Skocz do zawartości
Malar

A4 B8 A4 B8 2011/2012

Rekomendowane odpowiedzi

Malar

WItam wszystkich.
Przymierzam się do zakupu Audi A4 B8, rocznik 2011r, może jak się uda to 2012r.
Ale jak czytam forum to zaczynam wątpić czy jest jakiś silnik który jest dobry w tych rocznikach.
Moje pytanie jaki silnik polecicie, a jaki omijać??
Myślałem o kupnie benzyniaka ale i diesla rozważę.
Z góry dzięki za pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Niema jednoznacznej odpowiedzi na Twoje pytanie .

Najważniejsza w tym wszystkim jest grubość portfela .

Potem dopiero sprawa co się trafi z jakim silnikiem i co jest też bardzo ważne z jakim wyposażeniem. 

Szukaj a jak znajdziesz coś to przedstaw  kandydatów  , a wtedy ktoś Ci podpowie.

Pomyślności i trafności 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Malar

Ok , tylko codziło mi jaki jest dobry silnik w tych rocznikach, bo jedno twierdzą, że dopiero od 2012 roku poprawiły się silniki drudzy od 2012 roku, np. jaki silnik diesla będzie dobry z tych roczników, jaki benzyniak, czy wógole patrzeć w tych rocznikach na benzyniaki, bo podobno olejo żerne.

Niespieszy mi się z kupnem, dlatego pierw wole się dowiedzieć jaki silnik z tych roczników, a póżniej będę szukał z dobrym wyposażeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

Benzynowy czy 1.8 czy 2.0 szukaj od 2012 to będą poprawione motory. Różnica jest w mocy i generalnie lepiej wziąć 2.0 bo spalanie podobne. Przed liftowe biorą olej ale zdobienie tego problemu też nie kosztuje gory zlota.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Malar

A Ile taka przyjemność, żeby oleju niebrały?? a co z dieslami??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

Zależy gdzie robisz i robocizna ale samo usunięcie problemu ok 1200-1500zl

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
reikeb

Poliftowe diesle są już ogarnięte problemowo, tak więc jak kupisz fajny egzemplarz to nie musisz nic się bać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Malar

I tu moje pytanie kiedy byl polift jedni twierdzą , że już można 2011r brać a inni 2012r. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

Lepiej 2012, no z silnikami tfsi zmieniali je jakoś koło listopada 2011 ale zapewne można trafić jeszcze motor z przed poprawek więc dla spokoju lepiej 2012

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Motor 2.0 w dieslu też jest udaną jednostką tym bardziej ten 190 koni, robisz program i masz 220 i to już fajnie jedzie więc kwestia zastanowienia się


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_

PO 2012 juz problem zostal poprawiony. Ja na Twoim miejscu bym polifta bral. Nie dosc ze lepiej wyglada to jeszcze motorownia poprawiona.

Czy benzyna , czy diesel, to juz musisz poczytac jaki Ci bedzie lepiej odpowiadal . 

I tak jak u gory ktos wspomnial .... Jkai portfel na to bedziesz mial ....  bo to jest glowny sprawca wyborow auta 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Malar
36 minut temu, wladi napisał:

Motor 2.0 w dieslu też jest udaną jednostką tym bardziej ten 190 koni, robisz program i masz 220 i to już fajnie jedzie więc kwestia zastanowienia się emoji6.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A orientujesz się jakie spalanie ma te 190 i 220 koni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Wszystko w zależności od Twojej jazdy i ciężkiej nogi ja mam 170 koni i potrafię zejść do 5 litrów przy emeryckiej jeździe te 2.0 palą naprawdę mało oczywiście jak mu będziesz pałował to i 10 litrów weźmie ale przy normalnej jeździe więcej niż 6.5 nie powinien wziąć


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
reikeb
6 godzin temu, Malar napisał:

A orientujesz się jakie spalanie ma te 190 i 220 koni?

Ja mam 2.0 tdi 215km i w trasie tak do 120km/h pali 7l ,autostrada 160-180km/h jakieś 8l a w mieście 9-10l, spokojna trasa do 100km/h 5-6l tylko u mnie jeszcze quattro jest :)

Edytowane przez reikeb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Dodam od siebie że dwumas w tdi a4b8  jeśli nie był wymieniony to licz sie że najbliższym czasie będziesz musiał wymienić gdyż on nie wytrzymuje 300 tyś jak w starszy tdi .Nastepną wadą   są łożyska  na półośkach robi się luz i stukają za zadbanego polifta trzeba dać około lub ponad 50 tyś zł 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas
W dniu 13.10.2019 o 10:44, Malar napisał:

A orientujesz się jakie spalanie ma te 190 i 220 koni?

190 bym sobie odpuścił bo maja adblue i weszły dopiero w drugiej połowie 2014. Jak auto na gwarancji to spoko... niektórzy tunerzy potrafią już wykastrować 190 z adblue ale nie wiem jaki pieniądz za to. 

Jak brać b8 to polifta... chyba, ze znajdzie się jakiś zadbany egzemplarz przedliftowy to tez warto. Jak diesla to 170 przed lift albo 177 w polifcie. Spalanie tak jak reikeb napisał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania