Skocz do zawartości
Krzycho

Wymiana licznika Jaeger na VDO - Puck i okolice

Rekomendowane odpowiedzi

Krzycho

Poszukuję "magika", z okolic Pucka,  który ogarnie mi naprawę lub wymianę licznika-zegara Jaeger w A3 8l diesel, automat, 2002.

Aktualnie mam licznik o nr 8L0920900K, tzw. pół FIS, który błędnie pokazuje obroty, temperaturę, ilość paliwa. Czasami gaśnie wszystko i wskazówki lecą w dół innym razem na moment wszystko się rozświetla na FISie. Kiedy indziej temperatura wzrasta po pierwszych 500m do 110 stopni, po klepnięciu od góry w zegary, wraca do lewego skrajnego położenia.

W związku z tym chcę wymienić zegar na VDO i z racji tego zastanawiam czy zmiana od razu na pełen Fis nie będzie bardziej  słusznym rozwiązaniem.....

Nie znam się kompletnie na tym (nie wiem jaki VDO będzie do mnie pasował) . Proszę o pomoc w tym temacie najlepiej ludzi z okolic Pucka.

Edytowane przez Krzycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

@grucha @wozny hel chyba Ci panowie mogą pomóc ;] 

  • Polubienie 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wozny hel

@Krzycho jak coś wpadnij do mnie koło lotniska Gdańsk to coś ogarniemy 

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krzycho

Ciut daleko, ale dzięki. Po weekendzie majowym złapię kontakt. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
damianxmikox

Witam Panów!

W dniu 11.04.2019 o 19:10, wozny hel napisał:

@Krzycho jak coś wpadnij do mnie koło lotniska Gdańsk to coś ogarniemy 

Czy, panowie aby przypadkiem nie zajmują się wymianą licznika JEAGER na VDO ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Tu nie ma Panów wszyscy traktujemy się po przyjacielsku napisz co tam potrzebujesz myśle że ktoś pomoże


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

To nic trudnego jeśli tylko posiadacz pasujący licznik .  Bywa że  przekładasz p&p i działa.

Czasem trzeba zakodować IMO. Wszystko zależne od modelu i rocznika .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Nie czasem a zawsze immo do zakodowania. Pin immo potrzebny z nowego licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

W B5 95 rok  IMO jest poza licznikiem i nie trzeba kodować. Ja zmienialem u siebie i było  p&p.

Dlatego tak napisałem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

No tu jest a3 z 2002 r więc immo w liczniku. Ja nie mówię o dziadkach z 95r

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krzycho
9 godzin temu, CWIARTEK napisał:

No tu jest a3 z 2002 r więc immo w liczniku. Ja nie mówię o dziadkach z 95r

Dokładnie.
Też mnie ten temat interesuje. Mój  licznik chodzi jak chce i kiedy chce. 😞

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nomadwch

Witam, chciałbym podpiąć się pod temat, żeby nie zaśmiecać forum bo jestem totalny zielony w tematach z motoryzacją...

Potrzebuje malej rady. Padają mi zegary w a3 8l 1.8 rocznik 2002. Szukam zegarów VDO. Mam numer seryjny 8L0920932L i jeśli szukam Zegarów VDO to mam tylko patrzeć na  8L0920 ? Czy całość musi sie zgadzać?

Jest sens regenerować jaegery?

PS. mam pełny fis jeśli ma to znaczenie



 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania