Skocz do zawartości
bablos

A6 C5 prośba o interpretację logów

Rekomendowane odpowiedzi

bablos

Cześć ,

Posiadam A6 C5 1.8t z 2003 roku zakupiona z Niemiec z chipem

czy możecie rzucić okiem na logi czy się mocno martwić i szukać problemów.

http://vaglogi.pl/log-002_020_031_AMFU0.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_002_dCFa7SV.html

http://vaglogi.pl/log-002_031_033_vaeequ.html

te ostatnie logi robione na 2 biegu

logi robione na PB

dodam że poi zakupie czyli 5 tyś km temu wymienione świece na bosch , DV (zakupiona zamiennik ze skody) oraz regeneracja turbo (ale pomylili się i dostałem hybrydę w cenie regeneracji k03- podobno coś pomiedzy k03s-k04)

czy spalanie stukowe może być od nieszczelności czy może coś z przepływką się już dzieje.

za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

Spalanie stukowe to może być wszystko kolego. od zwykłego przebicia na świecach po remont generalny silnika. u mnie cofanie zapłonu było na pograniczu spalania stukowego i okazało się, że winą były zatarte panewki i rozjechana pompa oleju.

po 1 to świece do tego motoru to NGK PRFQ

była rewizja smoka ? w 1.8T zawsze się to robi więc proponuję przy okazji ściągnąć panewki i zobaczyć czy wszystko ok. warto sprawdzić auto pod kątem elektryki. nie chce straszyć, ale miałem podobnie. od 3 tyś obrotów zaczynało się już ostro.

po 2 to zrób porządne logi:

002, 031, 033

002, 031, 115

003, 020, 118

 

http://vaglogi.pl/log-003_020_118_AN1k3P.html    <--- tutaj widać czy na każdym cylindrze jest ok. wklejony link to mój przed remontem.

http://vaglogi.pl/log-003_020_118_Mael9S1.html <---- tutaj po remoncie. delikatne jest na końcu, ale takie parametry to mogą być zużyte już popychacze zaworów itp.

wykonaj je jak trzeba. 3 bieg 2 tyś obrotów i jazda.

 

Edytowane przez TomOskroba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bablos

Dzięki za odpowiedź , jak na razie wymieniona cewka na 1 cylindrze i stuki spadło poziomu jak twoje logi po naprawie czyli na końcu skali max 3.

Problem jest jeszcze z wydajnością paliwa, ale na początek wymienię filtr paliwa i po zlogowaniu zobaczę czy trzeba będzie ruszać pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

no i fajnie, że tylko cewka. co do filtra to polecam tylko aso. parę złotych drożej, a spokój święty. z częściami zamiennymi (odnośnie filtracji paliwa)jest duży problem w 1.8T

kupiłem zamiennik boscha za 150zł i pompa zaczęła wyć. w filtrze paliwo gorące, aż parzyło... oddałem na reklamację. bosch uznał i zwrócili kasę.

polecam tylko aso 250zł i spokój święty

Edytowane przez TomOskroba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bablos

na innym forum jeszcze podpowiedzieli mi żeby sprawdzić połączenie podciśnienia między regulatorem paliwa a kolektorem, i okazało się że opaska puściła.

po poprawie auto zaczęło lepiej ruszać ale nie logowałem, i może się okazać, że nie będzie już takiego niedomagania w paliwo

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

to pielucha sucha :)

filtr paliwa i tak radzę zmienić 😉 będzie z głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania