Skocz do zawartości
goldi

A4 B6/B7 Uszczelka pod głowicą a ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym

Rekomendowane odpowiedzi

goldi

Witam opiszę swój przypadek może sie komuś przyda .Po paru miesiącach od kupna autka zaczęło ubywać delikatnie płynu  miedzy czasie założyłem instalacje  lpg i zrobiłem pakiet  moc . W końcu postanowiłem sie zabrać za ubytki płynu w tym celu wymieniłem słynny krućiec z tyłu głowicy na oryginał oraz zobaczyłem delikatne ubytki płynu spod termostatu a że w nim miałem uszkodzoną grzałkę to też postanowiłem go wymienić na oryginał  Behr 160 zł .Niestety problem zaczął sie nasilać ciśnienie zaczęło walić w zbiornik i układ sie zapowietrzał po odpowietrzeniu na drugi dzień zimno w aucie   Postanowiłem zmierzyć cisnienie w cylindrach było ok oraz wymieniłem korek na nowy problem nie ustąpił  test na obecność spalin w układzie  wyszedł pozytywnie .Decyzja auto na warsztat bo ze względu  na pogodę nie byłem sam zrobić . Po kompletnej regeneracji głowicy i zmianie uszczelki jest ok 

Koszta które poniosłem 

remont kompletny głowicy planowanie wymiana uszczelniaczy nowe prowadnice zaworów i docieranie 1100 zł 

części kompletny rozrząd 500 zł komplet uszczelek 280 zł 

robocizna w warsztacie 750 zł 

Mechanik rozbierał dwa razy głowicę bo założyli za cienką uszczelkę pod głowicą i mało mi silnika nie rozwalili także miejcie to na uwadzę 

Jakby ktoś miał jakieś pytania to pisać chętnie odpowiem 

Proszę o podpiecie tematu  

By uszol,

Podpiete

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No nie pocieszyłeś mnie tą wiadomością..

W jakim aucie to robiłeś?

Mi też od czasu do czasu delikatnie ubywa płynu ale z autem nic po za tym się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

A4 b7 1.8t, sprawdz krociec wodny w ktorym siedzi czujnik temp g62, w 90% przypadków z niego leci i skrzynia jest mokra 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Skrzynia mokra , a na bloku pod króćcem jest widoczny y zaciek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Dodam jeszcze że za czym zdecydujecie się na zdjecie głowicy  mając podobny objaw jak w temacie sprawdzcie chłodniczke oleju  która jest nad filtrem oleju bo jeśli ona sie rozszczelni też będzie się dostawać ciśnienie w zbiorniczek wyrównawczy a nie koniecznie będzie tam olej 

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Odświeżę temat po prawie dwóch latach od wymiany uszczelki pod głowicą jest wszystko ok .Tylko musiałem sam poprawić rozrząd po partaczach był przestawiony o jeden ząbek synchronizacja wałków była na - 13  po przestawieniu jest 0 auto zrobiło sie mocne z dołu w życiu nie myślałem że jeden ząbek przestawienia robi taką różnice i pewnie spalanie spadnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

git. u mnie lata 60 tyś na zmienionej uszczelce i również jak na razie odpukać jest git.

ważne, żeby ktoś to robił z głową i stosował się do tego czy jest LPG czy nie :)

bezawaryjności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Kolejna aktualizacja tematu autko które sprzedałem   po półtora roku od sprzedaży  trafiło do jakiegoś  pseudo mechanika z racji  wypadania zapłonów który naciagnal  właściciela auta na koszt 8 tyś zł  robiąc mu głowice prawie remont silnika i turbine a wypadanie zapłonów jak było tak jest także wraca jutro do mnie na parę dni będę diagnozował co go boli i co zostało tam namieszałne na LPG wiele nie pracuje szkoda że kupujący odemnie nie odezwał się wcześniej może by uniknął tych dużych kosztów  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania