Skocz do zawartości
mice6

INNE Odcięcie turbo. Audi A3 ASZ

Rekomendowane odpowiedzi

mice6

Witam. Proszę o analizę logów. Przy około 140 km/h odcina turbo i silnik przechodzi w tryb notlauf. Grucha od turbo wymieniona.

AUDI A3 8L 130KM silnik ASZ 2002 rok

Silnik wyrzuca błąd 

17965 -  Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-00 -   -

Statyczny:

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_2ff8W.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_esum038.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_zEkOO.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_KgoFriz.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_hwG8Dw.html

Basic settings:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_N0Tl5.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_di3lX.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_a1T10.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Bfpr30.html

Dynamiczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_u7c9rB.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_DB6z49.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_e84x2.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_i1W0fr4.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_8S886w.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_6IGw984.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_hlL7PO.html

Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_bMD8m0.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Hnxd9c.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_NghyqF5.html

Edytowane przez mice6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Power-Kris

Szukaj dziury w wezykach od n75, ewentualnie go podmien lub wyczyść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kordek

U mnie był ten sam problem. Wężyki zmieniłem, zawór n75 też zmieniłem i problem nie zginął. Winę miało turbo, geometria się wieszala. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Turbina do czyszczenia lub uszkodzony lub za olejony mapsensor  .Zasyfione łopatki w turbinie n75 nie jest wstanie zbić ciśnienia i odcina moc wpada w tryb awaryjny .Prosto to sprawdzić na dwa sposoby zdejmując i zakładając wezyk od gruszki przy turbo będziesz widział skok sztangi ma być 11 mm lub druga opcja wchodzi w gr 11 bs i patrzysz jak pracuje sztanga  jakbyś czyscił turbo usuń katalizator ze srodka zostaw samą puszkę będzie turbina lepiej oddychać 

Edytowane przez goldi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mice6

Dziękuje za podpowiedzi. W poniedziałek sprawdzę węże i zrobię test BS 11. Dam znać jak obserwacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

oglądnij sobie na youtube bedziesz miał porównanie jak ma sztanga płynie pracować 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania