Skocz do zawartości
k232

A4 B5 Falujący prąd na akumulatorze

Rekomendowane odpowiedzi

k232

Siema, 

Sprawa tyczy się akumulatora, gdy przykładam miernik do akumulatora to pokazuje 14V i zaczyna falować, spada prąd na 1V , zaraz podnosi się na 12V spada znowu na 3V i tak ciągle faluje, czy to może być wina regulatora napięcia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kordek

Może spróbuj innym miernikiem, bo jak może napięcie wynosić 1volt 🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

dokładnie jak wyżej chyba że siada regulator ale aż takie spadki napiecia by nie były 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
3 minuty temu, Kordek napisał:

Może spróbuj innym miernikiem, bo jak może napięcie wynosić 1volt 🤔

Tak skacze , to się zmienia dosłownie co sekundę albo i szybciej ale są takie falowania.

Sprawdzę innym miernikiem ale czy to może być wina regulatora napięcia? Bo na włączonym silniku powinno pokazywać 14.2 14.4 a u mnie jest 14 i zaraz spada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Szczerze to nie sądzę aby to byławina miernika.     Ja sprawdził bym napięcie jakie wychodzi z alternatora .

Prawdopodobnie tam jest problem .   

Mierząc na zaciskach akumulatora dokonujesz pomiaru nie stanu aku , a napięcia jakie przychodzi do niego.

Skoro  faluje  to altek daje ciała .

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
57 minut temu, jacek70 napisał:

Szczerze to nie sądzę aby to byławina miernika.     Ja sprawdził bym napięcie jakie wychodzi z alternatora .

Prawdopodobnie tam jest problem .   

Mierząc na zaciskach akumulatora dokonujesz pomiaru nie stanu aku , a napięcia jakie przychodzi do niego.

Skoro  faluje  to altek daje ciała .

I to jest sensowna odpowiedź.

Szkoda tylko, że alternator był naprawiany wtedy co byłem Jacek u Ciebie co mi pokazało kontrolkę braku ładowania, nie wiem jak mechanik to zregenerował jak dalej jest problem :D

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Podjedź Grzesiek do niego niech Ci sprawdzi.  Skoro był naprawiany to coś znowu mogło się zje psuć .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
23 minuty temu, jacek70 napisał:

Podjedź Grzesiek do niego niech Ci sprawdzi.  Skoro był naprawiany to coś znowu mogło się zje psuć .

Odpuszczam tego majstra bo byłem u niego dwa razy z tym, że mam niskie ładowanie a on do mnie " Odpala Ci bez problemu? " ja mówię odpala, to jeździj i się niczym nie przejmuj :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Dobrze mówi...jeździć obserwować


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

 

Proszę link z moim objawem , pod koniec widać jak spada do 1V. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wygląda na zanik napięcia.  - podejrzewał alternator.  .  Jedź do tego mechanika niech sprawdzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Power-Kris

Szczotki się kończą lub komutator.

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania