Skocz do zawartości
iDaniel

Warsztat G Squad Garage | Zachodniopomorskie

Rekomendowane odpowiedzi

iDaniel

G Squad Garage to warsztat w woj. Zachodniopomorskim miejscowości Szczecin. Dokladny adres i kontakt znajdziecie u nich na facebooku. 

Dlaczego? 

Warsztat opiekuje się moja A6 odkad ja tylko kupilem. Poczynajac od wymiany oleju w silniku, dynamicznej wymiany oleju w skrzyni biegów po wymiane sprzęgła hydrokinetycznego w automatycznej skrzyni na wymianie glowicy i rozrządu kończywszy. 

Zrobilem u nich wiele napraw szacujac koszta na ok. 25 tys(w koncu jak mam cos modzic to musze miec pewnosc, ze to bedzie jezdzic bez zarzutow 😂

Zalety:

* tak jak wspomnialem wyzej, zdecydowanie konkretnienwykonana robota.

* Gwarancja praktycznie na kazda wykonana u nich usługę.

* Przy wiekszosci podstawowych uslug(chociazby wymiana oleju) dodatkowa diagnostyka pojazdu i check lista z wycena na papierze albo na skrzynke mailowa. 

* Po pierwszym grubszym serwisie Audi u nich mam stale rabaty od 8% do 15% na czesci, ktore u nich kupuje. 

* Przy tym jak zostawiamy im auto spisujemy protokol uszkodzen wizualnych w pojezdzie, przebiegu, swiecacych sie kontrolek i tak dalej. Dzieki czemu pozniej nie martwimy sie, ze w razie jazdy testowej Nam cos uszkodza i beda umywacc rece(dosyc czesta przyczyna, kiedys zostawilem auto w wulkanizacji w innej firmie to leb w rekawiczkach wsiadl i mi kierownice powycieral). 

* Apropo tego co wspomnialem punkt wyżej, estetyczne wykonywanie roboty. Dla niektorych streczowanie kierownicy, galki zmiany biegow, wrzucanie foli na siedzenie i dywanik to normalka. Dla mnie maja duzego plusa za fachowe i uczciwe podejscie. Za pierwszym razem sie troche zdziwilem, ze ktos takie rzeczy w ogole robi:pomijajac folie na siedzeniu bo to raczej normalne). 

Ale zeby nie bylo za kolorowo napiszemy tez kilka wad. 

A wiec wady:

* Czas oczekiwania potrafi sie czasami przedluzyc. Jak macie to rozumieć? To ze przy wymianie oleju zejdzie im te pol godziny czy nawet godzine dluzej da sie usprawiedliwic. Wiadomo jak jest, ze z reguly te najprostsze rzeczy potrafia zajac sporo czasu. Wybaczam. Ale przy wiekszym serwisie trzeba nastawic sie, ze fura postoi dluzej nawet o te dwa tygodnie do miesiaca czasu niz przewidywalismy. 

Spiesze z wyjasnieniami, jakie dostalem od Pana Lukasza czyli wlasciciela warsztatu. Wspolpracuja Oni z wieloma firmami, osobami prywatnymi. Takze nie do konca wszystko jest zalezne od nich. 

Za pierwszym razem potrwalo to tydzien dluzej, bo gosciu ktory regeneruje sprzęgło hydrokinetyczne do skrzyni automatycznych w mojej C6 poszedl na urlop. Nie udało się niestety tego zrobic przed jego urlopem i trzeba bylo czekac az wroci i zrobi co trzeba. 

Za drugim razem gdy je*la mi glowica mieli braki kadrowe(dwoch braci ktorzy u niego pracowali zwolnili sie z powodu przeprowadzki do stolicy) na domiar tego gosciu od planowania glowicy wyjechal na wakacje, a trzeci pracownik poszedl na chorobowe z powodu przeziebienia jakiegos wiekszeego. 

* Cena, ja to Sobie tlumacze, ze place tez za jakosc. Jest to taka wada z wpisana zaleta. Ale po rabatach w sumie sie to wyrownuje i wychodzi uczciwa kwota. 

To nie jest tak, ze naciagaja czy cos. Po prostu za niektore uslugi skasuja wiecej, niz jakis tam randomowy Janusz w podworkowym warsztacie. Dlatego wydaje mi sie to zrozumiale, ale nie wiedzialem gdzie ten punkt wpisac i stwierdzilem, ze podpiszemy to pod wady. Takie pol na pol bardziej. 

* Kolejna wada pol na pol 😅 Komunikacja. Robi tam jakas mloda Pani, jest na prawde bardzo uprzejma i zna sie na rzeczy ale juz jej obiecałem, ze przy nastepnej wizycie kupie jej jakies leki na pamięć. Podam przyklad, bedzie Wam latwiej to skumac. 

Dzwonie, pytam sie na jakim etapie sa z moim samochodem. Pani mowi mi, ze zorientuje sie i oddzwoni. Taki ch*j jak slonia Nos, z przeproszeniem za wyrazenie. Zdazylo jej sie wiele razy zapomniec. 

Z kolei Pan Lukasz jak mowi, ze oddzwoni to do pol godzinki normalnie oddzwania i mowi co i jak. 

Teraz jestem bardziej kumaty i jak odbiera Pani i mowi ze oddzwoni, to mowie ze ja zadzwonie Sam za pol godziny. Chyba, ze ma tam gdzies pod reka Pana Lukasza to prosze go do telefonu i gadam z Nim. 

No i to by bylo na tyle, jak mi sie cos przypomni to edytuje temat albo wrzuce to w post nizej. 

Milej lekturki 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rising

No ja mam mocno mieszane uczucia co do nich. A4 B7 2.0 TDI. Zostawilem u nich grubo ponad 12tys, i owszem, czesci konkretne, robota rowniez. Ale tak jak mowisz, terminy i oczekiwanie, problemy z dodzwonieniem sie (nie zlicze ile razy Lukasz mial oddzwonic, albo "dac znac za 20min").

 

Wracajac do problemu, przez ktory mam mieszane odczucia - zwykle serwisy (wahacze, klocki, sprezyny etc.) wszystko rewelacja. Ale diagnoza na mocny minus. 

 

Przyjechalem do nich z wydmuchana uszczelka pokrywy zaworow oraz uszczelniaczem walu, od strony skrzyni przez ktore mialem wycieki oleju. Zamiast znalezc przyczyne takiego stanu rzeczy (obie byly wymieniane rok temu) to wymienialismy po kolei wszystko, omijajac przyczyne problemow (wymienione to co wyzej, plus sama pokrywa zaworow bo odma byla niesprawna) i tak wymieniajac "od du*y strony" doszlismy do posredniej przyczyny - uszkodzonego czujnika i zapchanego filtra DPF. I znowu, filtr byl regenerowany rok temu, zamiast znalezc przyczyne jego tak szybkiego uszkodzenia/zapchania zasugerowano mi jego regeneracje lub wymiane na nowy (bagatela, kolejny tysiak lub dwa). Zrobilem trase ~1500km wyskoczyl mi blad o zbyt malym poziomie oleju. Dolalem, pojechalem do G Squadu aby skontrolowac wymienanie uszczelnienia i pokrywe zaworow - stwierdzili brak wyciekow i odeslali z kwitkiem, ze byc moze blad czujnika oleju, bo po mojej dolewce byl az nadstan oleju.

Tymczasem udalo mi sie odwiedzic znajomego mechanika, ktory po opisie od razu zajrzal do IC i turbo (nikt w G Squadzie tego nie zrobil, a przynajmniej o tym nie wspominal), zobaczyl tam olej i powiedzial, ze albo leje turbo, albo silnik przez turbo pompuje. Dodatkowo od razu  zwrocil uwage na niebieski dymek po odpaleniu i na obrotach jalowych (spalanie oleju). I jego diagnoza byla trafna. Ktos pierscienie i uszczelniacze pompek zle zlozyl przy remoncie w zeszlym roku i wszystko sikalo olejem. To bylo przyczyna zatkania DPFu, co bylo przyczyna zwiekszenia cisnienia w skrzyni korbowej, uszkodzenia odmy, i w koncu wydmuchania uszczelnien.  Z tym, ze zamiast od razu zrobic remont silnika i zaoszczedzic dobre 5tys to niepotrzebnie powymienialem sobie uszczelnienia, pokrywe zaworow itd. A teraz prawdopodobnie i tak jeszcze turbo bedzie do wymiany, bo juz dostalo tyle oleju, ze ma delikatny luz i zaraz znowu bedzie bralo olej.

 

Do tej pory nie jestem w stanie stwierdzic czy Lukasz i ten drugi wlasciciel tak ladnie kreca, czy po prostu zatrudniaja slabych mechanikow.  Ale tak jak napisalem, zamiast znalezc przyczyne to likwidowalismy skutki tracac moj czas i moje pieniadze, wiec ja wiecej do nich nie wroce.

 

 

PS. To byl jedyny warsztat, w ktorym za kazdym razem jak bylem to dostawalem "zle wiesci" 😛

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania