Skocz do zawartości
pawelwe

A4 B7 Rosnąca temperatura na ostrej jeździe

Rekomendowane odpowiedzi

pawelwe

Witam, posiadam Audi a4 b7 2.0TDI BPW model z 2007 roku, jakiś czas temu zauważyłem, że podczas jazdy +140km/h (nie zawsze) wzrasta temperatura wody ponad 115 stopni, leczy gdy zwolnię wraca do 90 oraz zaciąga sporą ilość płynu do układu. Po otwarciu korka jest dość spore ciśnienie a płyn wraca do normy, czasami  wyrzuca korkiem. Podczas normalnej jazdy wszystko jest ok i trzyma 90. 

Wymienione:

-Termostat,

-pompa wody,

-przeczyszczona chłodnica,

-wymieniony zbiorniczek wody (wcześniejszy był pęknięty na sklejeniu),

-sprawdzane na innym korku i dalej bez zmian,

I teraz pytanie czy to są objawy uszczelki pod głowicą? Test robiony dwa razy i brak spalin w zbiorniczku, pod korkiem oleju też nic nie ma, płynu nie wyrzuca tyłem.

Edytowane przez pawelwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oca

Niestety u szwagra w passacie tak było . Powyżej 140 km/h rosła temperatura jak odpuszczałem gaz to wracała na 90 po wymianie uszczelki wszystko było ok .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawelwe

No tak też przeczuwam ale w ciemno lecieć też nie chciałem. 

Edytowane przez pawelwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oca

Kup sobie na Allegro test na uszczelkę , pare groszy kosztuje a będzie pewność


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawelwe

No o to chodzi, że test robiony i 2 razy wyszło, że nie uszczelka 😕

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oca

To przyjrzyj się chłodniczne spalin od egr . Lubią pękać i dawać objawy upg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawelwe

Egr zaślepiony, płynu nie ubywa a jeżeli ubywa to widać ślady na zbiorniczku więc pewnie korkiem wyrzuca. W passacie wyszedł test uszczelki?

Edytowane przez pawelwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oca

Przyzna szczerze że nie robiłem od razu czapka do góry i robota . Ubywało płynu ale nie kopcił .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawelwe

I tutaj inaczej nie będzie 😕 co się dało to sprawdzone oprócz uszczelki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Jeżeli ciśnienie wali w zbiornik  to zostaje do sprawdzenia chłodniczka oleju jak ona będzie szczelna  to tylko uszczelka a test upg nic nie pokaże dopóki spaliny nie będą szły w zbiornik  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawelwe

ale czy chłodniczka oleju będzie miała coś wspólnego ze wzrostem temperatury wody? nie byłoby jakichś śladów, jakiś wyciek? Aktualnie mam ściągniętą osłonę pod silnikiem i nie ma żadnych wycieków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawelwe

Uszczelka, gdyby ktoś miał coś podobnego po jakimś czasie zaczął dymić . 

Edytowane przez pawelwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania