Skocz do zawartości
pieter954

Coś tłucze

Rekomendowane odpowiedzi

Dziadek

A ja pierwsze słyszę o problemie panewek w silnikach wzdłużnych w audi...problem występował w silnikach poprzecznych i tylko w oznaczeniach BXE i BLS (105KM). Oczywiście w każdym silniku panewka możę ulec zużyciu ja jedynie odnoszę się do tego że ten globalny problem nie dotyczył silników montowanych w audi w/g mojej wiedzy a autor posta ma silnik BKE 115KM

Edytowane przez Dziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Dziadek dlatego napisałem że bardziej skłaniam się że problem wystepuje  z  wałkiem i szklankami  zobaczymy po naprawie mechanika 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pieter954

Własnie też się zdziwiłem że powiedzieli mi że to panewka bo niby w silniku bke nie byly aż tak wadliwe jednakże mechanik nic nie rozkręcił tylko pogazowal i powiedział że słychać panewki.. A że przebywam w holandi to koszt samej robocizny jest mocno wysoki więc auto pojedzie na lawecie do Polski i dopiero tam będzie rozbierane i będę wiedział na sto procent co się stało.. Tak ogólnie się jeszcxse chciałem zapytać jakby się okazało że naprawdę mocno się popsulo, lepiej robić remont czy szukać drugiego silnika? Bo trochę szkoda mi mojego auta bo dość mocno o nie dbalem i można powiedzieć że wszystko wymieniałem przed zepsuciem się a tu takie coś nagle. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pieter954

Udało mi się w końcu nagrać, na biegu jałowym nie bardzo słychać bo mocno wieje ale w dalszej części filmu jak gazuje słychać jak tłucze https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=jG1datycQhk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No napier...nieźle a to nie możesz gościowi powiedzieć żeby przy Tobie ściągnął pokrywę i sam zobaczysz czy wałek wytarty a jak wałek to i szklanki


Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Według mnie rozbieraj to co masz jeśli okaże sie że wałek oraz szklanki to koszt wyniesie cię miedzy 1200 a 1500 zł z robocizną a jeśli faktycznie dół silnika w co nie wierze to ja osobiście szukałbym drugiego i zrobił przekładkę  najlepiej  z anglika lub taki silnik który jest jeszcze w aucie i można sprawdzić jak pracuje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

tj. napisał goldi.

wszystko zależy od tego ile czasu chcesz spędzić z tym autem. ja kupiłem w b.dobrym stanie no ale niestety głowy w silnik nie wsadzisz i po 8 miesiącach okazało się, że dół mam do remontu..

z racji tego, że wiążę jakiś miniprojekt i kilka lat z tym autem to zdecydowałem się na remont za ponad 5k

dobrze zrobiony remont to zawsze pewność. 

przekładka z anglika też jest dobrym rozwiązaniem i mniej 'inwazyjnym' tym bardziej jak planujesz autem pojeździć rok.

na dłuższą metę dalej nie wiesz czym jeździsz i jest to loteria.

Edytowane przez TomOskroba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pieter954

Diagnoza będzie niestety dopiero za miesiąc dokładna bo tak jak mówiłem jestem w holandi a auto pójdzie laweta do Polski jak znajdę tam jakiegoś mechaniora ogarniętego. Pytanie TomOskroba ten koszt remontu to podałeś w PLN czy w euro? Bo jak w euro to aż się przestraszylem🙄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

oczywiście w PLN :D 

w euro to bym się tego nie podejmował tylko 120Km/H wjazd w kontener by się odbył :P

wszystko spoko pod warunkiem, że Twój mechanik ma wiedzę i jest dokładny bo flejtuchów i obiboków nie brakuje.

są tacy co klocki źle założą... ja w jednym warsztacie serwisuje długo auta i pracuje tam mój kumpel więc codziennie sobie przyjeżdżałem. cykałem fotki, dowoziłem co mogłem we własnym zakresie, żeby wszystko poszło sprawnie. byłem przy pierwszym odpaleniu. takie podejście jest zdrowe. na koniec okazało się, że policzył wszystko na swoje zniżki, ale to już taki chyba koleżeński dodatek 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pieter954

Witam, dziś udało mi się go podpiąć pod kompa i wyskoczyły 3 błędy, 19557,19558,16791, znalazłem co one oznaczają i pisze w dwóch że coś jest nie tak z kolektorem dolotowym i jeden z cyrkulacja spalin, czy to może być powód tych stuków? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pieter954

Sprawa w końcu rozwiązana, okazało się że są uszkodzone szklanki i wytarł się wałek rozrządu 

  • Poparcie 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

czyli diagnoza trafna :klucz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Czyli to co u mnie było kiedyś trzeba liczyć dodatkowe koszta olej filtry pasek rozrządu śruby nowe jedna 2 dychy w intercars i 3 dychy w aso tam ich 8 jest plus 10 śrub od stopek wałka 10 sztuk uszczelka pokrywy uszczelka wałka uszczelka vacum

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania