mocny208 1 #1 Napisano 7 mar 2020 13:38:57 Hej, Audi a3 8p 1.9TDI 2004 Prosiłbym o analizę błędów: 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: Malfunction 0010 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 47-Sound System -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: Malfunction 0010 69-Trailer -- Status: Cannot be reached 1100 77-Telephone -- Status: OK 0000 7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010 Dzisiaj mam jeszcze zamiar zrobić logi statyczne i dynamiczne. Problem z autem jest taki, że podczas wyprzedzania gdy obroty wchodzą ponad 3tys obrotów to auto traci moc, tak jakby turbo odcinało. Dodatkowo auto dosyć mocno kopci. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #2 Napisano 7 mar 2020 14:02:23 To co wkleiłeś to nie są błędy tak jak mówisz zrób logi to pokaże czy turbo dobrze wstaje czy uwalone. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #3 Napisano 8 mar 2020 10:22:47 Siemka, dziś wykonałem logi dynamiczne i statyczne. Robiłem to pierwszy raz więc mam nadzieje że wszystko dobrze. Dynamiczne: 001: http://vaglogi.pl/log-001_qf1oYsw.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_2fF0C8j.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_31T7a6.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_bCtV15o.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_Y2yS2W.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_llMVx.html Statyczne: 001: http://vaglogi.pl/log-001_5RWHBk.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_6rS03AV.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_67fOw5.html 013: http://vaglogi.pl/log-013_zBX1Np8.html 018: http://vaglogi.pl/log-018_r0S52a.html 023: http://vaglogi.pl/log-023_5cSeW.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #4 Napisano 8 mar 2020 10:40:40 Turbina przeładowuje zapieczona geometria lub jeszcze map sensor w oleju .Zobacz skok sztangi włączając gr 11 w bs ma być płynne 11 mm co do reszty gr 23 bipy strasznie na minusie oznacza to słąbe cisnienie paliwa z vacupompy i uszczelnienie pompowtryskiwaczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #5 Napisano 8 mar 2020 11:18:43 Czyli pierwsze co to zrobić test skoku sztangi w basic settings w grupie 11? Czy mam je robić na rozgrzanym silniku? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #6 Napisano 8 mar 2020 11:42:21 Zrobiłem test tej grupy 11 w bs, o to chodziło? http://vaglogi.pl/log-011_qV539.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #7 Napisano 8 mar 2020 12:08:41 (edytowane) Nie chodzi o to żebyś logował gr 11 w bs tylko włączasz tą grupę i patrzysz jak pracuje sztanga na turbinie https://www.youtube.com/watch?v=r5bV62N69ZU&t=138s Ma pracować jak na tym filmie płynnie jak jest geometria zasyfiona to nie bedzie tak sztanga lekko chodzić i turbo do czyszczenia Edytowane 8 mar 2020 12:16:55 przez goldi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #8 Napisano 9 mar 2020 06:09:39 17 godzin temu, goldi napisał: Ok, sprawdzę to jakoś w tygodniu jak będzie czas. A co może powodować dosyć mocne drgania, ale tylko niekiedy przy odpalaniu samochodu? Drgania przy odpalaniu pojawiły się po wymianie u mechanika rozrządu, filtrów i oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #9 Napisano 9 mar 2020 07:32:57 drgania mogą powodować pompowtryskiwacze i możesz spróbować ustawic kont synchronizacji wałków na 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #10 Napisano 9 mar 2020 18:17:29 (edytowane) Dokładnie trzeba sprawdzić vagiem jak jest ustawiony rozrząd i ewentualnie poprawić Edytowane 9 mar 2020 18:17:39 przez wladi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #11 Napisano 10 mar 2020 09:18:38 wladi kąt synchronizacji wałka jest na - 2.9 teoretycznie mieści sie w parametrach ale ale im bliżej 0 tym lepiej a co do drgań widać w że pompki mają za ciśnienie paliwa są sporo na minusie i to może też być powód drgań Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #12 Napisano 10 mar 2020 09:40:24 -2.9 w normie? ja ustawiałem u siebie na 0.6 i było super więc tak jak mówisz najbliżej 0ale nie koniecznie na 0 Wysłane z iPhone wladiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #13 Napisano 10 mar 2020 14:23:55 W dniu 8.03.2020 o 13:08, goldi napisał: Właśnie wróciłem autem do domu, pojawił się kolejny problem... Podczas ruszania z swiatel przy zmianie z 1 biegu na 2 słychać było huk tak jakby ktoś odpalił petarde. Po zatrzymaniu sprawdziłem pod maską i zauważyłem że jedna z rur w okolicy silnika została przerwana, nie wiem niestety od czego ta rura jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #14 Napisano 10 mar 2020 14:48:34 Na bank rura od podciśnienia trzeba wymienić bo inaczej auto nie pojedzie ale kwestia od czego się to stało Wysłane z iPhone wladiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #15 Napisano 10 mar 2020 15:07:41 Dość mocno gazu dodałem przy zmianie biegu. Może to mogło być przyczyną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #16 Napisano 10 mar 2020 15:53:02 (edytowane) I czy mogę w tym stanie dojechać do mechanika jakieś 3km? Udało zrobić mi się zdjęcie https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Qb3xw0YIeAKPoYiaXM0TTp_amOXcGi Edytowane 10 mar 2020 16:02:02 przez mocny208 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #17 Napisano 10 mar 2020 16:32:57 Spróbuj włożyć z powrotem może wyskoczyło tylko z zabezpieczenia ale z drugiej strony nie ma opcji żeby tak się stało Wysłane z iPhone wladiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #18 Napisano 12 mar 2020 10:28:34 Rura wymieniona u mechanika 500zl mniej w portfelu 😕 Powiedzial mi również że turbina powoli do regeneracji bo nieźle daje olejem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 404 #19 Napisano 12 mar 2020 10:36:13 za co 500 zł za rurę i wymiane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #20 Napisano 12 mar 2020 12:56:41 Taka rura ori to koszt około 300 zł więc 200 wziął za wymianę Wysłane z iPhone wladiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocny208 1 #21 Napisano 12 mar 2020 13:05:31 Myślicie że 2000zl to dużo za wymianę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #22 Napisano 12 mar 2020 13:09:25 Samemu można sobie wymienić odkręcając jedną opaskę bez kurła przesady 200 zł? Wysłane z iPhone wladiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomOskroba 85 #23 Napisano 12 mar 2020 13:59:06 3 godziny temu, mocny208 napisał: Rura wymieniona u mechanika 500zl mniej w portfelu 😕 Powiedzial mi również że turbina powoli do regeneracji bo nieźle daje olejem. jak Cię wrzucił na takie koszta za rurę to i turbo do regeneracji weźmie. policzy więcej i znów coś się znajdzie do roboty. i tak w kółko, aż nie wysępi od Ciebie sporej sumy. znajdź sobie jakiegoś mechanika po opiniach google czy coś. takie koszta za rure ? u mnie to jest 80-100zł a mieszkam koło wwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach