Skocz do zawartości
mocny208

LOGI Logi do analizy

Rekomendowane odpowiedzi

mocny208

Hej,

Audi a3 8p 1.9TDI 2004

Prosiłbym o analizę błędów:
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
47-Sound System -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
69-Trailer -- Status: Cannot be reached 1100
77-Telephone -- Status: OK 0000
7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010

 

Dzisiaj mam jeszcze zamiar zrobić logi statyczne i dynamiczne.

Problem z autem jest taki, że podczas wyprzedzania gdy obroty wchodzą ponad 3tys obrotów to auto traci moc, tak jakby turbo odcinało. Dodatkowo auto dosyć mocno kopci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

To co wkleiłeś to nie są błędy tak jak mówisz zrób logi to pokaże czy turbo dobrze wstaje czy uwalone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208
goldi

Turbina przeładowuje zapieczona geometria lub jeszcze map sensor w oleju .Zobacz skok sztangi włączając gr 11 w bs ma być płynne 11 mm  co do reszty gr 23 bipy strasznie na minusie oznacza to słąbe cisnienie paliwa z vacupompy  i uszczelnienie pompowtryskiwaczy  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208

Czyli pierwsze co to zrobić test skoku sztangi w basic settings w grupie 11? Czy mam je robić na rozgrzanym silniku?

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208

Zrobiłem test tej grupy 11 w bs, o to chodziło?

http://vaglogi.pl/log-011_qV539.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Nie chodzi o to żebyś logował gr 11 w bs tylko włączasz tą grupę i patrzysz jak pracuje sztanga na turbinie 

https://www.youtube.com/watch?v=r5bV62N69ZU&t=138s

Ma pracować jak na tym filmie płynnie jak jest geometria zasyfiona to nie bedzie tak sztanga lekko chodzić i turbo do czyszczenia 

Edytowane przez goldi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208
17 godzin temu, goldi napisał:

 

Ok, sprawdzę to jakoś w tygodniu jak będzie czas.

A co może powodować dosyć mocne drgania, ale tylko niekiedy przy odpalaniu samochodu? Drgania przy odpalaniu pojawiły się po wymianie u mechanika rozrządu, filtrów i oleju. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

drgania mogą powodować pompowtryskiwacze  i możesz spróbować ustawic kont synchronizacji wałków na 0 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Dokładnie trzeba sprawdzić vagiem jak jest ustawiony rozrząd i ewentualnie poprawić

Edytowane przez wladi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

wladi kąt synchronizacji wałka jest na - 2.9 teoretycznie  mieści sie w parametrach ale ale im bliżej 0 tym lepiej  a co do drgań widać w że pompki mają za ciśnienie paliwa są sporo na minusie i to może też być powód drgań 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

-2.9 w normie? ja ustawiałem u siebie na 0.6 i było super więc tak jak mówisz najbliżej 0ale nie koniecznie na 0


Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208
W dniu 8.03.2020 o 13:08, goldi napisał:

 

Właśnie wróciłem autem do domu, pojawił się kolejny problem... Podczas ruszania z swiatel przy zmianie z 1 biegu na 2 słychać było huk tak jakby ktoś odpalił petarde. Po zatrzymaniu sprawdziłem pod maską i zauważyłem że jedna z rur w okolicy silnika została przerwana, nie wiem niestety  od czego ta rura jest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Na bank rura od podciśnienia trzeba wymienić bo inaczej auto nie pojedzie ale kwestia od czego się to stało


Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208

Dość mocno gazu dodałem przy zmianie biegu. Może to mogło być przyczyną. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208

I czy mogę w tym stanie dojechać do mechanika jakieś 3km?

Udało zrobić mi się zdjęcie 

https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Qb3xw0YIeAKPoYiaXM0TTp_amOXcGi

Edytowane przez mocny208

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Spróbuj włożyć z powrotem może wyskoczyło tylko z zabezpieczenia ale z drugiej strony nie ma opcji żeby tak się stało


Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208

Rura wymieniona u mechanika 500zl mniej w portfelu 😕

Powiedzial mi również że turbina powoli do regeneracji bo nieźle daje olejem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

za co 500 zł za rurę i wymiane 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Taka rura ori to koszt około 300 zł więc 200 wziął za wymianę


Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mocny208

Myślicie że 2000zl to dużo za wymianę? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Samemu można sobie wymienić odkręcając jedną opaskę bez kurła przesady 200 zł?


Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba
3 godziny temu, mocny208 napisał:

Rura wymieniona u mechanika 500zl mniej w portfelu 😕

Powiedzial mi również że turbina powoli do regeneracji bo nieźle daje olejem. 

jak Cię wrzucił na takie koszta za rurę to i turbo do regeneracji weźmie. policzy więcej i znów coś się znajdzie do roboty. i tak w kółko, aż nie wysępi od Ciebie sporej sumy. znajdź sobie jakiegoś mechanika po opiniach google czy coś. takie koszta za rure ? u mnie to jest 80-100zł a mieszkam koło wwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania