Skocz do zawartości
ereso

A4 B6 Wymiana zawieszenia

Rekomendowane odpowiedzi

ereso

Witam serdecznie, posiadam B6 sedan i przymierzam się do wymiany zawieszenia gwintowanego na zwykle. Czy polecicie mi jakieś konkretne firmy godne polecenia do zwykłej ośki? Pytałem w hurtowni to niby komplet przód tył 900 zł (spręzyny, amortyzatory, odboje). Może doradzicie na co zwrócić uwagę, żeby kupić coś lepszego? Jest wiele firm i nie jestem w stanie okeślić odpowiedniej.
Drugie pytanie ile wycenić gwint niemiecki Fk-Automotive? mam kupca za 600 zł, myslicie że to dobra cena ? Wstawiam zdjęcia, mam to jeszcze na swoim aucie.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Witaj, jeżeli chcesz to zadzwoń sobie do @dzik 663 962 604 nasz forumowy spec od części i zobaczysz na ile Ci wyceni a ceny ma atrakcyjne, oczywiście powiedz że z forum jesteś :msn-wink: druga sprawa z gwintem...wszystko zależy w jakim stanie i wrzuć fotki najlepiej z zewnętrznego hostingu zdjęć to ocenimy

 

Edytowane przez wladi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ereso

Zaraz wrzuce fotki chyba ze mogę dodać link olx? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Możesz, tylko na drugi raz fotki mile widziane bo linki wrzucamy do działu sprzedaż :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ereso

Gwint jaki aktualnie mam na aucie. Śruby kręcą się bez problemowo, amortyzatory nie są wylane. Możecie mi wycenić to? Dziękuję

https://iv.pl/image/GrUm2Lw
https://iv.pl/image/GrUm05s
https://iv.pl/image/GrUmVwS
https://iv.pl/image/GrUmodd
https://iv.pl/image/GrUmyRy

Edytowane przez ereso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No widać że jest w ładnym stanie wrzuć w ogłoszenia na forum może ktoś z chłopaków będzie chciał Nowe kosztuje około tysiaka więc daj jakaś dobrą cenę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ereso

Dzięki za bardzo szybko i sprawne odpowiedzi. Mam nadzieję, że może jeszcze ktoś się wypowie w kwestii firm zawieszenia, które są warte kupienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Ja mam zawiechę s-line i oryginalne amorki zastąpiłem z firmy Sachs bo moje już nie domagały. Jeżdżę już kilka miesięcy i na razie jest git. Z resztą @dzik mi je polecił :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ereso
wladi

Zadzwoń najpierw do @dzik potem się będziesz zastanawiał ale od razu mówię Audi nie lubi kompromisów i jak dbasz tak masz wrzucisz gorszy sort a potem będziesz żałował :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ereso

Jasna sprawa, jeśli uda się w dobrych pieniądzach sprzedać gwint to na pewno zakupię lepsze i droższe, niż jakieś zamienniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Podaj cenę albo link bo inaczej ogłoszenie będzie odrzucone


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ereso

Chyba już odrzucone bo niestety nie mogę nigdzie tego znaleźć by edytować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Wrzuć jeszcze raz poprawnie, poczytaj sobie regulamin sprzedaży i ogólnie forum :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba
W dniu 14.10.2019 o 21:59, wladi napisał:

Ja mam zawiechę s-line i oryginalne amorki zastąpiłem z firmy Sachs bo moje już nie domagały. Jeżdżę już kilka miesięcy i na razie jest git. Z resztą @dzik mi je polecił :msn-wink:

ano właśnie Panie a jakie springi masz przód tył ? bo u mnie góra wysoko a tył za nisko :D u Ceibie dobrze siedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
ano właśnie Panie a jakie springi masz przód tył ? bo u mnie góra wysoko a tył za nisko :D u Ceibie dobrze siedzi.

Springi ori s-line ale z przodu wymieniłem talerzyki na te z B5 i zszedł około 2 cm


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ereso

Jutro zabieram się na wymianę amorkow, sprezyn i odbojek. Macie jakies porady, które usprawnia mi pracę? Może macie jakieś wideo albo poradnik jak zrobić to krok po kroku; gdzie sruby itp Wcześniej przed wymianą popryskam wd. Jeśli chodzi o klucze to mam do sprężyn 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Możesz mieć problem z odpięciem wahaczy bo czasem amelinium potrafi się utleniać i potem nie chce puścić na śrubach, jak nie uda Ci się odkręcić to zostaje jedynie indukcja albo dobry pneumat


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ereso

No dobra a na coś jeszcze powinienem się przygotować?  Jakieś klucze?  

Nakreslicie mniej więcej krok po kroku od czego zacząć? 

Edytowane przez ereso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Przede wszystkim musisz mieć klucze nasadowe i płaskie no i imbus bo będziesz musiał przytrzymać od góry tłok przy odkręceniu amorka. Najważniejsza rzecz to również ściągacze do sprężyn bo bez tego nie ściągniesz sprężyn. Ogólnie od góry masz trzy śruby i od dołu kilka na pewno sobie poradzisz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania