Skocz do zawartości
mice6

INNE Turbo dziura. Audi A3 8L ASZ

Rekomendowane odpowiedzi

mice6

Witam. Bardzo proszę o analizę logów. Jestem świeżo po regeneracji turbo. Przed regeneracją odcinało moc przy około 130km/h. Aktualnie odczuwam mocny brak mocy w porównaniu do starej turbiny.

Basic settings:
Grupa 011:  http://vaglogi.pl/log-011_Kl1k7RA.html
G rupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_sGHSD73.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_7tw3vtS.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_YXvtR2X.html

 

Dynamiczny:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_gSF3s9.html
Grupa 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_Mv1Da.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_a1oK1h.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_pTN1tx.html
Grupa 011-dla pewności zrobiony drugi log: http://vaglogi.pl/log-011_ArC3x7r.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_YlUeYJ3.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Br94a.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_sUB8IS.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_63FYwZ.html

Statyczny:
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_rgMi3x.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Q0I7e.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_8YiJ7K.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_7b9mA.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_iYSFWu.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Dl63T.html

Brak błędów w silniku.

Edytowane przez mice6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Po co było regenerować turbo wirnik miał luz ?  wystarczyło tylko wyczyścić zmienną geometrie 

Natomiast co do logów auto nie jedzie bo turbina dopiero wstaje przy 2350 obr a pózniej przeładowuje  

Na początek sprawdz wakuometrem podciśnienie jakie jest na węzyku od gruszki turbiny powinno być 0.7 bara  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mice6

Mechanik zdiazgnozował że n75 jest ok dlatego turbo do regeneracji. wirnik nie miał luzów. sztanga się wieszała. jak już było rozebrane to poszła regeneracja. Ciśnienie sprawdze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mice6

Wystarczy wpiąć się w wężyk od gruszki turbiny i sprawdzić ciśnienie na biegu jałowym?  Ciśnienie jest od strony gruszki czy zaworu N75?

Przepraszam za tak głupie pytania ale wolę dopytać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Power-Kris

To jest podciśnienie i idzie od zaworu N75 i zasysa gruszkę co powoduje przesuwanie sztangi i zmianę geometrii.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Power-Kris

db741c738683387d40e84f1b0103602d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Power-Kris

f9d16192ce3028e12e31764dc3ea5c9a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mice6

Niestety nie posiadam wakuometru, jutro ponowie testy.

Edytowane przez mice6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mice6

Podciśnienie wynosi niestety tylko 0,5 bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mice6

Czy to normalne że ciśnienie z pompy vac się nie zmienia jak podepne na krótko, a przy wpięciu dodatkowo n18 lub n75 powoli spada? Obydwa czujniki są już do wymiany?

Czy mogę podpiąć bezpośrednio pompę VAC pod turbinę bez zaworu N75 żeby sprawdzić szczelność przewodów? Oczywiście tylko na biegu jałowym.

Edytowane przez mice6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

podciśnienie na wyjsciu z pompy ma być 9 bar na wężyku od gruszki 7 bar czyli albo masz nieszczelność albo któryś zaworów n75 lub n18 szwankuje  przejrzyj cały układ może gdzieś jest krucciec pękniety przy zaworach  .Możesz podpiąc bezpośrednio auto odzyska moc  albo zamienić miejscami n18 z n75  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mice6

Czy jeżeli zatkam ATM w N75 a ciśnienie z VAC doprowadzę do N75, czy ciśnienie na wyjściu do gruszki powinno się trzymać do momentu zgaszenia auta?

Czy winą zbyt niskiego ciśnienia na gruszkę może być zbyt niskie napięcie na zaworze N75? Jaka powinna być jego wartość?

Wszystkie 3 czujniki znajdują się w jednym miejscu. Jak rozróżnić wtyczki zasilające? Wszystkie 3 są takie same. Nie mogę znaleźć opisu w Internecie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania