Marky2552 438 #1 Napisano 10 sty 2017 21:15:33 witam odebałem dziś od mechanika samochód w którym wymieniał spzęgło z dwumasą i mówił coś o tym że ktoś kleił jakiś trzzpień w vacuum pompie w B6 DIVISION dziadek napisał coś o tym że jak na wolnych obrotach wciskam hamulec tak jak ja to odbieram że pompuję hamulec to pedał robi się twardy otóż właśnie takie coś występuję gdzie jest ten trzpień i czy da się to skleić jakoś i czy z takim czymś mogę jeżdzić bo w sumie hamulca nie pompuję non stop i mi to nie przeszkadza i czy bedzie to przeszkadzać innym podzespołom jak się tym nie zajmę z góry dziękuję za odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadek 167 #2 Napisano 10 sty 2017 21:29:16 Ogólnie jest tak ze w każdym aucie jak pompujesz na wolnych pedał hamulca to on twardnieje ale jak masz uszkodzony trzpień i podciśnienie ucieka to w momencie twardego pedału jak go przytrzymasz to w miarę szybko powinien on się zrobić miękki i zejść niżej , jak nie schodzi to właśnie znaczy ze podciśnienie ci spierdziela i jest za małe zeby Wspomagać hamulce . Jeżeli narazie ci to w użytkowaniu nie przeszkadza to nic innego nie będzie się działo .... Problem z hamulcami pojawi się np w takim przypadku gdy jedziesz z górki na wolnych obrotach , wciskacie hamulec zeby trochę shamować , auto dalej jedzie z górki , znowu lekko hamujesz i tak kilka razy , w pewnym momencie hamulec będzie tak twardy ze będzie cieżko zahamować ... Pytanie jak bardzo ci to podciśnienie ucieka , oczywiście robisz to na własna odpowiedzialność , jednak hamulce to hamulce ... W miarę powiększania się nieszczelności problem będzie się nasilał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #3 Napisano 10 sty 2017 21:41:31 E to chyba problemu za bardzo nie mam pedal jak pompuje pare razy robi się twardy jak na twardym przytrzytrzymam to chwila nie minie i robi sie miękki czyli poprzedni wlaściciel dobrse skleił Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #4 Napisano 31 sty 2017 17:56:43 Da rade coś z tym zrobić ? Kuźwa jak patrze na tą prowizorke to mam chęć rozszarpać poprzedniego właściciela Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 585 #5 Napisano 31 sty 2017 18:02:32 Wiem ze ludzie zaklepywali kołnierz przy króćcu i jeszcze pompa śmigała ale nie wiem czy z tym klejem u Ciebie da się coś zrobić musiałbyś zdemontować i zobaczyć jak to wyglądaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #6 Napisano 31 sty 2017 18:05:12 Bo to było już robione dzisiaj to zauważyłem zobacze co da sie z tym zrobićWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadek 167 #7 Napisano 31 sty 2017 18:34:29 myślę że każda próba uszczelnienia tego będzie skutkowała krótkotrwałym efektem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #8 Napisano 31 sty 2017 19:00:18 A więc dlaczego poprzedni własciciel to kleił tego nikt tam nie rusza to jak sie zepsułoWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadek 167 #9 Napisano 31 sty 2017 19:10:49 (edytowane) 27 minut temu, Marky2552 napisał: A więc dlaczego poprzedni własciciel to kleił tego nikt tam nie rusza to jak sie zepsuło Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka bo to jest wada tych pomp , dokładnie którejś serii z początku produkcji b6 , później to trochę poprawili... poprzedni właściciel , pokleił nie pomogło i sprzedał auto bo nie chciał całej pompy wymieniać... poza tym mam nadzieje że się nie obrazisz, ale strzelam patrząc na inne wszystkie twoje problemy z autem jakie opisujesz że handlarzyna wyrwał to auto prawie za darmo z taką ilością zajechanych rzeczy , wystawił z atrakcyjną ceną za jaką się szuka a4 b6 w Polsce a ty miałeś pecha że na to trafiłeś z tą pompą to musisz zdecydować czy wymienić na nową czy używkę w której ten trzpień się nie rusza i jest szczelny - nie słyszałem o skutecznym sposobie uszczelniania tego Edytowane 31 sty 2017 19:31:36 przez Dziadek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marky2552 438 #10 Napisano 31 sty 2017 20:27:53 Auto nie było od mirka handlarza tylko od prywatnej osoby wiedziałem tylko że turbo powoli sie kończy ale z pół roku minęło to zaczęlo się a tu coś nie działa tam coś nie działa z tą pompą nie wiem czy wymienie bo nie wiem czy silnika nie będę wymieniał bo ten nie wiem czy opłaca się robić jak robota bedzie przekraczac 3 tys. To w remont nie bede sie bawić Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadek 167 #11 Napisano 31 sty 2017 21:09:16 40 minut temu, Marky2552 napisał: Auto nie było od mirka handlarza tylko od prywatnej osoby wiedziałem tylko że turbo powoli sie kończy ale z pół roku minęło to zaczęlo się a tu coś nie działa tam coś nie działa z tą pompą nie wiem czy wymienie bo nie wiem czy silnika nie będę wymieniał bo ten nie wiem czy opłaca się robić jak robota bedzie przekraczac 3 tys. To w remont nie bede sie bawić Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka ... nieważne juz teraz , trza coś działać i będzie latał , oby to wszytko co miało wyjść juz wyszło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach