Skocz do zawartości
blessjah

A4 B6/B7 Ciśnienie w ukladzie chlodzenia

Rekomendowane odpowiedzi

blessjah

witam posiadam audi a4 b6 1.8t oznaczenie avj, ostatnio wymienilem rozrzad wraz z pompa wody, nowy termostat behr zalozony i sprawdzony org korek zbiorniczka wyrownawczego, a mam duze cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym, gdy osiagnie 90stopni nie da sie odkrecic korka bo wywala plyn. bylem u kilku mechanikow robili testy na obecnosc co2 w plynie i nie wykazaly one aby byl. Mial ktos podobny problem? Kazdy mechanik mowil ze moze robic uszczelke oraz sprawdzac glowice ale zaden nie gwarantuje mi na 100 poprawy. jakies pomysly? mial ktos podobny problem? cos slyszalem ze moze to chlodniczka oleju, wie ktos jak ja zdiagnozowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A płynu Ci nie ubywa ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

teraz zrobilem jakies 400km i raczej nic nie ubylo wczesniej ubywalo po 600-800 km 0,5l dolewalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Sprawdź króciec z tyłu silnika . Często spod niego kapie , a że pod spodem jest gorący uklad wydechowy to odparowywuje i pod autem plam niema. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

ale czy króciec by robil takie cisnienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Nie ,ale może być powodem ubytku płynu a wtedy ciśnienie może wzrosnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

sprawdze, jeszcze jakies sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

Wymien korek zbiorniczka

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Też tak myślę. Weź na próbę od kogoś ori korek . Nie zamiennik ,nie podróbkę . Po prostu oryginał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

zakladalem orginalny i sprawdzony w passacie i nie pomoglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

przestudiowałeś mój temat 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

goldi a masz sprawdzony sposob na sprawdzenie szczelnosci chlodnicy oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

oczywiście wyjmujesz ją  zaślepiasz jeden otwór w drugi dajesz ciśnienie i wkładasz do wiadra z wodą i widzisz czy jest nieszczelna 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

ale czy przy uszkodzonej/nieszczelnej chlodniczki nie powinno byc oleju? oleju w plynie? obok niej nie zdiagnozowalem plam, w zbiorniczku tez nie ma sladu oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Niekoniecznie  olej z nieszczelne chłodnicy może wyciekać na zewnątrz a nie do płynu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

u mnie nie było oleju w płynie a chłodniczka była nieszczelna 

 a co do samej diagnozy to jak opisywałem w temacie wykonałem test na obecność spalin wyszedł ok trudno powiedzieć co było u mnie przyczyną po zrobieniu uszczelki jest ok a ja miałem nową głowicę która miałą 50 tys przebiegu i była nowa mam papiery. Niestety przy tych silnikach to częsty problem chyba przez te temperatury które panują tam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

a czy turbo albo nagrzewnica by nie miala cos z tym wspolnego? bo jeden mechanik mi powiedzial ze cos ewidentnie gotuje w ich okolicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Nagrzewnice możesz ominąć na chwilę łączac dwa węże ze sobą i bedziesz dalej widział czy problem wystepuje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

tylko na zimnym problem nie wystepuje tylko jak sie nagrzeje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

Zapomniałem dodac ze jeździłem chwile bez termostatu i wtedy owego ciśnienia nie bylo,zrobilem z80km także nagrzany byl dość i smialo mogłem korek odkrecic

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

ale jakby był cały czas termostat zamknięty to temperatura poszłą by do góry  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blessjah

wiem termostat sie otwiera jest ok, tylko mowie ze jak jezdzilem bez termostatu to wtedy nie ma takiego cisnienia, jakies pomysly?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania