Skocz do zawartości
Mepi

A4 B7 3.0 TDI BKN kilka bolączek

Rekomendowane odpowiedzi

Mepi

Witam!!!

Kilka bolączek silnika 3.0 Tdi BKN.

1. Błąd świecy żarowej na 5 cylindrze.

Wiem że fajki/wtyczka świecy zwał jak zwał, są popękane, ori kable w ori wiązkach jak wyszło z fabryki. Chce to wymienić. Rwać cała wiązkę czy same fajki/wtyczki lutować?

2. Świece żarowe.

Przy wymianie fajek/wtyczek oblukam stan świec żarowych. Teraz pytanie jakie lepsze słyszałem że są jakieś ceramiczne i całe metalowe. Które lepsze?

3. Piękne klapy kolektora ssącego.

Są 3 opcje:

1. Regeneracja

2. Wywalenie w ecu i ustawienie ich w pozycji otwarte.

3. Całkowite wywalenie ich z auta.

Którą opcje najlepiej wybrać, coś słyszałem że praca silnika się zmienia po ich wywaleniu.

4. Błąd sterowania turbiną.

Coś czytałem że ten cały sterownik Simensa nie jest naprawialny tylko trza wymienić. Teraz naszło mnie czy trzeba to ustawiać pod mapę auta czy kupować gotowca?

 

Liczę na cenne odpowiedzi. Za wszelkie literówki i błędy przepraszam, leczę się bimberkiem od @wladi po zlocie,dobrze mieć tydzień wolnego.

@WWE-TUNING @vwbartus do tablicy.

 

Edytowane przez Mepi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

przecież mówiłeś że nie masz klap i masz usuniete w ecu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi
5 minut temu, goldi napisał:

przecież mówiłeś że nie masz klap i masz usuniete w ecu 

Poprzedni właściciel mówił ze jest opcja 2. Tzn otwarte i wywalone w ecu. Okazało się na zlocie że są tak jak opuściły fabrykę, tzn. działają i nikt ich nie ruszał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

A ja wczoraj nastulalem posta a dzis go mie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi
A ja wczoraj nastulalem posta a dzis go mie ma

Właśnie widzę że znikł, ale zdążyłem przeczytać.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Tak był post napisany , nawet podwójnie ( 2x to samo )

I ja jeden usunąłem a znikły oba .  Nie wiem czemu tak się stało.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi

Nikt nic więcej nie powie?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Ale co chcesz wiedzieć trza wy*********ć te klapy chyba że chcesz zastąpić metalowymi cięgienkami bo nowych nie ma sensu pchać za drogi interes


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi
Ale co chcesz wiedzieć trza wy*********ć te klapy chyba że chcesz zastąpić metalowymi cięgienkami bo nowych nie ma sensu pchać za drogi interes


iPhone wladiego
To już postanowione ze klapy lecą, świece wpadną całe metalowe nie wiem jeszcze jak z tą wiązka oraz czy ten nastawnik turbiny trzeba ustawiać pod mapę czy gotowiec moze być.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No niech się fachowcy wypowiedzą


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi
No niech się fachowcy wypowiedzą


iPhone wladiego
Na to czekam.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

3. Ja jestem zwolennikiem aby klapy były, więc albo reg albo nowe... Ale do tego silnik musi być sprawny w sensie nie walić oleju do dolotu bo zaraz będzie powtórka z rozrywki jak się podobni osad i unieruchomi klapy

4. Nastawnik turbiny ma być jak Ori, nikt przy mapie nie rusza mechanicznie nastawnika samego w sobie tylko robi kompletna mapę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania