Skocz do zawartości
mortek1986

A4 B5 drgania auta

Rekomendowane odpowiedzi

mortek1986

czuc drgania całego samochodu w przedziale 55-65 , nie czuc tego na kierownicy tylko na całem samochodzie, nie mam juz pozysłow gdzie szukac przyczyn, odczwalne tez jest "uderzanie" w pedał gazu,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Trzeba sprawdzać po kolei . Mocowanie silnika i skrzyni ( poduchy) , przeguby , zawieszenie , możliwe że hamulce i tarcze. Po kolei. Najbardziej pasuje mi mocowanie silnika lub skrzyni. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

poduszki silnika nowwe tak jak i pod skrzynia, oba przeguby zewnetrzne nowe  wewnetrzny jeden  bo miał luzy, tarcze nowe  z klockami  TEXTAR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

drgania wystepuja tylko wiedy jak jade na biegu, miedzy 55 a 65 sa dosc denerwujace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus
9 minut temu, mortek1986 napisał:

drgania wystepuja tylko wiedy jak jade na biegu, miedzy 55 a 65 sa dosc denerwujace

a jak wrzucisz na luz to drgania ustają , czy jak jedziesz szybciej to drgania ustają całkowicie czy przechodzą w mniej odczuwalne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Na postoju budą nie trzęsie? Jak wciskasz pomału pedał sprzęgła to coś słychać coś się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafi78

Nie widzę co za silnik w profilu ale chyba chcecie dwumas obstawiać

wykręcone z betoniarki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Dobra skucha to B5 PB więc dwumas odpada :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafi78
Dobra skucha to B5 PB więc dwumas odpada :msn-wink:


Spoko bo z tapa nie widać a objawy podobne

wykręcone z betoniarki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

nie zaleznie od biedy podczas jazdy ja postoju nie, i tylko miedzi 55 a 65. moge jechac na 2 i trzesie jaki i na 5, i chce zaznaczyc ze dwuwas wymieniony razem se kompletnym sprzegłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

sprzegło pracuje idealnie nie szarpie nic nie trzeesie, tylko podczas jazdy  czuc miedzy 55 a 65 potem powoli ustaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Dobrze poskręcaliście półośki? 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

To może jeszcze zapytam  . Jak długo masz te objawy i co w między czasie już wymieniłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

tak, nie robiłem tego pierwszy raz.............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

spradzałem bicie tarcz i piast, 1 sertna mm, prawie nic, nowe opony wywarzobe sprawdzone, zmiana kół przud tyłu dalej to samo, mecze sie z tym jzu poł roku, nikt nie wie co jest grane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Jeżeli trzesie przy danych prędkościach, bez wzgledu na to czy jedziesz na 2-ce, 5-tce czy luzie to układ napędowy sprawny. Bardziej czepiłbym się krzywych tarcz mimo, że są nowe. Przeguby tak samo raczej by dały o sobie znać w zakrętach a nie na prostej drodze przy określonej prędkości.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

tylko hamulce, ale sprawdziłem tarcze nie majak bicia , sprawdzałem czujnikiem zegarowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

hamulce textar, cały zestaw, nie ejst to najtansza połka, wiec to bym wykluczał, chyba ze dam je do wywarzenia, sprawdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Łożyska też nie, prawda? Prędzej by huczały niż trzesły autem? 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A piasta ? Może ona bije ?  

Tarcza oczywiście jest bez rdzy  ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

na luzie  przestaje, tylo podczas jazdy na biegu, hamujaz i przyspeszajac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Jak na luzie przestaje w takim razie przyjrzałbym sie poduszkom raz jeszcze, jakie zakladales? 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jeśli bije przy przyśpieszeniu to hamulce odpadają bo nie pracują w tym czasie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

w tamtym roku załzyłem nowe pod skrznie obie w tym roku pod silnik jedn bo była wylana, jedna zostaal stara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mortek1986

pisałem ze mam nowy zestaw na przód textara za 650zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania