Skocz do zawartości
Simon3008

A4 B7 Pomoc w odczytaniu logów :)

Rekomendowane odpowiedzi

Simon3008

Witam.

Pomoże mi ktoś w odczytaniu logów....? Czasami (sporadycznie) odcina mi turbo przy dępnieciu na wyzszych obrotach i wyskakuje błąd przeładowania. Dziś zrobiłem logi.  No i ogólnie chciałbym sie dowiedzieć w jakim stanie jest reszta podzespołów głownie pompki :) I jeszcze jedno przy robieniu grupy 018 przy puszczeniu gazu pojawia sie 128 to też chyba cos nie tak? Z góry dziekuje za pomoc.

Statyczne: 

http://vaglogi.pl/log-001_VvOCxi.html
http://vaglogi.pl/log-004_50565m.html
http://vaglogi.pl/log-013_YcU7MfL.html
http://vaglogi.pl/log-018_7MLAf.html
http://vaglogi.pl/log-023_u44BY44.html

Dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-001_gIv63L.html
http://vaglogi.pl/log-003_XjR7Slq.html
http://vaglogi.pl/log-004_1bQPHh.html
http://vaglogi.pl/log-008_7FNAg5.html
http://vaglogi.pl/log-010_9mERaqU.html
http://vaglogi.pl/log-011_0S93MQ1.html

A przy robieniu tego logu samochód stracił moc :

http://vaglogi.pl/log-011_ZmFzYc.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Turbo ci przycina wiec pewnie geometria jest zawalona 😉 może wystarczy przeczyścić lub czeka cię regeneracja :) 

co do pompek to na drugim cylindrze już jest wysoko z korekcja reszta jest ok możliwe, ze starczy wymienić na nim uszczelniacze (jak nie pomoże to regeneracja)  i wyregulować pompki coby bipy się unormowaly. Jaki masz tam przelot ?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Auto po programie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Simon3008

Witam. Auto bez programu, seria 140 km 283000 nalotu. No właśnie ten wtrysk mnie martwi:/ i zauważyłem że kąt synchronizacji rozrządu coś jest rozjechany w 004 grupie. - 6 to sporo za dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Simon3008
48 minut temu, Norbas napisał:

Turbo ci przycina wiec pewnie geometria jest zawalona 😉 może wystarczy przeczyścić lub czeka cię regeneracja :) 

co do pompek to na drugim cylindrze już jest wysoko z korekcja reszta jest ok możliwe, ze starczy wymienić na nim uszczelniacze (jak nie pomoże to regeneracja)  i wyregulować pompki coby bipy się unormowaly. Jaki masz tam przelot ?  

Witam. Auto bez programu, seria 140 km 283000 nalotu. No właśnie ten wtrysk mnie martwi:/ i zauważyłem że kąt synchronizacji rozrządu coś jest rozjechany w 004 grupie. - 6 to sporo za dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

No sporo i trzeba go ustawić w granicy -1/+1 najlepiej na 0 😉 kat możesz ustawić sam bez problemu 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Simon3008
57 minut temu, Norbas napisał:

No sporo i trzeba go ustawić w granicy -1/+1 najlepiej na 0 😉 kat możesz ustawić sam bez problemu 😉 

A nie ma to nic wspólnego na te zle korekty wtrysków...? No niby tak, ale nie mam blokad do rozrządu ani sprzętu żadnego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

 

49 minut temu, Simon3008 napisał:

A nie ma to nic wspólnego na te zle korekty wtrysków...? No niby tak, ale nie mam blokad do rozrządu ani sprzętu żadnego :)

Nie powinno mieć na to wpływu. Jak już to auto może na jałowym drgać i nie równo pracować... ponadto ciężko by palił itd;) 

 

do ustawienia konta wtrysków nie potrzebujesz blokady. Wystarczy ci 10 do osłony silnika o ile masz ja przykręcona. 13 do trzech malych śrub i 19 chyba do dużej sruby, która będziesz ustawiał kat. Luzuje  się trzy sruby na kole i potem przy pomocy dużej środkowej śrubie uderzasz delikatnie w klucz prawo lub lewo :) zalezy jakie masz wartości. U ciebie jest - wiec przeskakujesz w lewo bardzo delikatnie bo jest dość czuły ( przeciwnie do ruch wskazówk zegara) i dokrecasz 3 sruby z wyczuciem :) jak masz klucz dynamometryczny to z momentem 25Nm;) 

spraedzas w kompie i jak jest git to zostawiasz jak nie to robisz to samo :) 

 

zacznij od tego, auto powinno się lepiej  zbierać i palić :) zrób potem logi z uwzględnieniem turbiny i zobaczymy czy się coś poprawiło chociaż wątpię...

 

na youtube powinnien być filmik jak ustawic kat synchronizacji 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Simon3008
35 minut temu, Norbas napisał:

 

Nie powinno mieć na to wpływu. Jak już to auto może na jałowym drgać i nie równo pracować... ponadto ciężko by palił itd;) 

 

do ustawienia konta wtrysków nie potrzebujesz blokady. Wystarczy ci 10 do osłony silnika o ile masz ja przykręcona. 13 do trzech malych śrub i 19 chyba do dużej sruby, która będziesz ustawiał kat. Luzuje  się trzy sruby na kole i potem przy pomocy dużej środkowej śrubie uderzasz delikatnie w klucz prawo lub lewo :) zalezy jakie masz wartości. U ciebie jest - wiec przeskakujesz w lewo bardzo delikatnie bo jest dość czuły ( przeciwnie do ruch wskazówk zegara) i dokrecasz 3 sruby z wyczuciem :) jak masz klucz dynamometryczny to z momentem 25Nm;) 

spraedzas w kompie i jak jest git to zostawiasz jak nie to robisz to samo :) 

 

zacznij od tego, auto powinno się lepiej  zbierać i palić :) zrób potem logi z uwzględnieniem turbiny i zobaczymy czy się coś poprawiło chociaż wątpię...

 

na youtube powinnien być filmik jak ustawic kat synchronizacji 😉 

Rozumiem :) widziałem film tylko że na podstawie 1.9. ja mam 2.0 i do tego  na dwóch walkach rozrządu i nie wiem czy na tej samej zasadzie się to robi czy też na drugim kole trzeba coś zmienić? A silnik mimo wszystko ładnie pracuje, odpala normalnie na strzała i jakiś większych drgań nie ma

Edytowane przez Simon3008

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

No tam trzeba dwa koła ustawiać 😉 najlepiej na blokadach i przy wymianie rozrządu powinni to robić 😉 dawno zmieniałeś rozrząd ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Simon3008

.

Edytowane przez Simon3008

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Bipy na minus grupa 23 trzeci pompowtrysk jak by za mało paliwa dostawał ogólnie jest tak że jak są bipy na minus w grupie 23 to jest za małe ciśnienie paliwa ale to powinny byc wszystkie na duży minus a nie tylko jeden

Wg mnie auto lepiej się zbiera jak synchro jest na minus ale częsc osób twierdzi że na 0 jak ustawione to się lepiej zbiera cześć że na plus a część że na minus

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Simon3008
59 minut temu, Norbas napisał:

No tam trzeba dwa koła ustawiać 😉 najlepiej na blokadach i przy wymianie rozrządu powinni to robić 😉 dawno zmieniałeś rozrząd ? 

Auto kupiłem jakieś 2 miesiące temu, i właśnie wtedy pompki jak sprawdzałem to korekty były w porządku, a rozrządu nie zmieniałem bo ma 30 tysięcy na nim przelatane, dałem tylko do sprawdzania czy faktycznie był wymieniany i mechanik potwierdził że był tak jak w "książce serwisowej "  wszystko się zgadzało. Bo kupiłem od prywatnej osoby w pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Simon3008
32 minuty temu, Marky2552 napisał:

Bipy na minus grupa 23 trzeci pompowtrysk jak by za mało paliwa dostawał ogólnie jest tak że jak są bipy na minus w grupie 23 to jest za małe ciśnienie paliwa ale to powinny byc wszystkie na duży minus a nie tylko jeden

Wg mnie auto lepiej się zbiera jak synchro jest na minus ale częsc osób twierdzi że na 0 jak ustawione to się lepiej zbiera cześć że na plus a część że na minus

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

A może to byś spowodowane tym że ta jedna pompka niedomaga w drugiej kolumnie w 013 grupie.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas
1 minutę temu, Simon3008 napisał:

Auto kupiłem jakieś 2 miesiące temu, i właśnie wtedy pompki jak sprawdzałem to korekty były w porządku, a rozrządu nie zmieniałem bo ma 30 tysięcy na nim przelatane, dałem tylko do sprawdzania czy faktycznie był wymieniany i mechanik potwierdził że był tak jak w "książce serwisowej "  wszystko się zgadzało. Bo kupiłem od prywatnej osoby w pl

No to niezłe miglance jak zostawili Ci -6,4 🙈 powinni ustawic jak należy 😉 

jak ten mechanior co Ci teraz sprawdzał rozrząd jest ogarnięty to 20 min i masz ustawione wsio jak trzeba 😉 Zacznij od tego kata 😉

1 minutę temu, Simon3008 napisał:

A może to byś spowodowane tym że ta jedna pompka niedomaga w drugiej kolumnie w 013 grupie.?

Według mnie nie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Ja sam ustawiałem rozrząd bo mi też zj****i więc nic trudnego trzeba zrobić wszystko to co Norbas powiedział :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania