Skocz do zawartości
tomekch973

A4 B5 1.8T ANB DP+wtryski przyrost mocy gdzie i za ile?

Rekomendowane odpowiedzi

tomekch973

Trochę ostatnio rozmyślałem o chip do swojego 1.8T i na początku miało być na seryjnych gratach jednak teraz stwierdziłem że wpadnie DP zamiast kat i czerwone wtryski saab 380cc.

Pisałem do WWE Tuning powiedzieli mi 1000zl za strojenie + wtryski - powiedzieli ze 200 km pęknie, pokazywał wykres z a4 b6 1.8t 163 zrobione na 219KM na seryjnym turbo

Pisałem do gregora powiedzial 1300 za samo strojenie - moc ok 190-200 jeśli turbo w dobrym stanie.

 

Ile na seryjnym turbo k03 wyciągnie bezpiecznej mocy i niutków

Gdzie w okolicy Warszawy Radomia zrobić chip

Ile moc i momentu wyciągnę przy dp + wtryskach

 

Logi do wglądu

http://vaglog.pl/log_276901.html

http://vaglog.pl/log_276900.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Napisz do @spanky jest spod Wawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973

pisałem chyba na FB do niego ale nie odpisał nic. Zaraz wyśle do niego PW.

A czy on nie zajmuje się strojeniem tylko diesli? bo wszystkie wykresy widziałem na FB u niego właśnie z udziałem diesli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Wydaje mi sie że u wwe tuning masz dobrą cenę to i tak powyżej 200 KM na lato trzeba dorzucić centralny interculer 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973

cena dobra, tylko ciekawi mnie jakosc jego usług. zeby nie okazalo sie ze przejade 1k km i korba wyjdzie bokiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Do 400-420nm seryjne graty zniosą, konie to drugorzędna sprawa a trzecia, że tyle niuta to na pewno Ci nie wypluje więc będziesz mógł spokojnie spać. Wwe już świadczył chyba usługi niektórym osobom z forum i bez problemowo jeżdzą te auta do teraz. 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

na spokojnie moge polecić adriana z wwe.

Seria powinna ci wypluć coś takiego:

 

10549604_10152382499187746_1955016152865360304_o.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973

tyle to chyba z dp i wtryskami :D podobno po wycięciu kat. zyskam wiecej niutów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wszystko zależy od kondycji silnika i turbiny. Jak zdrowa to łapniesz tyle na samym programie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973

no to skoro zakladajac ze silnik i turbo zdrowe auto wypluje ok 190 km i 280NM to po co mi DP i wtryski osiągne coś wiecej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Do większych mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
1 godzinę temu, tomekch973 napisał:

podobno po wycięciu kat. zyskam wiecej niutów

Po prostu turbo bedzie miało lżej co bedzie sie wiazalo z lepsza reakcja na gaz no i oczywiście smród 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A to oczywiście też ale to inny temat i długa lektura. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu
7 godzin temu, tomekch973 napisał:

tyle to chyba z dp i wtryskami :D podobno po wycięciu kat. zyskam wiecej niutów

Setup: K04 (dziurawy wąż pod kolektorem) 460ccm, dp, fmic, tip, pipercross, przelot 2 tłumiki 2.5"
Co za program? Turboelita program digitun gotowiec na zwykłe seryjne 1.8t AEB.
O szczegóły nie pytajcie, to są faktyczne pomiary tych silników na seryjnym programie podciagajacym i to nie powinno kosztowac wiecej niz 500zł.

Przystosowanie programu pod silnik za to tak, wiec jak widac są Tunerzy i tjunery...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

a co do turbin i przelotów wydechu... dmuchnij w słomke z odetkanym koncem i zobacz jak łatwo jestes w stanie wypróżnić płuca, a dmuchnij w słomke zanużoną w szklanke. Im więcej ciśnienia spalin jest potrzebne by ruszyć wirnikiem tym mniejsza jest przepływowość turbiny po zimnej stronie, a jak wiadomo, to nie samo cisnienie a sam przepływ mieszanki tworzy km i nm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973

No to kat out, chip i zobaczymy jaki wykres namaluje

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No działaj i mów co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

jeśli chodzi o to że przy seryjnych wtryskach wystepuję zapętlanie czyli wychodzi na to że przy wyższy obrotach seryjne wtryski nie wyrabiuają ale może na ten temat niech sie wypowie ktoś co zajmuje sie czip tuningiem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wszystko zależy od wystrojenia.  Każde wtryski wyrabiają tylko do pewnego momentu. Powiedzmy że przykładowo na seryjnych możemy zyskać 20 do 30 koni . Przy większym strojenie po prostu będą niewydolne i trzeba wtedy większe. Potem większe  turbo, f-mic , do tego sprzęgło no i heble no i oczywiście wydech. Zabawa bez końca. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

@tomekch973 i jak sukcesy? 

Ja chyba coś do mojego ANB bym wrzucił, dlatego szukam i czytam co tam warto zmienić bo DP już leży i czeka, a wtryski jakieś mocniejsze bym kupił takie p&p do ANB..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973
[mention=2038]tomekch973[/mention] i jak sukcesy? 
Ja chyba coś do mojego ANB bym wrzucił, dlatego szukam i czytam co tam warto zmienić bo DP już leży i czeka, a wtryski jakieś mocniejsze bym kupił takie p&p do ANB..?
Czesc, moje A4 juz dawno po kuracji. Po wstawieniu DP i wymianie wtryskow na te z b6 1.8t BEX(P&P) wyplulo na hamowni ok 200km i ok 300nM. Jedynym problemem który pojawił sie kilka dni po zrobieniu chip to padające cewki, kupowalem uzywki, 2-3dni i znow wypadanie zaplonu, dopiero jak kupilem komplet nowych BERU wszystko wrocilo do normy. Po za tym brak jakiej kolwiek awarii, a latam juz prawie 1.5 roku po chip (zrobione 45 000km)w miedzy czasie autko dostalo podtlenek LPG, także jesli nie jestes pewien czy modzic ja odpowiem ze warto, przez kilka dni po zabiegu kazde wcisniecie pedalu gazu gwarantuje banan na twarzy, odpycha sie bardzo fajnie a czykolwiek ja juz po takim czasie odczuwam nie dosyt.
Wazne jest abys znalazl dobrego polecanego tunera ktory dojdzie do tej magicznej granicy, ja ze swojej strony moge polecic Adriana z WWE-TUNING, jesli jestes gdzies z okolicy wal śmiało.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Dzięki za pomoc! Właśnie do tego zabiegu sie przymierzam, wtryski chciałbym wymienić bo moje juz tez chyba sie kończą, więc jest okazja na mocniejsze, a przy wrzucaniu DP co zrobiłeś z drugą sondą?
Ja aktualnie z cewkami non stop sie bawię więc pewnie wedle twojej wskazówki skończy sie na Beru..
Jeszcze sztywny TIP mam gotowy tylko łączniki kupić, bo mój mocno zmęczony.


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wtryski to musisz wymienić na wydajniejsze bo Twoje nie wyrobią . Na przykład z Bex lub z saba.Drugą  sondę najlepiej wyłączyć programowo u tunera i po kłopocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Właśnie słyszałem ze z Saaba ale jakis nr albo dokladnie z 2.0 czy 2.3 ?
Ja raczej tylko na dp, tip i wtryski sie zdecyduje więc aby wystarczyły i mocno nie eksploatowało seryjnych gratów


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wtryski z Bex      06A 906031BA  według mnie  wystarczy Ci pod twoje graty.

A jeśli chcesz numer wtrysków  z Saba to @goldi ma takie zamontowane  😊 jego pytaj .

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania