Skocz do zawartości
olciag89

S4 B8 Problem z S4 B8 silnik chyba :(

Rekomendowane odpowiedzi

olciag89

Auto Audi S4 B8 . Trasa prędkość 130 km/h pedał w podłogę bo chce wyprzedzić dwa auta. Zapala się kontrolka trakcji ( moment) następnie kontrolka silnika i epc . Auto zaczyna się trzaść i nie reaguje na gaz. Zatrzymuje wył auto , po kilku minutach włączam . Kontrolki zniknęły auto zgubiło 200 koni lub wiecej. Reaguje na gaz ale przyspiesza jak 1.6 może 100 konne. Silnik pracuje równo obroty wzorowo. Zostaje podl komp. Dopiero przy 3.5 tys załącza się kompresor i przy 5.5 tys wywala zapłon na 1,3 cylindrze. Objawy jak wyżej opisane w trasie . Czyli kontrolka silnika nierówna praca itd. kasujemy błędny jest ok ale auto dalej nie przyspiesza. Drugi pomiar wywala zapłon na 1-2-3 cylindrze i odłącza jeden cylinder. Znowu kontrolka silnika - kasujemy błędy i znowu równa praca i ale mamy muła 1.6 . Jadę na inną stacje diagnostyczna , podl kompa zero błędów ( jak nie wstawię mocno w palnik to nic nie wywala ale auto muł. Diagnosta mówi z potrzebą lepszy komp który pokaże ciśnienia oraz czy czujniki na głowicach są ok i inne parametry. Według mnie kompresor nie pompuje nic na niskich obrotach bo go nie słychać , dopiero wysoko zaczyna miałczeć - jakieś pomysły ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Umów sie do konkretnego warsztatu u nas np. vag serwis  co znają sie na tych silnikach tutaj na forum będzie cieżko żeby ci ktoś pomógł z tym silnikiem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olciag89

Pytam z czystej ciekawości . Warsztat umówiony . Co jest fajne byłem w jednej firmie we Wrocławiu gdzie robią grube fury to mi chcieli świece i wszystkie cewki wymieniać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Bo to teraz nie sa  mechaniki  tylko wymieniacze I tak klijent zapłaci 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olciag89

Może ktoś coś podpowie jeszcze. Auto sprawdzone od A do Z 

Diagnoza : czy jest możliwe że auto przestało jeździć od katalizatora ?

 

Wykonaliśmy diagnostykę silnika błędy zapisane w sterowniku silnika na
przestawianie  wałka  rozrządu lewa strona i sprawność katalizatora,
podczas testu sterowania zmiennymi fazami rozrządu nie wykryliśmy
nieprawidłowości. Podejrzenie jest na uszkodzenie lewego katalizatora 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olciag89

Edit. Zapłony wypadły na głowicy prawej a katalizator jest wywalony lewy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

a nie robili testu katalizatora 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olciag89

Mają ściągać i go sprawdzać . Mozna sprawdzić jakoś inaczej czy to katalizator ? 

Mam obiekcie co do nich . Co radzisz ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania