Skocz do zawartości
Bolo32

A4 B6/B7 Końcówki drążków kierowniczych

Rekomendowane odpowiedzi

Bolo32

Panowie, jak w temacie mam pytanie odnosnie końcówek drążków kierowniczych. Otóż ostatnio  jadac po  nierownosciach  zaniepokoily mnie dziwne odglosy  dochodzace z prawej  strony  (takie szybkie pukanie)   zwal jak zwal, malo tego  pojawil sie problem z hamowaniem a konkretnie zaczyna byc odczuwalne bicie i drgania na kierownicy (tarcze klocki nowe). Znajomy  powiedzial mi  ze moga to byc tarcze, opony, lub wlasnie końcowki i idac tym tropem  postanowilem je sprawdzic. W momencie kiedy  zlapalem reka za drazek  i zaczolem  nim ruszac odziwo  bez wiekszej  sily udalo sie nim poruszac przod tyl a przy mocniejszych  probach  slychac delikatne pukanie. 

I teraz moje pytanie, czy dobrze mi sie wydaje ze koncowki beda do wymiany?  Bo logicznie myslac to  raczej  reka nie powinienem zbytnio  tego  ruszyc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Tak jak mówisz końcówki na bank do wymiany ale sprawdź później jeszcze te tarcze bo może też biją...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Div3r

Pytanie czy pierwsza powłoka z tarcz była zmyta przed założeniem, jeśli nie to jest możliwość iż tarcza pod wpływem temperatury się wygięła. Napisz na jakim setupie jeździsz, będziemy szukać rozwiązania 😛

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek
Godzinę temu, Div3r napisał:

Pytanie czy pierwsza powłoka z tarcz była zmyta przed założeniem, jeśli nie to jest możliwość iż tarcza pod wpływem temperatury się wygięła. Napisz na jakim setupie jeździsz, będziemy szukać rozwiązania 😛

Nie ma takiej opcji żeby tarcza się wygięła od tego...obstawiam raczej błędy przy montażu , słabe oczyszczenie piasty , lub bicie samej piasty ... przed montażem tarcz trzeba było to sprawdzić ...ewentualnie częsty błąd i przy montażu tarcz ktoś posmarował piastę czymś , bardzo częsty błąd , powinna być tylko wyczyszczona i zostawiona sucha 

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Div3r

Kurde na warsztacie nie raz mieliśmy sytuacje ze tarcze słabej jakości gieły się jak nie była zmyta pierwsza warstwa zabezpieczająca

Wysłane z mojego SM-A700F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bolo32

Tarcze to Zimmerman przemyta zmywaczem, piasta byla czyszczona do żywego.  Gadalem  ze znajomym mechanikiem, przejechal sie autem  i  stwierdzil ze to  nie tarcze bija a problem moze lezec w oponach  lub zawieszeniu, idac tym tropem  zaczolem sprawdzac luz na tulejach  i niestety  prawa dolnego wahacza jest  zerwana co  prawdopodobnie bedzie przyczyna bicia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Div3r

Ja tak miałem w e36 ze jak wchacz był smietnik to chciało kolo wyrwać :)

Wysłane z mojego SM-A700F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_

Zamien kola przod tyl i wyeliminujesz kola, jak bedzie dalej bic. Watpie zeby tarcze sie pogiely, bo nie zmyles np.. powloki przed montazem. Piasty skoro byly wyczyszczone do zywego to tez watpliwe, chyba ze lozysko sie konczy. Juz raczej ostre hamowanie nagrzana tarcza mocno i w kaluze - to juz szybciej by sie sprawdzilo aby pogiac tarcze.

Stawiam na koncowki. Koncowki drogie nie sa. Wjedz na kanal , lub podnies auto i bedziesz widzial czy sie wyrobily. chyba ze stabilizator dostal po du**e ... ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania