Skocz do zawartości
TomOskroba

A4 B6 Logi A4 B6 1.8T przed zakupem wraz z oceną auta

Rekomendowane odpowiedzi

TomOskroba

Witam ! 

pierwszy post = pierwsza prośba ;)

jako że ostatnio udało mi się pozbyć felernego 2.0 ALT, szukam 1.8T ( w poszukiwaniu spokoju )

natrafiłem na tani wg. mnie egzemplarz na olx .pl:

https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b6-s-line-1-8-turbo-CID5-IDgM5Nn.html

podchodzę z dystansem do auta. tym razem postanowiłem przetestować usługę autotesto.pl, jako, że miejscowość w której się znajduje auto jest trochę daleko i nie mam odpowniednich przyrządów do pomiaru lakieru.

otrzymałem raport odnośnie tego autka:

http://www.autotesto.pl/dev/?id=389006341&key=df41e97bc304b275b6f754911175473b

hasło:

bYpzONzH

no i ostatecznie umowiłem się jutro rano na oględziny auta ;)

komputer pod pachę i jedziemy.

teraz pytanie. jakie logi najlepiej zrobić ?

np. sprawdzenie turbo. na pewno nie będzie czasu żeby wrzucić je na forum więc przy okazji spytam na jakie parametry warto zwracać uwagę ?

 

Pozdrawiam

Notatka informacyjna:

temat przeniesiony do działu zakup kontrolowany
Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Co do grup, które należy logowac -> http://www.auditeam.pl/forum/topic/2920-jak-poprawnie-wykonywać-logi-dynamiczne-i-statyczne/

Ode mnie tyle żebyś się przyjrzał a właściwie przysłuchał temu stukaniu popychaczy oby to nie był kończący się napinacz łancucha rozrządu bo szklanki to koszt około 600zł napinacz już trzeba liczyć te 2k 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

będę nasłuchiwał. 

szklanki charakterystycznie stukają, a dźwięk roznosi się po całej pokrywie (tak było w alt) 

napinacz z tego co wiem charakterystycznie rzęzi i słychać go kilka sekund po odpaleniu silnika

 

taka moja wiedza. postaram się wysłuchać to jak najlepiej

dzieki za link do logów ::):

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Na rozruchu przy ciepłym silniku nie usłyszysz napinacza jeżeli nie jest w stanie agonalnym, na zimnym już tak. Proponowałbym zaskoczyć właściciela auta i przyjechać godzine wcześniej tam by nie miał okazji autem sie gdzieś przejechać i go rozgrzać.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

tak mam zamiar zrobić.

prosiłem o koniecznie zimny silnik mimo wszystko wpadnę wcześniej ;)

thx za pomoc.

mimo wszystko gdybym się zdecydował to nagram ten terkot/stukot i wrzucę w ten temat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

mogę jeszcze dodać że KOD SILNIKA to AVJ

chociaż w tych 1.8T to raczej każdy się w miarę chyba spisuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

dzisiaj o 14 zakupiłem auto.

silnik zimny, stał od wczoraj. zapalił na dotyk. przez pierwsze 3 sekundy słychać było taki terkot/wycie w okolicy napinacza, który po tych 3 sekundach minął.

jeżeli chodzi o szklanki, to słychać je ale w porównaniu do ALT to nawet nie ma o czym mówić. wychodzę przed samochód i nie słychać silnika ;)

alt chodził jak TDI

apropo silnika to fascynuje mnie kultura pracy i przepaść między 2.0 alt a 1.8T. inna bajka. ciągnie do amego końca. fajnie słychać turbo.

świetnie się prowadzi.  + wyposażenie s - line

jedyne co mnie ździwiło. sprzęgło łapie tak samo wysoko jak w alt i po przyłożeniu nogi czuć mrowienie pod stopą co pewnie jest winą wysprzęglika.

poczekam aż zacznie się ślizgać, raczej chyba nie ma co wcześniej się tym bawić.

nie stuka nie puka nie wyje nie szarpie. po prostu wsiadasz i jedziesz.

udało mi się trafić dobry egzemplarz w super cenie. Przynajmniej na razie tak sądzę ;)

pozdrawiam i dzięki za pomoc !

Edytowane przez TomOskroba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafi78

No to chwal się w odpowiednim dziale

wykręcone z betoniarki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Odnośnie tego dźwięku po odpaleniu to tak ma być . To pompa SAI tak zwany odkurzacz.  Jest to ochrona katalizatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Ten terkot przy odpalaniu na zimnym jesli nie trwa dluzej niz te 2-3 sekundy jest ok mi nawet na nowym napinaczu i lancuchu oraz nowej pompie oleju zaterkocze 0,5sekundy na zimnym, graty zakupu niech służy jak najdłużej.

:closed:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania