Skocz do zawartości
reikeb

A4 B6/B7 A3 8P Problem z klimą , analiza błędów.

Rekomendowane odpowiedzi

reikeb

Siema, od jakiegoś czasu walczę z klimą w a3. 

Na początku wymieniałem czujnik klimatyzacji bo puszczało nic czynnik. 

W sobotę klima nabita i szczelna.

Ale nie działa jak trzeba , że tak powiem chłodzi sobie kiedy chce, raz daje zimnym po czym się wyłącza, a potem znowu zimne...

Zrobiłem scan błądów i wywaliło następujące: 

4 Faults Found:
001089 - EVAP Emission Control Sys 
               P0441 - 002 - Incorrect Flow
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 254533 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.03.18
                    Time: 07:43:20

             Freeze Frame:
                    RPM: 849 /min
                    Load: 26.3 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 84.0°C
                    Temperature: 33.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.462 V

006481 - Radiator Fan 2 (V177) 
               P1951 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 256361 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.06.05
                    Time: 11:57:08

             Freeze Frame:
                    RPM: 1960 /min
                    Load: 14.5 %
                    Speed: 76.0 km/h
                    Temperature: 86.0°C
                    Temperature: 38.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V

001152 - Coolant Fan Control Circuit 1 
               P0480 - 004 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 16
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 256719 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.06.17
                    Time: 16:39:52

             Freeze Frame:
                    RPM: 1602 /min
                    Load: 22.7 %
                    Speed: 62.0 km/h
                    Temperature: 115.0°C
                    Temperature: 48.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.208 V

006480 - Radiator Fan (V7) 
               P1950 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 11
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 256743 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.06.18
                    Time: 18:11:07

             Freeze Frame:
                    RPM: 1316 /min
                    Load: 58.0 %
                    Speed: 37.0 km/h
                    Temperature: 85.0°C
                    Temperature: 38.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V

 

Czytałem trochę o tych błędach i jak ludzie rozwiązywali problemy to głownie było że albo wentylator się zblokował któryś, żeby rozebrać i zobaczyć jak się kręcą itp.

Piszą też że może być uwalony sterownik który właśnie jest w wentylatorze. 

A co Wy na to ? Zacząć od wentylatorów ?

Edytowane przez reikeb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Te sterowniki w vagach często padają najlepiej jak by podmienić żeby mieć pewność

 

 

iPhone wladiego

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

To sprawdz na krótko jak on chodzi przez dłuższy czas 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
reikeb
5 godzin temu, Norbas napisał:

To sprawdz na krótko jak on chodzi przez dłuższy czas 😉 

Będę kombinować, tylko problem w tym że tam jest ciężki dostęp na aucie :D a żeby wyjąć trzeba przód rozebrać, będę walczył w urlop :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
reikeb

Dziś patrzyłem to wentylatory się nie blokują, kręcą się swobodnie... Jest jakoś sposób na sprawdzenie tego sterownika?

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania