Maruusek 0 #1 Napisano 14 sty 2020 12:47:56 Witam, Mam problem z Audi a3 8p, przebieg 310 tyś., 1.9 TDI oznaczenie silnika BLS z filterm DPF. Od kupna staram się rozwiązać ten problem, Praktycznie warsztaty rozkładają już ręce. ponieważ nie znajdują żadnych błędów itp. Co zostało wymienione? Licznik Sterownik (Komputer) (Klonowanie) Kompletne sprzęgło (dwumasowe) Alternator Napinacz paska alternatora Pasek Czujnik położenia wału Czujnik położenia wałka rozrządu Uszczelniacz wału korbowego Sprawdzanie szczelnosci węzy (wymiana niektórych) Skrzynia biegów Turbo Przeguby zew i wew. Klapa gasząca Komputer 0 błędów. Opis problemu: Przy jeździe gdy puszczę gaz, oborty spadaja o 20-30 obortów, wracają na wcześniejszą wartość np.: 2200 i dopiero spadają normalnie, przy dodaniu gazu, oborty zachowują się odwrotnie czyli wskakują na 2230, spadają na 2200 i idą w górę. W ASO powiedzieli mi że jest to całkowicie normalne, czy to prawda? Czy też tak macie w 1.9 TDI - BLS? Znajomy ma podobnie w 2.0 TDI. Ale wolę się upewnić was, bo wiadomo mogą się zdarzyć 2 takie przypadki. Link do filmu na YT: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruusek 0 #2 Napisano 21 lut 2020 13:34:04 (edytowane) Nikt nic nie wie??? Nikt tak nie ma? Nie szukał przyczyny?? Edytowane 21 lut 2020 13:34:20 przez Maruusek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #3 Napisano 21 lut 2020 13:50:03 Powiem ci jeszcze tu takiego problemu na forum nie spotkałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruusek 0 #4 Napisano 21 lut 2020 17:56:18 4 godziny temu, goldi napisał: Powiem ci jeszcze tu takiego problemu na forum nie spotkałem Ja już spotkałem w tym okresie co szukam tej przyczyny 5 aut (audi a3) z tym samym, 1.9 TDI i 2.0 TDI i jednego Golfa V z tym samym. Więc widzę że zjawisko nie jest jakieś wyjątkowe tylko może nikt nie zwraca na to uwagi :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #5 Napisano 21 lut 2020 18:02:55 Znalazlem przyczyne w internecie zacierajacy sie kompresor klimy zrzuc pasek od klimy I odpal bedzie wiadomo moze on generuje takie obciáżenie I obroty faluja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruusek 0 #6 Napisano 21 lut 2020 18:11:14 6 minut temu, goldi napisał: Znalazlem przyczyne w internecie zacierajacy sie kompresor klimy zrzuc pasek od klimy I odpal bedzie wiadomo moze on generuje takie obciáżenie I obroty faluja Tylko nie ważne czy mam klimę włączą czy wyłączoną. Tak samo się dzieje jak jest włączona i wyłączona. (Ale dla pewności zrzucę pasek i sprawdzę.) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #7 Napisano 21 lut 2020 18:16:28 To nic nie kosztuje a przynajmniej bedzie można wyeliminowac kompresor jeszcze czytałem o wiazce elektrycznej pompek ale miałem problem wiazki to auto ciezko paliło I rzucanie silnikiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruusek 0 #8 Napisano 21 lut 2020 18:17:56 1 minutę temu, goldi napisał: To nic nie kosztuje a przynajmniej bedzie można wyeliminowac kompresor jeszcze czytałem o wiazce elektrycznej pompek ale miałem problem wiazki to auto ciezko paliło I rzucanie silnikiem To już też wymieniłem Zrzucę pasek i dam edita. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #9 Napisano 21 lut 2020 18:18:03 6 minut temu, Maruusek napisał: Tylko nie ważne czy mam klimę włączą czy wyłączoną. Kompresor cały czas chodzi więc nie ważne czy masz go włączone w kabinie czy nie, ale jak się zaciera to jest niestety większy opór i może być to co mówi goldi. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruusek 0 #10 Napisano 24 lut 2020 13:29:47 (edytowane) W dniu 21.02.2020 o 19:18, wladi napisał: Kompresor cały czas chodzi więc nie ważne czy masz go włączone w kabinie czy nie, ale jak się zaciera to jest niestety większy opór i może być to co mówi goldi. Niestety nie pomogło, to samo ;/ Dodatkowo dziś byłem na sprawdzeniu kompresji: Cylinder 1: 30 Cylinder 2: 30 Cylinder 3: 31 Cylinder 4: 30 Edytowane 24 lut 2020 14:21:23 przez Maruusek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #11 Napisano 24 lut 2020 19:35:47 To nic trzeba szukać dalej podpytam kolegów mechaników jak cos bede sensownego wiedział to napisze ciśnienie ok tylko że one nie ma na falowanie wpływu 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruusek 0 #12 Napisano 25 lut 2020 17:05:19 (edytowane) 21 godzin temu, goldi napisał: To nic trzeba szukać dalej podpytam kolegów mechaników jak cos bede sensownego wiedział to napisze ciśnienie ok tylko że one nie ma na falowanie wpływu Ok, z góry dzięki za pomoc, bo powiem szczerze zwiedziłem 6 warsztatów, od typowo elektrycznych po mechaniczne i nikt nic nie wie, wszystko igła, parametry igła, tym bardziej ze tyle rzeczy wymieniłem, nie wiedza czego się czepić. Edytowane 25 lut 2020 17:06:10 przez Maruusek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruusek 0 #13 Napisano 29 lut 2020 13:13:12 W dniu 24.02.2020 o 20:35, goldi napisał: To nic trzeba szukać dalej podpytam kolegów mechaników jak cos bede sensownego wiedział to napisze ciśnienie ok tylko że one nie ma na falowanie wpływu Hej, dowiedziałeś się może coś ciekawego? Bo szczerze ja już nie mam pomysłów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #14 Napisano 29 lut 2020 19:09:30 Jak tylko coś będę wiedział zaraz ci napisze cały czas mam to w pamięci koleś miał podobnie to jakaś przetarta instalacja elektryczna musze wypytać gdzie 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruusek 0 #15 Napisano 18 mar 2020 23:42:53 Podaje się Nie ma co szukać. Wszystko gdzie nie pojadę wychodzi igła i żyleta, nie ma nikt do czego się przyczepić. Widziałem już chyba z 11 aut z grupy VAG z tym samym co ja mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach