Skocz do zawartości
Marky2552

A4 B6/B7 pompa vacuum pytania

Rekomendowane odpowiedzi

Marky2552

witam

 

odebałem dziś od mechanika samochód w którym wymieniał spzęgło z dwumasą i mówił coś o tym że ktoś kleił jakiś trzzpień w vacuum pompie w B6 DIVISION dziadek napisał coś o tym że jak na wolnych obrotach wciskam hamulec tak jak ja to odbieram że pompuję hamulec to pedał robi się twardy otóż właśnie takie coś występuję gdzie jest ten trzpień i czy da się to skleić jakoś i czy z takim czymś mogę jeżdzić bo w sumie hamulca nie pompuję non stop i mi to nie przeszkadza i czy bedzie to przeszkadzać innym podzespołom jak się tym nie zajmę z góry dziękuję za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Ogólnie jest tak ze w każdym aucie jak pompujesz na wolnych pedał hamulca to on twardnieje ale jak masz uszkodzony trzpień i podciśnienie ucieka to w momencie twardego pedału jak go przytrzymasz to w miarę szybko powinien on się zrobić miękki i zejść niżej , jak nie schodzi to właśnie znaczy ze podciśnienie ci spierdziela i jest za małe zeby Wspomagać hamulce . Jeżeli narazie ci to w użytkowaniu nie przeszkadza to nic innego nie będzie się działo .... Problem z hamulcami pojawi się np w takim przypadku gdy jedziesz z górki na wolnych obrotach , wciskacie hamulec zeby trochę shamować , auto dalej jedzie z górki , znowu lekko hamujesz i tak kilka razy , w pewnym momencie hamulec będzie tak twardy ze będzie cieżko zahamować ... Pytanie jak bardzo ci to podciśnienie ucieka , oczywiście robisz to na własna odpowiedzialność , jednak hamulce to hamulce ... W miarę powiększania się nieszczelności problem będzie się nasilał 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

E to chyba problemu za bardzo nie mam pedal jak pompuje pare razy robi się twardy jak na twardym przytrzytrzymam to chwila nie minie i robi sie miękki czyli poprzedni wlaściciel dobrse skleił :biggrin:

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Da rade coś z tym zrobić ?

7bd2bd2148223945611ac0b4bdfaeaba.jpg

Kuźwa jak patrze na tą prowizorke to mam chęć rozszarpać poprzedniego właściciela

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Wiem ze ludzie zaklepywali kołnierz przy króćcu i jeszcze pompa śmigała ale nie wiem czy z tym klejem u Ciebie da się coś zrobić musiałbyś zdemontować i zobaczyć jak to wygląda


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Bo to było już robione dzisiaj to zauważyłem zobacze co da sie z tym zrobić

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

myślę że każda próba uszczelnienia tego będzie skutkowała krótkotrwałym efektem :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

A więc dlaczego poprzedni własciciel to kleił tego nikt tam nie rusza to jak sie zepsuło

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek
27 minut temu, Marky2552 napisał:

A więc dlaczego poprzedni własciciel to kleił tego nikt tam nie rusza to jak sie zepsuło

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

bo to jest wada tych pomp , dokładnie którejś serii z początku produkcji b6 , później to trochę poprawili... poprzedni właściciel , pokleił nie pomogło i sprzedał auto bo nie chciał całej pompy wymieniać...

 

poza tym mam nadzieje że się nie obrazisz, ale strzelam patrząc na inne wszystkie twoje problemy z autem jakie opisujesz że handlarzyna wyrwał to auto prawie za darmo z taką ilością zajechanych rzeczy , wystawił z atrakcyjną ceną za jaką się szuka a4 b6  w Polsce a ty miałeś pecha że na to trafiłeś  :kwasny:

z tą pompą to musisz zdecydować czy wymienić na nową czy używkę w której ten trzpień się nie rusza i jest szczelny - nie słyszałem o skutecznym sposobie uszczelniania tego

 

Edytowane przez Dziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Auto nie było od mirka handlarza tylko od prywatnej osoby wiedziałem tylko że turbo powoli sie kończy ale z pół roku minęło to zaczęlo się a tu coś nie działa tam coś nie działa z tą pompą nie wiem czy wymienie bo nie wiem czy silnika nie będę wymieniał bo ten nie wiem czy opłaca się robić jak robota bedzie przekraczac 3 tys. To w remont nie bede sie bawić

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek
40 minut temu, Marky2552 napisał:

Auto nie było od mirka handlarza tylko od prywatnej osoby wiedziałem tylko że turbo powoli sie kończy ale z pół roku minęło to zaczęlo się a tu coś nie działa tam coś nie działa z tą pompą nie wiem czy wymienie bo nie wiem czy silnika nie będę wymieniał bo ten nie wiem czy opłaca się robić jak robota bedzie przekraczac 3 tys. To w remont nie bede sie bawić

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

... nieważne juz teraz , trza coś działać i będzie latał , oby to wszytko co miało wyjść juz wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania