzak33 napisał:

miał lakierowane błotniki i maskę nie przekracza 200 mokronów

Pachnie mi to dzwonem. Dla odprysków nikt Ci nie bedzie malował całego przodu w tak młodym samochodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Tylnie stołki w full prądzie . Fajne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kodzak33

Ogólnie spasiona koleś mówi że to była niemiecka rządówka ma fabryczne cb radio w popielniczce i gruszkę w podłokietniku. Parę dni temu stała podobna nawet lepiej spasiona dodatkowo z bang olufsenem, ale na drugi dzień została sprzedana. On jest trzecim właścicielem w kraju ale wziął to tylko dla handlu zarzeka się że dzwonu nie było, ostatnia faktura z aso na opony klocki tarcze płyny filtry na ok. 10 tys.  

Edytowane przez Kodzak33

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Przebieg 360 tyś, to nie jest ten moment gdzie po kolei wszystko może zacząc sie sypać? Zakładając nawet, że jest ori nie skręcony. Choć faktem jest że jest zadbana w środku i nie ściorana. Kubeł zimnej wody na głowe i jechać oglądać bo nie wygląda źle ale jak dla mnie temat troche podejrzany bo jak patrze na podobny wypas i silnik 4.2 tdi to widze ceny od 65 do 70tys za rocznik 2006 a tu 2009 za 73 tyś.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

"3 wlasciciel w kraju" a ilu nie w kraju? ... zrobisz jak chcesz ale auta ktore maja zbyt wielu wlascicieli raczej pozniej sprawiaja klopoty i ciezko dojsc co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Mimo wszystko luknąć na żywca warto.

 

Ja to widzę Naszego Prezesa a takim wozie.:kox:

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kodzak33

Może ktoś jest z okolicy i chciałby zerknąć ze mną na tą lalkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jozek726

Fajny wypas :kox:

Przebieg faktycznie ciekawy , jak już kupować takie auto, bez wizyty w ASO ani rusz , umówisz się na wizytę przed zakupem i wszystko o aucie wiesz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kodzak33

Wybacz ale na aso to szkoda kasy oni nie mają pojęcia tam można tylko sprawdzić historię po vinie. W sobotę może pojadę i obejrzę jak przez moje oczy przejdzie to będzie jeszcze ją czekało sprawdzenie u blacharza i w dwóch niezależnych warsztatach specjalizujących się w grupie vag.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas
Dnia 6.09.2016 o 00:21, Seikokilla napisał:

"3 wlasciciel w kraju" a ilu nie w kraju? ... zrobisz jak chcesz ale auta ktore maja zbyt wielu wlascicieli raczej pozniej sprawiaja klopoty i ciezko dojsc co i jak.

Moje byłe C5 miało 10 przede mną :decayed: a miało 240 tys.  Ten ma 360 więc ma prawo mieć kilku ::):

 

Dnia 5.09.2016 o 20:39, Kodzak33 napisał:

Ogólnie spasiona koleś mówi że to była niemiecka rządówka ma fabryczne cb radio w popielniczce i gruszkę w podłokietniku. Parę dni temu stała podobna nawet lepiej spasiona dodatkowo z bang olufsenem, ale na drugi dzień została sprzedana. On jest trzecim właścicielem w kraju ale wziął to tylko dla handlu zarzeka się że dzwonu nie było, ostatnia faktura z aso na opony klocki tarcze płyny filtry na ok. 10 tys.  

Żeby aluminium ogarnąć po dzwonie to trzeba niezły hajs wyłożyć. Sprawdź dokładnie historie oraz wpisy w ASO. Resztę sam ogarniesz.  Ze zdjęć wygląda ładnie, zresztą taka klasa to nie powinno być widać zmęczenia we wnętrzu :kox: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla
Dnia 9/8/2016 o 20:13, Norbas napisał:

Moje byłe C5 miało 10 przede mną :decayed: a miało 240 tys.  Ten ma 360 więc ma prawo mieć kilku ::):

To akurat norma ze moze miec kilku. Zle sie wyrazilem pewnie. Chodzilo mi o to ze jak jest zbyt wielu wlascicieli to moga byc rozne historie, jakas elektryka pogrzebana i tego typu sprawy. Jak masz 1 czy 2 wlascicieli mozesz zapytac co bylo robione i mniej wiecej wszystko wiesz ale jak bylo ich wiecej w jakims krotkim w miare czasie to gosc zbyt wiele ci nie powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

Te stolki tylnie w pradzie mnie urzekly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
4 minuty temu, grucha napisał:

Te stolki tylnie w pradzie mnie urzeklyemoji7.png

Mnie też . Nawet nie wiedziałem że tył robią w prądzie.:036:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas
8 godzin temu, Seikokilla napisał:

To akurat norma ze moze miec kilku. Zle sie wyrazilem pewnie. Chodzilo mi o to ze jak jest zbyt wielu wlascicieli to moga byc rozne historie, jakas elektryka pogrzebana i tego typu sprawy. Jak masz 1 czy 2 wlascicieli mozesz zapytac co bylo robione i mniej wiecej wszystko wiesz ale jak bylo ich wiecej w jakims krotkim w miare czasie to gosc zbyt wiele ci nie powie.

 :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania