Skocz do zawartości
CzerwonyA4

A4 B5 1.8T ANB - błedy sonda

Rekomendowane odpowiedzi

CzerwonyA4

Witam :hi: może ktoś mógłby powiedzieć na co zwrócić uwagę przy tych błędach?
Jak sie robi test sond?
16500 - Czwarty błąd po usunięciu nie wrócił juz - choć czasem podczas jazdy widzę ze mam 70st a wiem że był już rozgrzany do 90stC - czujnik temp przed zderzakiem??
Ale pokazał sie nowy błąd - 17544 fota nr. 2

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus
        P1105 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
        P1114 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
        P0140 - 35-10 - - - Intermittent

trzy zbiorniki wyjeżdziłem Lpg czyli 46L na ~250km

 

Tu jeszcze nagranie - wszystko ok?

https://youtu.be/lbCYGZALRPo

https://youtu.be/NJfQQFs8zqY

 

24879046_1691143244268376_1006519753_o.j25344550_1698145940234773_828096691_o.jp25344301_1698146400234727_1877543439_o.j25353572_1698145953568105_645527486_o.jp25353343_1698146293568071_401378279_o.jp25346433_1698146250234742_182744402_o.jp

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
Dnia 2.01.2018 o 12:58, CzerwonyA4 napisał:

16500 - Czwarty błąd po usunięciu nie wrócił juz - choć czasem podczas jazdy widzę ze mam 70st a wiem że był już rozgrzany do 90stC - czujnik temp przed zderzakiem??

czujnik temp g62, w plastikowym króccu przykręconym do głowicy od strony kabiny, czujnik przed zderzakiem pokazuje temp zew na fisie 

dobrze było by go wymienić, zaznaczam że z zamiennikami bywa różnie niektóre działają ok drugie szwankują 

Dnia 2.01.2018 o 12:58, CzerwonyA4 napisał:

Ale pokazał sie nowy błąd - 17544 fota nr. 2

zbyt uboga mieszanka - być może źle wyregulowany gaz opcji jest wiele nieszczelnosc w dolocie, przepływka

generalnie podjechać do gazownika i posprawdzać mapy wydaje mi się, że przez źle wyregulowany gaz  może  sypać błędami lambdy jak i zbyt ubogą mieszanke, po korekcie skasować błędy pojeździć i zobaczymy co pokaże 

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Ponoć czujniki temeperatury z firmy Vernet są dobre.

A u Siebie też miałem błędy non stop ubogiej i bogatej mieszanki - okazało się, że gaz był lipnie wyregulowany.

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Podstawowe pytanie na benzynie też wystepuje błąd ubogiej mieszanki  czy tylko na lpg bo jak na gazie to jak napisał uszol do gazownika niech  ustawi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No właśnie  . Jak jest na Pb ? Podejrzewam że najpierw musisz ogarnąć czujniki , sondę dopiero potem stroić gaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Witam, wczoraj usunąłem błędy, przełączyłem już wcześniej na PB i dziś zrobiłem 61km (2x30km) i bez zgaszania na parkingu od razu podłączyłem kompa.
z czytałem błędy - bez kasowania (foto)
przeszedłem w silnik i po wszystkich grupach na Vag'u i zrobiłem video jak zachowują się parametry - śnieg sypie, więc na logi nie miałem szans.
Grupa 32- Lambda 3.8% i 1.6 %
Grupa 33 - Lambda -1.6 do 0.8%  i 0.115 do 0.690 V
Grupa 34 - B1-S1 - OK
Grupa 36 ~ 0.490V B1- S2 - OK
Grupa 37 - System OK
Grupa 46 - Lambda Factor  0.033 , Cat B1 OK
 

 

27786897_1756316831084350_1558212623_o.jpg

Edytowane przez CzerwonyA4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No to wygląda na to, że sonda dobra. W takim razie strojenie gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

dobra sonda ale są błędy na benzynie?? strojenie da rade? 
dziś odczułem na dogrzaniu było ok 70st i kiedy delikatnie dodawałem gaz to poszarpywał i nie przyśpieszał - jak dałem do oporu kilka razu to mu przeszło..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Nie ma sensu stroić gazu dopóki nie ogarniesz Pb.  Zostaw gaz w spokoju , ogarnij Pb tak aby nie było błędów i dopiero wtedy wystrój gaz. Inaczej ładu nie dojdziesz i gaz będzie źle ustawiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

no po tyvh błędach ktore są na benzynie czym sie zająć?  chce sprawdzić szczelność dolotu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
9 godzin temu, CzerwonyA4 napisał:

no po tyvh błędach ktore są na benzynie czym sie zająć?  chce sprawdzić szczelność dolotu

Dolot dokładnie sprawdź, pisz na bieżąco to będziemy starać się pomóc :):

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Pasowało by, żebyś zrobił logi dynamiczne, coś mi tu śmierdzi przepływomierzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Zapomniałem powiedzieć że poprzedni właściciel odłączył kostkę od SAI bo węże dziurawe widzę i kostka wisi.
Będę starał się ogarnąć albo jakiegoś magia co zrobi w sterowniku OFF Sai..
Przeplywka hmm no w sumie mogę odłączyć i przejechać się zobaczyc czy jest jakaś różnica bo mocy mj nie brakuje, tylko ma czasem przy około 3k obr zawahanie. No i spalanie teraz 40lpg na 260km


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
15 minut temu, CzerwonyA4 napisał:

Zapomniałem powiedzieć że poprzedni właściciel odłączył kostkę od SAI bo węże dziurawe widzę i kostka wisi.
Będę starał się ogarnąć albo jakiegoś magia co zrobi w sterowniku OFF Sai..
Przeplywka hmm no w sumie mogę odłączyć i przejechać się zobaczyc czy jest jakaś różnica bo mocy mj nie brakuje, tylko ma czasem przy około 3k obr zawahanie. No i spalanie teraz 40lpg na 260km


Tapatalk
 

W cale mocy nie musi brakować ale jak przepływka będzie za dużo pokazywać to będzie zła mieszanka i za dużo powietrza i od razu będzie wisiał błąd sondy.

Edytowane przez k232
  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A może już masz pompę wyłączoną programowo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
1 minutę temu, k232 napisał:

jak przepływka będzie za dużo pokazywać

Gorzej jak będzie mało pokazywać.☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
2 minuty temu, jacek70 napisał:

Gorzej jak będzie mało pokazywać.☺

Jak mało to też źle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4
A może już masz pompę wyłączoną programowo ?
A jak to sprawdzić?


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

U tunera sprawdzi, ale gdyby była wtyczka odpiera to sypło by błędem ,a skoro niema to może poprzednik wyłączył w programie a tylko nie wymontował pompy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4
U tunera sprawdzi, ale gdyby była wtyczka odpiera to sypło by błędem ,a skoro niema to może poprzednik wyłączył w programie a tylko nie wymontował pompy .
Jak kupiłem było 14 błędów a teraz chyba jakiś jeden a to pewny nie jestem..
A na VAG jakoś sprawdzić się nie da?



Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Sprawdź czy masz błędy i ewentualnie podaj jakie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

17513 P1105 4469 Sonda Lambda 2, bank 1 - zwarcie grzałki do plusa (benzyna)
17522 P1114 4472 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki (PB)
17544 P1136 4488 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy LPG
16524 P0140 408C Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - brak aktywności LPG
17536 P1128 4480 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture) LPG

ADDRESS 08

1 Błąd Zapis.:


00785 - Temp Sensor in Instrument Panel (G56)

        30-00 - Open or Short to B+

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

A więc od początku, auto dobrze jeździ na pb? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No niewątpliwie sonda do wymiany. To na początek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

zamówiłem sondę.
Auto jeździ bez większych problemów:

- czasem miewa zawahanie w okolicy 3 tys obr
- zdażyło sie trzy razy tak że podczas już jazdy wciskam delikatnie gaz a auto szarpie- wtedy gaz do dechy i jedzie ok.
- i od zawsze mam niepłynne przejście pomiędzy raptownym odpuszczeniem pedału gazu i gwałtownym dodaniem. (myślałem że poduszki skrzyni albo silnika?)
- spalanie było 45 LPG na 250km (4 zbiorniki tak samo)
- spalanie ostatnie 40 LPG na 260km po wymianie czujnika G62 - temp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania