Skocz do zawartości
Marky2552

A4 B6 Hamulec tył prawy i przednie pytania

Rekomendowane odpowiedzi

Marky2552

 

Cze brygada

Od dłuższego czasu mam problem z hamulcami przednimi otóż czasami jak wcisnę hamulec to ucieka mi kierownica jak sprawdzaliśmy na diagnostyce to lewe koło przód ma większe opory toczenia cokolwiek to znaczy i jak dobrze pamiętam to mocniej bierze hamulec przy lewym kole zacisk rozbierany wszystko sprawne tarcze wymienione na nówki wraz z klockami myślałem że to rozwiąże problrm ale to nie to. Druga rzecz to hamulec tylny prawy na alufeldze widać było że on w ogóle nie działa lecz na diagnostyce wykazało 60 % różnicy między lewym tylnym kołem i na tyl prawym kole zapieka się ręczny jak zaciągnę ręczny.

Prawe tylne koło :

2d77c209e4cee8a671e329a1ad42c423.jpg

Lewe tylne koło :

371095b4330042f05b5ac1148219856f.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Odnośnie tylnych to do wymiany tarcze no i klocki. Zaciski do konserwacji. Rok temu miałem na tyle podobnie , po wymianie jest super , klocki biorą całą swoją powierzchnią a tarcza równa i świeci się jak psu jajca. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

To z przednimi masz problem czy z tylnymi :decayed:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Jedne i drugie w sumie to hamulce brzytwa są ale z przodu czasami przy zahamowa iu ucieknie kierownica a z tyłu nie dziala zacisk

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Co do tyłu to nie ma wątpliwości - jak już pisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

A z przodem co jest nie tak że czasami kierownica ucieknie chyba w lewo

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jesteś pewny że z przodu tłoczki dobrze chodzą? Może się przycina a tego tak na czuja nie sprawdzisz, trzeba rozebrać i zobaczyć co tam się dzieje ewentualnie nasmarować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Rozbierane było i smarowane ewentualnie mogę to oddać gdzieś gdzie robią takie rzeczy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Polecam Deva http://regeneracja-zaciski.pl/

Dzwonić, na pw nie uchwytny.

+48 693 45 66 99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

A z kad on jest ? I ile bierze nie orientujesz się może ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

zeliwny zacisk jarzmo piaskowanie + proszek 200zł do tego elementy gumowe, tłoczek jezeli kaput to zamykasz sie w 250zł

zaciski aluminiowe + jarzmo piaskowanie + proszek 250zł i jak wyzej elementy gumowe, tloczek ewentualnie sruby plywajace jezeli uszkodzone no to tu kolo 300zł sie zamkniesz w najgorszym wypadku

ceny oczywiscie ze komplet na jedną oś, jest ze słupska ale spokojnie mozesz mu wysłać zaciski jak sie dogadasz mi ogarnął profi a Arturoo to juz kope lat korzysta z jego uslug i tez zadowolony

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

A np. Nie chce piaskować chce takie jak są to da rade czy piaskowanie jest konieczne

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Generalnie nie jest konieczne bardziej dla efektu wizualnego sie to robi tylko nie wiem czy wtedy takiej roboty sie podejmie bo zarobek raczej słaby w porównaniu do pierdologii która trzeba wykonać. Dzwonić, pytać może akurat :-)

Edytowane przez uszol
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

No nic bede coś działał ale nie mowie że teraz

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

we wrocku za regeneracje zacisków aluminiowych na tył płaciłem 300 zł za 2 szt 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Kurde drogie te regeneracje najlepiej było by zrobić gdzieś na miejscu bo auto jest non stop użytkowane dzień w dzień

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Marek drogie przecież normalnie jeden nowy kosztuje ponad 300 zł w moim przypadku akurat mieli na miejscu na wymianę ale jak np. nie mają to rano dajesz a po południu odbierasz i montujesz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

W sumie i tak muszę to zrobić do 5.01 bo przegląd mi się kończy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552
we wrocku za regeneracje zacisków aluminiowych na tył płaciłem 300 zł za 2 szt 

A gdzie konkretnie robiłeś ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Firma to WIATER ul.Rogowska 9 tel 71 3571232  to jest Nowy Dwór  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania