blessjah 0 #1 Napisano 20 paź 2018 12:05:04 witam posiadam audi a4 b6 1.8t oznaczenie avj, ostatnio wymienilem rozrzad wraz z pompa wody, nowy termostat behr zalozony i sprawdzony org korek zbiorniczka wyrownawczego, a mam duze cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym, gdy osiagnie 90stopni nie da sie odkrecic korka bo wywala plyn. bylem u kilku mechanikow robili testy na obecnosc co2 w plynie i nie wykazaly one aby byl. Mial ktos podobny problem? Kazdy mechanik mowil ze moze robic uszczelke oraz sprawdzac glowice ale zaden nie gwarantuje mi na 100 poprawy. jakies pomysly? mial ktos podobny problem? cos slyszalem ze moze to chlodniczka oleju, wie ktos jak ja zdiagnozowac? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 468 #2 Napisano 20 paź 2018 12:27:44 A płynu Ci nie ubywa ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #3 Napisano 20 paź 2018 12:28:51 teraz zrobilem jakies 400km i raczej nic nie ubylo wczesniej ubywalo po 600-800 km 0,5l dolewalem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 468 #4 Napisano 20 paź 2018 12:32:11 Sprawdź króciec z tyłu silnika . Często spod niego kapie , a że pod spodem jest gorący uklad wydechowy to odparowywuje i pod autem plam niema. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #5 Napisano 20 paź 2018 12:34:00 ale czy króciec by robil takie cisnienie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 468 #6 Napisano 20 paź 2018 13:05:37 Nie ,ale może być powodem ubytku płynu a wtedy ciśnienie może wzrosnąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #7 Napisano 20 paź 2018 13:17:20 sprawdze, jeszcze jakies sugestie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grucha 73 #8 Napisano 20 paź 2018 19:16:38 Wymien korek zbiorniczkaWysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 468 #9 Napisano 20 paź 2018 19:26:19 Też tak myślę. Weź na próbę od kogoś ori korek . Nie zamiennik ,nie podróbkę . Po prostu oryginał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #10 Napisano 21 paź 2018 07:52:32 zakladalem orginalny i sprawdzony w passacie i nie pomoglo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #11 Napisano 21 paź 2018 11:01:52 przestudiowałeś mój temat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #12 Napisano 21 paź 2018 11:06:52 goldi a masz sprawdzony sposob na sprawdzenie szczelnosci chlodnicy oleju? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #13 Napisano 21 paź 2018 16:42:56 oczywiście wyjmujesz ją zaślepiasz jeden otwór w drugi dajesz ciśnienie i wkładasz do wiadra z wodą i widzisz czy jest nieszczelna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #14 Napisano 21 paź 2018 17:41:29 ale czy przy uszkodzonej/nieszczelnej chlodniczki nie powinno byc oleju? oleju w plynie? obok niej nie zdiagnozowalem plam, w zbiorniczku tez nie ma sladu oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 468 #15 Napisano 21 paź 2018 17:48:04 Niekoniecznie olej z nieszczelne chłodnicy może wyciekać na zewnątrz a nie do płynu . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #16 Napisano 21 paź 2018 18:19:00 u mnie nie było oleju w płynie a chłodniczka była nieszczelna a co do samej diagnozy to jak opisywałem w temacie wykonałem test na obecność spalin wyszedł ok trudno powiedzieć co było u mnie przyczyną po zrobieniu uszczelki jest ok a ja miałem nową głowicę która miałą 50 tys przebiegu i była nowa mam papiery. Niestety przy tych silnikach to częsty problem chyba przez te temperatury które panują tam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #17 Napisano 25 paź 2018 15:57:27 a czy turbo albo nagrzewnica by nie miala cos z tym wspolnego? bo jeden mechanik mi powiedzial ze cos ewidentnie gotuje w ich okolicy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #18 Napisano 25 paź 2018 16:11:01 Nagrzewnice możesz ominąć na chwilę łączac dwa węże ze sobą i bedziesz dalej widział czy problem wystepuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #19 Napisano 25 paź 2018 16:20:22 tylko na zimnym problem nie wystepuje tylko jak sie nagrzeje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #20 Napisano 25 paź 2018 17:09:12 Zapomniałem dodac ze jeździłem chwile bez termostatu i wtedy owego ciśnienia nie bylo,zrobilem z80km także nagrzany byl dość i smialo mogłem korek odkrecic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #21 Napisano 27 paź 2018 14:21:05 ale jakby był cały czas termostat zamknięty to temperatura poszłą by do góry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blessjah 0 #22 Napisano 27 paź 2018 16:15:43 wiem termostat sie otwiera jest ok, tylko mowie ze jak jezdzilem bez termostatu to wtedy nie ma takiego cisnienia, jakies pomysly? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach