Skocz do zawartości
Romejro

A4 B5 1.8T Avant 2000r. Dziwne wskazanie temperatury

Rekomendowane odpowiedzi

Romejro

Witam mam dziwny problem ze wskazaniem temperatury na liczniku. Temperatura nie podnosi się do 90 stopni tylko do max 70-72 ale po zgaszeniu i włączeniu zapłonu pokazuje prawidłowo dopóki nie odpalę silnika później znowu spada do 70. Czujnik wymieniony na nowy oryginalny kostka też wymieniona stara miała popękaną izolacje. Vag w 01-Engine pokazuje cały czas prawidłową temperaturę a w 17-Instruments tak jak opisuje wyżej. Proszę o pomoc dzięki.

Edytowane przez Romejro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Prawdopodobnie masz do wymiany termostat . 

Lata temu miałem  tak samo w b5 adr  i po wymianie termostatu było ok. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Romejro

Spróbuje wymienić termostat tylko zastanawia mnie dlaczego na vagu w 01-Engine pokazuje 90 stopni i na zapłonie normalnie trzyma pion a zaraz po odpaleniu spada? może zegary jakies zwarcie robią licznik mam VDO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Trzeba zacząć od najprostszych rzeczy jak byś miał gdzieś podmienić licznik było by najlepiej potem można działać z jakimiś wymianami


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Po odpaleniu temperatura  spada bo pompa przetłacza  płyn  .

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Romejro
2 minuty temu, jacek70 napisał:

Po odpaleniu temperatura  spada pompa przetłacza  płyn  .

Ale czujnik G62 i G2 powinny wskazywać zbliżone do siebie wartości ten od ECU pokazuje dobrze a od wskazań na desce momentalnie spada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jeżeli spada momentalnie nie po chwili to może być wina faktycznie  licznika . 

A co z termostatem    pracuje prawidłowo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Romejro

Raczej tak nagrzewa się szybko temp nie spada (według czujnika ECU i na klimatroniku kanał 51 cały czas 90) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

a jaki masz licznik vdo czy jaeger  te drugie lubiały wariować 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Pisał że ma VDO .  Co nie znaczy że nie mógł paść😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Romejro

Czyli zostało sprawdzić tylko licznik. Dzięki za pomoc 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

No tak tylko w liczniku jest immo i nie odpalisz ale możesz zrobić w ten sposób rozgrzać silnik i wymiana licznika wtedy zobaczysz jak zachowa się wskaznik od temperatury 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

ja miałem tak kiedyś w 2.0 alt. był wyciek i wskazówka pokazywała 65-70 stopni. wymieniłem czujnik G-62.

Po nim brak ubytków płynu jak i temperatura pokazywała 90 stopni. Jednak najpierw zrób to co mówią koledzy. najważniejsze jest wyeliminowanie podstawowych błędów tak, aby się nie władować w niepotrzebne koszta. stopniowo.

Edytowane przez TomOskroba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania