Skocz do zawartości
lop56

A4 B5 Problem z wiatrakiem i temp silnika na zegarach

Rekomendowane odpowiedzi

lop56

No właśnie też widziałem takie coś i nad tym myślałem . Tylko jak mam jakieś niescxelsoxo w nagrzewnicy to zaleje mi kabinę podobno hehehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
14 godzin temu, lop56 napisał:

No właśnie też widziałem takie coś i nad tym myślałem . Tylko jak mam jakieś niescxelsoxo w nagrzewnicy to zaleje mi kabinę podobno hehehe

Jak byś miał nieszczelność to już miałbyś zalany samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Pany szybkie pytanko.

Jadę sobie autem 20km jak na zewnątrz jest gorąco , dojeżdżam do celu gaszę silnik i po 2 minutach włączam sam zapłon i wskazówka od temperatury na zegarze idzie powyżej 90 stopni a jak odpalę i pojadę to za chwilę się normuje czy to jest oznaka zepsutego czujnika temperatury czy to jest normalne ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

To sa wlasnie zamienniki czujnikow temp. Mam to samo i jezdze tak z dobre dwa lata. Szkoda kasy na zabawe z tymi czujnikami lepiej kupic czteropak :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

To i ja nie zmieniam. 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Grzesiek a ten ode mnie też padł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Pisałem Ci o tym Twoim już dobre kilka miesięcy temu , mam go jeszcze ale w czasie jazdy podnosiła mi się temperatura i musiałem go zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Ja nie wiem czy to wina czujnika . Pamiętaj że ten czujnik jeździł u mnie i było wszystko ok. Wymieniłem go bo miałem niskie wskazanie temperatury , ale winny temu był termostat.  I tak został mi  używany , ale sprawny na 100% czujnik.  Może powód jest gdzieś indziej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Po wymianie Twojego na inny już nie miałem tego problemu i teraz pojawił się ten sam problem znowu , sprawdzę jeszcze jak będzie gorąco. Trzymam Twoj w razie w najwyżej wsadzę Twój jak trzeba będzie i zaobserwuję co na Twoim się będzie działo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No ale to trochę dziwne że nowe i padają jak muchy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Ja mam tez termostat je*****y. Caly czas duzy obieg pojedziesz wiecej niz 140 i temp leci. Ale jakos tak go wymieniam z dwa lata tez :grin: szewc chodzi w dziurawych butach mawiaja :decayed:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
50 minut temu, jacek70 napisał:

No ale to trochę dziwne że nowe i padają jak muchy.

No dziwne w ch*j, nie ogarniam tego..

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
13 minut temu, uszol napisał:

Ja mam tez termostat je*****y. Caly czas duzy obieg pojedziesz wiecej niz 140 i temp leci. Ale jakos tak go wymieniam z dwa lata tez :grin: szewc chodzi w dziurawych butach mawiaja :decayed:

Ty dużo nie jeździsz to palicho :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Tak z ciekawości zmierz jakie mają oporności . Nowy przed założeniem i taki padnięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
4 minuty temu, jacek70 napisał:

Tak z ciekawości zmierz jakie mają oporności . Nowy przed założeniem i taki padnięty.

Jak miernik ustawić? :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Na 2000    Ohm.  

Tu masz pomoc jakie mają być wartości i na których nóżkach mierzyć. 

20180417_205012.jpg

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
34 minuty temu, k232 napisał:

Ty dużo nie jeździsz to palicho :biggrin:

Przypuszczam, ze nawet wiecej od Ciebie od stycznia 10 tys km :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

E no to szacun :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

@jacek70 zmierzyłem ten Twój czujnik temperatury i pokazuje 1993 Ohm, co to oznacza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Według tego co mówi tabela ( zdjęcie parę postów wyżej ) to jest dobry .przy temp. 30°C  wynik 1500 do 2000 Ohm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
6 minut temu, jacek70 napisał:

Według tego co mówi tabela ( zdjęcie parę postów wyżej ) to jest dobry .przy temp. 30°C  wynik 1500 do 2000 Ohm.

Co oznacza to 30 stopni ?

30 stopni na zewnątrz czy jak? :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

30° to powiedzmy temperatura otoczenia.  Im cieplej tym będzie mniejsza oporność.

Jest to napisane w tej focie wyżej.

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania